Vrijdag 3 oktober voor het eerst met Jeanette in de EC Amersfoort geweest.
We hadden niets op het forum gezet , het was jongeren dag en uit ervaring weet ik dat het op de vrijdag middag toch altijd wel iets drukker is.
Om 2 uur liepen we naar binnen , Jeanette moest er eerst wel even wennen dat het zo donker was.
ik heb haar alle ruimtes laten zien , ook de darkroom , als je net buiten vandaan komt zie je daar even helemaal niets
en ze noemde het gelijk al het spookhuis.
ze liep tegen iets aan wat rammelde , he zei ze , dat moet de sling zijn .
Die wil ik straks wel even proberen .
We zijn de week ervoor in Hilversum geweest en ze heeft daar voor het eerst in de sling gelegen
ze is er helemaal gek van , en zou het liefst er thuis in de slaapkamer 1 ophangen.
in de centrale ruimte kwam ik een paar bekende tegen , en een stel was op het bed bezig.
Jeanette heeft in de toilet ruimte haar mooiste lingerie aangedaan en kwam toen naar het grote bed .
er was denk ik een man of 10 /12 we namen plaats op het grote bed .
ik gaf aan de mannen aan dat Jeanette zelf bepaald wie haar aan mag raken en wie haar mag neuken .
Dit werkt altijd perfect , diverse heren mochten haar betasten en haar neuken , en Jeanette genoot.
Na een uurtje hebben we wat gedronken en zijn toen naar het spookhuis gegaan , waar Patricia al wat meer licht gemaakt had op mijn verzoek.
ze sprong gelijk in de sling , en diverse mannen stonden klaar om haar te neuken.
het was jongeren dag dus waren er een stel jonge gasten , die toch best wel wat terug houdend zijn.
ze probeerde hun pik op sterkte te krijgen , wat soms niet meeviel .
een mooie vent van 30 wilde wel maar had geen condoom , ik heb hem er 1 gegeven .
toen hij aan de gang ging , kwamen de haken zowat uit het plafond .
Jeanette bleef klaarkomen , en vond het helemaal geweldig.
een man of 5 heeft haar heerlijk geneukt in de sling.
we zijn daarna weer op het grote bed beland .
een jonge knul 23 jaar was hij , wilde zo graag neuken maar zijn pik weigerde constant.
Jeanette pijpte hem regelmatig goed stijf maar wilde hij hem in haar kutje steken , dan gaf zijn pik het op.
Het zal de spanning geweest zijn en al die mannen die er om heen staan en kijken .
Volhouden man als je een paar keer geweest ben gaat het vanzelf over , en wordt jij zeker een goede neuker.
Rond 4 uur heeft hij nog wel zijn zaad over haar borsten gespoten en nog een man of 3.
we zijn daarna in de open douche samen gaan douchen , nog wat gedronken en richting huis gegaan .
Het was een geslaagde middag en heel gezellig , Jeanette komt zeker vaker mee.
Mannen bedankt en Patricia voor de goede zorgen , handdoeken en koffie .
Groetjes Jeanette en Loodgieter
Eeerste keer
- Loodgieter
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Eeerste keer
mooi verhaal dank jullie wel
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 23
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Eeerste keer
Ik las net je verslagje over afgelopen vrijdag met Jeanette en dat kan niet missen dat het laatste stuk over de jongeman van 23 over mij gaat. Ik wil je even bedanken voor het geduld dat je had en de kans(en) die je me bij je heerlijke dame gaf! Ben erachter gekomen dat ik nog een hele wereld te ontdekken heb haha. Nogmaals bedankt en ik hoop je nog een keer te treffen met een mooie dame aan je zijde, en hopelijk sta ik dan meer mijn mannetje 

Gebruikers op dit forum: Fjer en 3 gasten