10-4-25 Poezenbeestje en Mike doen Amersfoort aan.

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

10-4-25 Poezenbeestje en Mike doen Amersfoort aan.

Bericht door Mike1966 »

Dit keer besloten we wederom geen aankondiging te doen van onze komst. Wel had ik op de achtergrond wat heren geïnformeerd over onze komst. Ook van die zijde altijd even afwachten of het matched in de agenda’s. Mijn lust slet thuis opgehaald en mooi op tijd richting het geile lust domein gereden. Klokslag 12 uur konden we zo de EC binnen lopen.
Overtollige kleding uitgetrokken en in de lockers opgeborgen terwijl al wat heren dat voorbeeld volgde. Collar bij Poes omgedaan, ijzeren boeien mee evenals haar verjaarskado. Je weet nooit of en wanneer het van pas komt :-)

Het was nog fris in de centrale ruimte wat mij deed besluiten dat we eerst even in de hetero zaal zouden opwarmen en opstarten. Voorste rij rechterzijde terwijl de zaal zich vult dirigeer ik een hand van Poes naar mijn pik, praat zachtjes tegen haar en speel met haar borsten en afgeplakte tepels door haar kanten niemendalletje heen. Mijn pik is al snel rockhard en ik besluit voor haar te komen staan en haar mond over mijn pik te dirigeren. Zachtjes knabbelend en slurpend tot het moment dat ik haar haren, achter op haar hoofd, beetpak en haar gewoon lekker in haar pijp bekkie begin te neuken. Niet te lang maar voldoende om ook haar lust sappen opgang te brengen. Dan laat ik haar opstaan, leg een grote handdoek op het matras duik tussen haar benen en breng al grommend haar lust sappen stroom nu echt op gang. Even kijk ik op tijdens het overeind komen, de zaal is al aardig gevuld als ik mijn keiharde, dit keer weer eens geringde pik, langzaam haar drijfnatte kut in duw. Langzaam laat ik sletje even wennen en als ik langzaam en gestaag met diepe halen begin te pompen, daar geniet ze intens van, komen de eerste heren dichterbij staan. Een ieder respecteert ons opwarm moment en ik kom lekker op dreef. Dan worden er toch voorzichtig wat strelingen gedaan! Ik neuk lekker door en sta Poes soms wel en soms niet toe klaar te mogen komen. Zo een intens samenspel die de lust voor ons beide enorm verhoogd. Niemand praat, vraagt of doet iets ongewenst. Ik kijk om mij heen, schat in en beoordeel en vraag een man of hij mij wil aflossen en of hij een condoom bij zich heeft. Even halen zegt hij en verdwijnt eventjes. Andere lijken verontwaardigd waarom hij…… tsja het is wat het is. Hij komt terug stelt zich voor en blijkt één van de door mij van te voren geïnformeerde heren te zijn die nog nooit in de EC is geweest maar wel op het forum zit. Ik noem hem hier maar even B want heb niet kunnen vragen of hem mag benoemen. Op forum heeft hij mij benaderd en nu dus zijn eerste EC ervaring en nog mee mogen doen ook :-)
Ik neem plaats op het matras bij Poes haar hoofd en duw mijn pik in haar mond als B zijn ding doet. Na B is het de beurt aan nog een door mij ter plekke gekozen man en ook hij neukt mijn slet terwijl zij op mijn pik zuigt en ik haar keeltje neuk.
In mijn oog hoeken zie ik een tweede stel binnenkomen waarvan de dame een bruine krullenbol heeft en haar partner/begeleider een klein staartje heeft. Ze nemen plaats en kijken naar ons “showtje” of naar de film :-)
Ondertussen heb ik mijn plek tussen poes haar benen weer ingenomen en geef haar nogmaals een flinke neukbeurt alvorens we even een korte pauze inlassen.

Even vocht aanvullen in de centrale ruimte. Nooit te lang, zonde van de tijd heeft iemand mij ooit verteld :-)
De collar gaat af en ik doe mijn cockring af. Ondanks de aanzienlijke doorsnee zit die wel heel strak om hem te lang te dragen. Ik neem mijn slet mee naar het Andreas kruis. Daar meteen even de hoogte van de sling gechecked, en ja dat gaat vandaag goed komen :-) Poes met gezicht naar het kruis geketend kont naar achteren en ik strak tegen die kont aan staand bespeel haar tieten, tepels, kut clit en kontje met mijn vingers terwijl ik haar zachtjes pratend vertel wat ik met haar ga doen! Van de wereld af neuken van genot beloof ik haar! :-)
Als haar kut weer druipt van het genot bevrijd ik haar van het kruis, plaats met behulp van een omstander een handdoek in de sling en laat Poes plaats nemen, plaats haar voeten in de beugels en begin op mijn knieën zittend haar kut te bespelen met mijn mond. Vervolgens duw ik mijn pik in haar kut en begin onder toeziend oog van flink wat heren te neuken. Niet blind rammen en stoten voor eigen genot. Ik wil haar het opperste genot geven zoals beloofd. Diep, langzaam, snel,hard maar altijd onder de juiste hoek. Ze kreunt het uit, vraagt herhaaldelijk of ze mag komen. Soms mag soms ook niet dan word het onderdrukken voor haar! Moeilijk maar zo geweldig en dan als ze het mag laten gaan onder al dat genot…. Haar ogen beginnen weg te draaien kreunt het uit en dan……. Is ze stil valt eventjes weg maar komt terug als ik mijn pik weer laat stoten in die soppende kut.
Heel even gun ik haar een momentje maar pak dan de draad weer op, zelfde recept,ik zie het punt naderen “blijf bij mij slet” zeg ik haar. Pak haar al neukend met twee handen bij haar keel, stoot krachtig door terwijl mijn handen voorzichtig druk uitoefenen en zeg haar dat ze mag komen! Dat gebeurd en ik stoor nu heel even echt hard door en en zeg haar “kom terug bij me!” Misschien dat dit tafereel een aantal heren heeft afgeschrokken, er is minder belangstelling dan even daarvoor. De heftige stoten brachten haar terug in de dark room, de wereld van nu en het heden.

Ik stap even opzij vraag een belangstellende het even over te nemen. En die plaatst een condoom en stapt gretig tussen Poes haar benen. Ik kijk naast de sling en Poes tepels bespelend toe hoe hij haar neukt. Na een poosje raakt blijkt hij toch iets niet helemaal lekker te doen en ik laat hem stoppen. Maar ik ben nog niet klaar dus ik neem de “hotspot” weer over. Zak verder door mijn benen en stoot van onder naar boven in haar heerlijke soppende kut. Ze schreeuwt kreunt en jammert van genot en vraagt of ze mag klaar komen. En dat mag maar ik zeg haar dan wel achter elkaar te blijven klaar komen. En dat lukt haar terwijl ik diep en rustig van onder naar boven blijf stoten. Het genot word haar weer teveel en haar ogen draaien wederom weg en ze zakt in stilte weg. Ik buig voorover pak haar beet en breng haar terug in het heden.
Tijd voor een wel verdiende break. Ik help haar uit de sling en we nemen plaats op een bank in de centrale ruimte.

Tijdens de korte pauze speelt Poezenbeestje rustig door met mijn pik. En ik voel een enorme drang op borrelen om klaar te willen komen. Terwijl Poes nog door drinkt leg in een handdoek op het grote matras waarna ik haar daarop plaats laat nemen op haar rug, kont op rand van matras. Nu even Me time en dus laat ik haar weten dat ik al neukend ga klaarkomen. Ik speel het spel met mijn slet waar we beide veel plezier en genot in vinden. Het spel van orgasme onthouding en controle. Uiteraard komt het punt dat we het beide niet meer kunnen controleren en bulderend, kreunend en jammerend komen we beide tot een spetterend orgasme. Ik laat mij even voor over op mijn slet vallen, trek mijn pik langzaam terug en zet mijn mond op haar clit en laat mijn tong nogmaals een orgasme bij mijn slet opborrelen wat ik haar uiteraard toe sta.

We nemen weer plaats op de bank in de centrale ruimte. Tanken bij, laden ons op hebben een leuk gesprek met een heer op de andere bank. Maar al snel friemelen onze handen weer bij elkaar in het rond. Ik wil nog een keer neuken maar ben ook gek op de pik massage die mijn slet zo goed beheerst. De orgasmes van mijn slet zijn zeer heftig geweest vandaag, haar kutje super gevoelig geworden door alles. Dus kiezen we voor de olie en pik massage want ik wil nog een keer heftig klaar komen. Ik haal de zalige olie uit de locker waarna Poes zittend op de bank mijn pik begint te masseren……. Zo lekker!!!
Zoekend naar nog meer genot sta ik op en leg een handdoek op het centrale matras en neem daar op mijn rug liggend op plaats. Sletje komt naast het matras staan en gaat door waar zij mee bezig was…… zo zalig!! Ik weet het lang vol te houden, Poes edged mij langdurig maar dan komt toch echt het moment dat ik alles moet laten gaan en toegeef aan de lust. Nog één keer kom ik deze dag zo enorm genietend en hard klaar!!! Zalig gewoon.

Het andere stel heeft de douche in gebruik en dus frissen we ons even vluchtig op, Kleden ons aan en beginnen aan de terugreis.

Het was wederom een heerlijke middag in de EC Amersfoort. Alle aanwezigen dank voor het respect, de geiligheid, de gezelligheid en de lust.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
FwB_44
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: 10-4-25 Poezenbeestje en Mike doen Amersfoort aan.

Bericht door FwB_44 »

Heerlijk geil verhaal. :oops:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 4 gasten