De kat op het spek binden,

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Bedman
Contacteer:

De kat op het spek binden,

Bericht door Bedman »

Een van mijn vriendinnen wil ook graag eens de erotic cinema in Amersfoort bezoeken. Maar omdat ik me volgens haar altijd overal mee bemoei heeft ze liever niet dat ik mee ga. Dus trekt ze donderdagavond a.s. haar stoute high heels aan en zal rond 19.00 uur in e.c. Amersfoort arriveren. Ze is nieuwsgierig geworden door al die leuke en spannende verhalen op dit forum en wil nu alleen maar even wat rondkijken en wellicht een stukje film aanschouwen in de hetro-zaal. Ze is dus niet op zoek naar contacten met andere mannen. Wel vind ze het leuk om een stel m+v te ontmoeten aldaar. Nu heb ik alleen maar goede berichten gehoord dus vertrouw ik er op dat u haar met rust laat en niet lastig valt zodat ze op haar gemak een kijkje kan nemen in de e.c. te Amersfoort. Om er zeker van te zijn dat u zich niet aan haar vergrijpt zal ik 'het zaakje' thuis, voor ze vertrekt, op slot zetten en de sleutel bij me houden. Tevens heb ik haar gevraagd een butt-plug te dragen zodat ook daar geen ongewenste activiteiten kunnen plaatsvinden. Wellicht dat ik zelf wat later op de avond ook nog even langskom.
Grtz. Bedman.
Bijlagen
IMG_3873 ec afoort.JPG
Torro Rosso
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: De kat op het spek binden,

Bericht door Torro Rosso »

maar ze mag dus wel pijpen en beffen ? of doe je haar ook een "gag" in :lol:
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
Vinroo
Geaardheid: hetero
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

En nu maar hopen dat je de sleutel niet kwijtraakt.....lijkt me een gevoelig plekje voor een betonschaar :D

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
saskia gold
Contacteer:

Bericht door saskia gold »

Ik zal morgenavond een kijkje komen nemen , en zien wat de omgeving in mij oproept. Het kan zijn dat ik deze of gene aanspreek om mij wegwijs te maken in de ruimte, en misschien heb ik wel een proefkonijn nodig, de handelingen waar ik van hou zijn kinky van aard. Uitvoerbaar op en met mensen die schoon en geschoren zijn..:).
Als u het bericht van Bedman goed gelezen heeft, dan kunt u daaruit opmaken wat u zo'n beetje kan verwachten.
Ik kom natuurlijk in een gepaste outfit, die sfeerverhogend zal zijn.

Tot morgen!

Gr Saskia
Probeer alles uit wat je ooit hebt willen doen, het maakt het leven rijker!
Kinkyus
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Kinkyus »

Vinroo schreef:En nu maar hopen dat je de sleutel niet kwijtraakt.....lijkt me een gevoelig plekje voor een betonschaar :D

Roos

+ heel veullll :lol:
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Bedman, je bent toch al eens eerder met Saskia in de EC geweest? Toen waren wij er ook.....was volgens mij eind vorig jaar....of heb je meerdere Saskias in je vriendinnengroep? :D

Je oproep klinkt iig spannend....ik zou het alleen in mn uppie niet aandurven :oops:

roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Ik weet wel zeker van niet ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten