Hoi ,we zijn een stel van mid. bare leeftijd ,wij willen een keer Amersfoort bezoeken.
Daar wij voor de eerst in Amerfoort komen ,zouden wij graag ervaringen van ander stellen horen .
Graag willen wij bekeken worden en kijken naar ander stellen ,wie kan os meer vertellen ,en misschien naar ons willen kijken .
Grt stel 40
ervaring
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: ervaring
hoi
wij 1 keer geweest en wij als stel met 15 alleen mannen vonden dit niet prettig maar 8 mei stellen avond schrijf je in en dan zien we jullie
gr sisy
wij 1 keer geweest en wij als stel met 15 alleen mannen vonden dit niet prettig maar 8 mei stellen avond schrijf je in en dan zien we jullie
gr sisy
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi stel 40 wij zijn sinds kort ook een paar keer geweest wij midden 40 houden er ook van om te kijken en bekeken te worden het is voor de vrouwelijke helft ook prettiger dat er nog een stel is wij gaan maandagavond 3 mei weer naar de cinema misschien iets voor jullie??
groetjes justthe2ofus
groetjes justthe2ofus
-
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
hoi stel ja wie weet bevalt het en ben ik er dan ook wel ben een doener dus als het gezellig is kom ik vaker langs we houden contact ok liefs desiree
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten