We zijn een tijdje weggeweest wegens verhuisdrukte maar het begint allemaal weer te kriebelen en Zelda's goede voornemen voor 2026 is om zich door heel veel geile mannen te laten neuken. En dat begint deze maand met een heerlijk bezoekje aan de EC in Amersfoort.
De bezoekers van onze vorige feestjes weten inmiddels dat deze mooie slet tientallen keren heerlijk spuitend kan klaarkomen. Zo'n warme fontein van squirt over je pik is natuurlijk een prachtige beloning voor je inspanningen maar komt deze slet te vaak klaar, dan wordt Zelda's kutje te gevoelig en is het voor iedereen over met de geile pret.
Om te verzekeren dat jullie deze keer lekker lang van haar kunnen genieten heb ik met haar het volgende afgesproken: Zelda mag tijdens ons volgende bezoekje NIET op het matras klaarkomen! Als ze daar ligt, ligt haar gewillige slettenlijf er maar met een reden: om door de aanwezige mannen geneukt te worden.
Natuurlijk ontzie ik haar niet alle plezier, dus we hebben afgesproken dat ze tussendoor op de fuckchair en in de sling best wel even mag klaarkomen maar dan ook maar een keer per pik. Dus voel je dat ze gekomen is (en dat voel je absoluut met haar natte, warme kut), sta dan je plekje af aan de volgende liefhebber om haar klaar te neuken. Als ze zo iedereen heeft gehad gaat ze weer terug het bed op tot ik zeg dat ze weer mag klaarkomen.
Ik zoek stevige neukers die van wanten weten en haar met begrip van het bovenstaande goed onder handen kunnen nemen. We zoeken de grenzen ook weer een stukje verder op en Zelda mag dit keer best een beetje steviger aangepakt worden. Dus als je merkt dat ze toch gaat komen, geef haar een tik op haar heerlijke slettentieten, knijp even stevig in haar tepels of pak haar zachtjes bij haar keel beet. Ook heeft ze gemerkt dat ze het erg geil vindt als mannen haar vertellen dat ze een brave en lekkere slet is, dus houd je wat dat betreft ook niet in.
De mannen die we zoeken snappen dit al maar ik benoem het toch maar even: uiteraard is het bovenstaande altijd een spel en doen we dit met alle wederzijdse respect en begrip van grenzen. Zelda's stopwoorden ('geel' is opletten, 'rood' is direct stoppen) blijven ten alle tijden gerespecteerd. Communicatie (en vriendelijkheid) zijn zaken die wij erg hoog in het vaandel hebben staan.
Heb je interesse om mee te doen aan dit geile en unieke feestje? Stuur mij een berichtje via hier, Kik of Signal. Ik kies de mannen uit op onderbuikgevoel maar forumpresence, foto's en of ze in volzinnen kunnen schrijven zijn altijd positieve factoren. Voor ons is de persoonlijke klik superbelangrijk dus mannen die de moeite nemen iets over zichzelf te vertellen hebben ook altijd een streepje voor.
Omdat het EC forum en met name de beperkingen op het versturen van PB's bijzonder onhandig is om met groepen te communiceren zal ik dit keer voor de genodigden een kikgroep aanmaken waarin ik alle verdere instructies deel. Wie weet nodig ik Zelda ook wel uit voor de groep zodat ze van tevoren al een beetje met jullie kan geilen.
Mannen die Zelda eerder geneukt hebben, en berichtjes over haar geschreven hebben, hebben de absolute voorkeur. Het is voor ons extra geil om later terug te lezen wat de mannen van Zelda vonden en hoe ze van haar genoten hebben. Een verslag nadien wordt dus ook zeer gewaardeerd.
Verder betekent aanmelden ook komen! Kom je (zonder bericht) niet opdagen dan ben je op een volgend feest niet meer welkom en ga je ook op de block. We werken met kleine, vooraf geselecteerde groepjes dus als er onverwacht 1-2 mannen minder aanwezig zijn wordt het voor ons ook een heel ander feestje. Daarnaast maken we dus ook geen plek voor twijfelaars: Zelda is echt heerlijk en dat je van haar mag genieten is een buitenkans. Dus je komt, of je komt niet.
Tenslotte zoals altijd: niet uitgenodigd is niet meespelen! Dus op de bonnefooi langskomen heeft bij ons geen enkele zin.
Nog steeds interesse? Mail mij voor de datum!
Groetjes,
Mike
PS: Zelda is nog altijd op zoek naar een vrouwelijke speelpartner die samen met haar dit soort feestjes zou willen doen. Stuur haar vooral een berichtje als jij dat bent.