Hoi,
Wij bi stel vandaag in bios, als we alles op tijd klaar hebben.
Wij om ongeveer 2 uur daar
Geef even aan als je bi bent, wel zo leuk voor ons allemaal
Zij mag geneukt worden (safe) en pijpt jullie graag
Groetjes,
Mial
Bi stel vandaag in bios 03-01-15
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Bi stel vandaag in bios 03-01-15
Wij zijn er ook misschien iets later en zijn beide bi zij is een sub en ben zelf haar meester
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Wij waren er.. Het was niet te druk en lekker veel stellen, met ons mee geteld waren het er 5.
Nadat wij eerst in de bios hadden gezetten kwamen we bij het grote bed. Daar werd een vrouw verwend door een paar mannen en een vrouw werd heerlijk betast op de bank.. Nadat we even hadden staan kijken kwamen er al snel mannen op mij(de vrouw) af..nadat ik eerst heerlijk betast werd bevingerd en gebeft ben ook op het bed gaan zitten. Mijn vriend was ondertussen druk bezig met de andere vrouw die op het bed lag. Hij werd gepijpt en hij vermaakte zich goed( dat is het mooie van swingen genieten als een andere geniet). Ondertussen werd ik geweldig gevingerd en kwam meerdere keren klaar.. Loodgieter daarvoor nog hartelijk dank.. Na even te hebben uitgerust zijn we de darkroom in gegaan.. Daar ben ik vanachter nog lekker van achter geneukt.. We zijn daarna vertrokken ..
Conclusie: niet aankondigen of heel laat aankondigen als stel is top er zijn dan wel een paar alleen gaande mannen. Maar niet te veel.. Wij komen snel terug! Zowiezo met de parenavond ! Mannen due er waren jullie waren top!
Nadat wij eerst in de bios hadden gezetten kwamen we bij het grote bed. Daar werd een vrouw verwend door een paar mannen en een vrouw werd heerlijk betast op de bank.. Nadat we even hadden staan kijken kwamen er al snel mannen op mij(de vrouw) af..nadat ik eerst heerlijk betast werd bevingerd en gebeft ben ook op het bed gaan zitten. Mijn vriend was ondertussen druk bezig met de andere vrouw die op het bed lag. Hij werd gepijpt en hij vermaakte zich goed( dat is het mooie van swingen genieten als een andere geniet). Ondertussen werd ik geweldig gevingerd en kwam meerdere keren klaar.. Loodgieter daarvoor nog hartelijk dank.. Na even te hebben uitgerust zijn we de darkroom in gegaan.. Daar ben ik vanachter nog lekker van achter geneukt.. We zijn daarna vertrokken ..
Conclusie: niet aankondigen of heel laat aankondigen als stel is top er zijn dan wel een paar alleen gaande mannen. Maar niet te veel.. Wij komen snel terug! Zowiezo met de parenavond ! Mannen due er waren jullie waren top!
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Ja was geil he gisteren.
Jouw man met mijn vrouw gespeeld.
Ik was met vrouw alleen bezig.
Jullie ook beide bi?
Groetjes,
Mial
Jouw man met mijn vrouw gespeeld.
Ik was met vrouw alleen bezig.
Jullie ook beide bi?
Groetjes,
Mial
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Ik weet door alle stellen niet meer helemaal met wie ik allemaal het genoegen heb mogen hebben zaterdag, maar wat was het een topdag! Meer van dit soort dagen 

29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema 

Gebruikers op dit forum: kinkygast en 4 gasten