In de trein zit ik nog heel braaf en burgerlijk boodschappen te bestellen, maar ongeveer een kwartier voor we het station binnenrijden, daalt het besef: ik ga zo weer ongelooflijk de slet uithangen! Dit besef racet ook meteen van mijn hoofd naar tussen mijn benen, en mijn kutje stopt niet met kloppen tot lang na vertrek.
Aangekomen in de cinema is het dubbel acclimatiseren: het is ons eerste bezoek na de verbouwing, dus het is even wennen aan de nieuwe indeling. Traditiegetrouw gaan we even landen in de cinema, waar een aantal van de door Mike uitgenodigde heren zich al even kort komt voorstellen. Ik ben al snel opgewarmd en als Mike mijn collar omklikt gaat mijn slut-mode helemaal aan. Vandaag ben zijn sletje, die hij met trots uitleent om gebruikt te worden, en ik ga super mijn best doen om hem nóg trotser te maken.
Omdat het aardig druk is, heeft Mike voor het gemak een “presentielijst” meegebracht. De uitverkoren heren worden één voor één opgeroepen, waarna ik ze op mijn knietjes welkom heet en ze een bandje omdoe, zodat het straks tijdens het spel duidelijk is wie er mee mogen doen.
Tijdens deze pijpronde word ik al flink nat en laat enkele heren daar ook van proeven, wat gretig in ontvangst wordt genomen. Als alle zeven welkom geheten zijn, kan ik bijna niet wachten om geneukt te worden. Maar Mike draagt me op om nog even een klein showtje te geven met de meegebrachte speeltjes. Lekker, maar ook gemeen: ik mag namelijk deze keer niet klaarkomen op het bed, en als Mike me de Satisfyer aanreikt, gaat het al bijna mis. Ik gooi het ding nog net niet terug naar zijn hoofd. :’)
Daarna ben ik al snel omringd door de mannen, die me één voor één neuken en me vertellen wat een lekker sletje ik ben, wat me nóg geiler maakt. Niet klaarkomen blijkt een vreselijk moeilijke opgave te zijn, maar ik mag echt pas van Mike als ze me alle zeven hebben gehad en we ons hebben verplaatst naar de fuckchair. Even later daar aangekomen, en na een helaas lauw glaasje water (EC, kan daar iets aan gedaan worden?), is het hek dan ook al snel van de spreekwoordelijke dam. Na slechts een paar stoten kom ik al volop klaar en ik geniet intens van deze langverwachte ontlading. Spijtig genoeg voor de heren mag ik maar één keer per pik klaarkomen, en hoewel ik mijn best doe om het nog een beetje uit te stellen, soms lukt het niet en “moet” ik al snel door naar de volgende.
Na dit orgastisch spektakel moet ik even iets langer bijkomen, maar deze keer heeft Mike iets nieuws bedacht om de mannen bezig te houden tijdens mijn “pauze”. We hebben een assortiment aan slagwerktuig meegebracht waarmee de heren zich rustig opbouwend mogen uitleven op mijn billen. Het is al even geleden dat ik zo onder handen ben genomen en ik geniet met volle teugen, terwijl ik ook nog al multitaskend iemand probeer te pijpen. Mijn billen gloeien al snel rood en ik ben nog nooit zo blij geweest met de koude handen van een laatkomer! Die heet ik uiteraard even goed welkom, waarna de volgende ronde van start gaat.
Mike, die alles zoals altijd goed in de gaten houdt en alles weer perfect geregeld heeft, is deze keer minder gemeen. Eerder dan gepland mag ik weer naar de fuckchair verhuizen, om daar weer een aantal heerlijke orgasmes te beleven. We hadden gehoopt dat het klaarkom-verbod voor een minder snel overprikkeld kutje zou zorgen, maar helaas hebben alle heerlijke pikken ook zonder klaarkomen voor aardig wat prikkels gezorgd: ik begin wat overgevoelig en beurs te raken. Maar natuurlijk is het feestje niet zomaar afgelopen. Ik neem weer plaats op het bed en de mannen die nog puf (en zaad) hebben, komen heerlijk klaar over mijn borsten.
Helemaal roezig zit ik even later weer in de veel te drukke trein naar huis. Als al die mensen eens zouden weten wat dit meisje, nu weer gehuld in onsexy houtje touwtje jas en een grote koptelefoon op het hoofd, net heeft uitgespookt…
Heren: onwijs bedankt voor de heerlijke middag.
Heren die niet uitgenodigd waren: bedankt voor de afstand en het respecteren van onze regels. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de show.
Mike: bedankt voor alles. Ik hoop dat dit brave sletje je trots heeft gemaakt.