Op het forum staat een veelbelovende oproep van een stel dat vanmiddag wil komen. Een geile krullenbol zegt door haar man te worden aangeboden om gebruikt te worden. Ze kan niet wachten, zegt ze. Nou, ik ook niet eerlijk gezegd. Ik ben er tegen 16 uur en moet even wachten tot ze daadwerkelijk arriveren. Maar ze is het wachten meer dan waard. Een prachtige lange, slanke jonge vrouw met lange krullen komt binnen, vergezeld door een getatoeëerde goed uitziende vent. Het zijn Des en Mike. Ze zijn al eerder geweest, maar ik heb ze nog niet ontmoet.
Als Des haar wat wijdere buitenjurk uitdoet, blijkt ze daaronder een strak formfitting zwart jurkje aan te hebben dat ze met haar hoge hakken aanhoudt. Het jurkje blijkt zeer flexibel en easy access. Het stel gaat direct naar de ruimte tussen de twee cinema's, waar hij haar begint te vingeren. Mannen die gepijpt willen worden, worden uitgenodigd aan de andere kant van een gloryhole (in de heterocinema) hun pik door het gat te steken. Des bukt zich voorover om te pijpen, terwijl Mike haar staand neukt. Het is duidelijk dat Des erg geniet van deze behandeling. Even later mag ik het neuken overnemen. Ik stond al met een kloppende stijve klaar en heb er in no time een condoom omheen. 3 seconden later ben ik de heerlijke vrouw die voorover gebogen voor me staat in het gloryhole hokje aan het neuken. Des kan er enorm van genieten als ze geneukt wordt en komt veelvuldig schokkend klaar.
Volgende stop is het bed in de heterocinema, waar Mike zijn meisje gebogen over het bed legt en haar gaat neuken. Ik pak de kans om Des ook nog een keer te neuken, waarna een andere an haar ook uitgebreid neukt. Diverse heren nemen de gelegenheid te baat om op het matras te gaan liggen en zich klaar te laten pijpen/trekken. Dat gaat best snel overigens. Het zaad vloeit rijkelijk.
Daarna gaan we naar het grote bed. Des gaat erop liggen en Mike trapt het neuken weer af. Ik ga daarna eerst eens even haar zalige kutje likken, waarbij ik met twee vingers de binnenkant stimuleer totdat ze klaarkomt. Dan ga ik haar neuken. In deze positie kan ik er het meeste kracht in zetten. Ik neuk alsof mijn leven er vanaf hangt. "Ga je me volspuiten?", vraagt Des. Dat moedigt mij aan om extra mijn best te doen en nog een tandje bij te zetten. Ik neuk net zolang door totdat een orgasme zich aandient en kom uiteindelijk brullend klaar in haar kutje (in een condoom weliswaar).
Terwijl ik aan het bijkomen ben, zie ik dat er nog enkele andere heren het kutje van Des likken, vingeren of neuken. Op een gegeven moment zijn de mannen op. Een van de heren, die al eerder is klaargekomen is al een beetje op sterkte en laat zich weer pijpen. Mike is een echte bikkel, die keer op keer zijn vrouw met verve neukt. Ik heb even wat tijd nodig, maar dan ben ook ik weer op oorlogssterkte. Zo gaan we maar door en door, totdat Des aangeeft een pauze te willen. Voor mij is het tijd om naar huis te gaan, dus ik kleed me aan. Als ik wegga zie ik nog net dat Mike op de eerste rij van de cinema zit en dat Des hem reverse cowgirl aan het berijden is. Ik wacht even haar orgasme af voordat ik gedag zeg. Ik beloof er een stukje over op het forum te schrijven. Welnu, hierbij.
HEERLIJK DES GENEUKT
-
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: HEERLIJK DES GENEUKT
At your service Benno, ik heb genoten
Heerlijk om je uitgebreide verslag nog even na te lezen, dankjewel!
X Des & Mike
X Des & Mike
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Tot de volgende keer. Ik hoop gauw
- Rickjsw
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Wat een goed verslag Benno. Als ik zelf bij de "Tour du EC" aanwezig was. Alle ruimtes zijn door Mike en Des uitgebreid verkend!
Gebruikers op dit forum: Mart42 en 2 gasten