Het middelpunt van de aandacht

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Uschi
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Het middelpunt van de aandacht

Bericht door Uschi »

Dank voor dit mooie verslag
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Eaaon
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Eaaon »

Ook nog even de ervaring vanuit mijn kant, ietsjes later maar ik kan het mij gelukkig nog heel goed herinneren :mrgreen:

Ook ik had mij opgegeven toen ik het oproepje zag en behoorde tot de zeven "uitverkorene". Van te voren stuurt karlson duidelijke informatie zodat je een goed beeld hebt wat je kan verwachten en wat de spelregels zijn. Het bezoek in de EC liep daardoor ook "goed gesmeerd", letterlijk en figuurlijk :P

Het duurde even of ik wist of ik vrij kon nemen van mijn werk, en daardoor was ik eigenlijk te laat met aanmelden, maar omdat we een afvaller hadden kon ik toch komen.

Door problemen met de trein was ik helaas een half uurtje later, en daar baalde ik erg van omdat Zelda een voorstelrondje zou doen waardoor ze iedere man even opwarmde met haar mondje. Nu is dit iets waar ik erg op geil, ik word erg graag gepijpt en een vrouw die een voor een de mannen afgaat op deze manier vind ik ook een heel geil idee.

Toen ik de cinema binnenwandelde hoorde ik echter al gekreun vanuit de winkel, ik blij want ik was niet te laat, maar ik had wel het voorstelrondje gemist. Zelda was bezig om op alle mannen te klimmen en bereed ze totdat ze ging komen en over hun pik squirtte. Heerlijk om te zien en te horen. Ik was alleen dusdanig afgeleid dat ik me besefte dat ik mij vergeten had aan te melden bij Karlsson. Omdat ik ook graag wilde meespelen dit toch maar gedaan.

Gelukkig kwam Zelda toen al snel langs om even kennis maken. Ik ben op de bank gaan zitten en ze kwam lekker tussen mijn benen zitten. Heerlijk langzaam nam ze mn pik in haar mond terwijl ze je af en toe ondeugend aankijkt. Dit opwarmrondje mocht van mij veel langer duren, maar vond het heerlijk om haar even een paar minuten alleen te hebben. En als er nog een volgende keer hoop ik dat prinses Zelda ook mijn Deku-noten niet vergeet :oops:

Hierna heb ik even geholpen om de fuck chair te verhuizen en zijn we daar verder gaan spelen. Omdat we met een man of 7 waren ging dit ook prima vond ik. In de EC kan ik mij soms irriteren aan dat iedereen zo dicht op elkaar staat en geen ruimte geeft aan elkaar. Doordat we een selecte groep hadden ging dit allemaal veel beter en gemoedelijker. Karlsson lette hier ook op. Het was alleen balen voor de mensen die niet uitgenodigd waren.

Na nog lekker geneukt te hebben en wat op het grote bed te hebben gespeeld lag Zelda klaar voor de finale. Ze wilde dat iedereen op haar borsten spoot en lag hiervoor als een schilderij op het grote bed. Terwijl ze me stout aankeek volgde mijn lading verf, en niet veel daarna volgde er nog meer. Ze besloot om toch maar te gaan douchen uiteindelijk, maar het zag er schitterend uit.

Heel erg bedankt voor de lekkere middag, hoop dat er nog veel zullen volgen ;)
Karlson747470
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Karlson747470 »

Mooi verslag man! :)

En fijn dat je de ruimte kreeg en voelde om lekker met Zelda te spelen. Zelda probeert altijd te zorgen dat iedereen evenveel tijd van haar kan genieten maar met zeven man haar heerlijke slettenlijf delen was dat soms wel even lastig. Gelukkig is het toch goed gekomen.

Komt zeker weer een volgende keer!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Piet Flut, Rikkie13 en 5 gasten