stel gezocht voor travestiemiddag in Amersfoort di. a.s.
-
- Contacteer:
stel gezocht voor travestiemiddag in Amersfoort di. a.s.
ja ik zoek nog een leuk stel voor aanstaande dinsdag middag. Heb jullie ook zin om met een travestiet (klassiek model, uiterst vrouwelijk, mooi gekleed en mooi opgemaakt) een leuke middag te hebben, kom dan ook naar erotic cinema. Ben er zelf zo rond half 2 tot een uur of vijf. Groetjes, Denise
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: stel gezocht voor travestiemiddag in Amersfoort di. a.s.
Ha Denise,
Lees dit nu pas. Maar je hebt ons dinsdag gevonden
. Was erg leuk.
Geile groet,
S
Lees dit nu pas. Maar je hebt ons dinsdag gevonden

Geile groet,
S
Laatst gewijzigd door sporty op 27 jun 2012 20:18, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Hoi beiden,
het was heerlijk, vooral die enorme lading zaad in onze mondjes. Is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Was dit jou eigen partner of zijn jullie samen een gelegenheidsduo ?. Wat mij betreft zijn private dates mogelijk (kan zelf niet ontvangen). Groetjes, Denise. Als jullie weer gaan laat het dan even weten, wellicht heb ik dan ook tijd.
het was heerlijk, vooral die enorme lading zaad in onze mondjes. Is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Was dit jou eigen partner of zijn jullie samen een gelegenheidsduo ?. Wat mij betreft zijn private dates mogelijk (kan zelf niet ontvangen). Groetjes, Denise. Als jullie weer gaan laat het dan even weten, wellicht heb ik dan ook tijd.
-
- Contacteer:
Oh ja, ben ook licht onderdanig, dus ook als sm/bondage sletje beschikbaar. Ook beschikbaar voor een heuse bukkake door 10, 20 of meer heren.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Geloof dat de pb's nu niet werken. Later maar eens afspreken. We zijn een gelegenheidsstel. Maar al langere tijd en supergeil en gek op elkaar. Het lijkt ons zeker leuk dit vervolg te geven. Meestal gaan we naar clubs en af en toe de bios. Morgenmiddag naar de club waar we over spraken
. Hou ons ook op de hoogte!
Geile groet,
Marco

Geile groet,
Marco
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 3 gasten