wachten werd beloond!!

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
koen540
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

wachten werd beloond!!

Bericht door koen540 »

Eind van de middag was het gisteren nog rustig in de cinema. Maar het wachten werd beloond! Rond 20.00 uur kwam er een stelletje binnen en al snel ging zij zich omkleden. Het bleek een echt sletje ;-) Een gast van 22 werd uitgenodigd om haar te vingeren en later op het bed mocht hij meer maar moest weg.. Wij bleven met 2 man en het stelletje over. Door haar partner werd ze goed onderhanden genomen en geneukt op het grote bed en over de leuning van de bank gelegd. Uiteindelijk verhuisde zij naar de bios waar ze wederom flink gevingerd werd. Het sletje leek het niet meer aan te kunnen maar wilde toch meer en werd op het bed voor het scherm gelegd waar haar partner haar wederom begon te neuken. Er was nog een jongen binnengekomen die ook meteen meedeed op haar vraag om haar borsten onder te spuiten... Ik vroeg of ik haar ook eerst mocht neuken en dat was prima.. 3 pikken spoten zich leeg over haar borsten en ik woonde haar heerlijk strakke kutje uit. Uiteindelijk hebben wij alle 4 haar onder een flinke laag sperma gespoten... wat een heerlijk sletje was dit. Als jullie je kenbaar willen maken en wellicht nog een keer willen afspreken stuur dan ff een pb :D Bedankt voor een heerlijke geile avond.
Vinroo
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: wachten werd beloond!!

Bericht door Vinroo »

:)
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

M'n sletje was er inderdaad aan toe, om eens flink gebruikt te worden. En dat is ze deze avond. We kwamen binnen en het was erg rustig, maar dat vinden we niet erg. Ik heb m'n onderdanige sletje eerst maar eens laten omkleden in een geil tijgerprintachtig sexy jurkje met daaronder een jarretel en een geil zwart doorzichtig stringetje. Heerlijk wat ziet ze er toch altijd weer lekker uit. In deze outfit heb ik haar met het gezicht naar de muur laten staan in de ruimte tussen de hetero en de homocinema. Daar liet ik haar betasten door een jongeman van 22 jaar. Dat vond mijn sletje wel opwindend wat ik kon merken aan haar harde tepels en haar slettekutje die steeds natter werd. Ook heb ik haar even laten omdraaien met haar handen boven haar hoofd en haar benen wijd. De jongeman mocht haar nu ook vingeren en dat vond hij maar wat geil en mijn geile onderdanige sletje ook trouwens. We zijn even later verhuisd naar het grote matras waar ik haar op haar rug liet liggen, met haar benen wijd. Ook hier werd zij hevig gevingerd en kreeg ze meerdere pikken in haar hand die ze moest aftrekken, wat ze dan ook deed uiteraard. Ook moest mijn teefje op haar buik over de leuning van de bank gaan liggen om vervolgens mij te pijpen en heerlijk gevingerd te worden door een aanwezige man.Ze kwam meerder keren klaar, kreunend en heel bewegelijk. Daarna heb ik haar plaats laten nemen in de hetero bioscoop waar ze op de voorste rij moest gaan zitten met haar benen wijd zodat ze haar kut goed aanbood. Een man nam plaats naast haar en vingerde haar heerlijk, ze hield het niet meer uit en met zijn pik in haar handen kwam ze wederom klaar. Toen heb ik haar laten staan bij het matras voorin de bioscoop en m'n pik heerlijk in haar geile slettekutje laten glijden, mmm wat was ze nat. Ook heb ik haar laten neuken door Koen en hebben we met 4 man over haar geile slettetieten gespoten, heerlijk vind ze dat. Na deze belevenis heeft roos zich heerlijk gedoucht en thuis heb ik haar nog eens heerlijk genomen en is ze wederom meerdere keren klaargekomen. Roos dank je wel je bent een heerlijk, mooi en lekker sletje van me.

Vin
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
koen540
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door koen540 »

Heeee leuk dat jullie reageren. Hoop je heerlijk geile sletje nog vaker te mogen ontmoeten :D
edslash
Leeftijd: 44
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door edslash »

Ja super leuk en lekker stel heb ze ook een keer meegemaakt
En geil verslag
Thx groetjes en zou ook wel een pbtje willen
Vinroo
Contacteer:

Bericht door Vinroo »

Dank voor t compliment!

Echter, wij gaan meestal onverwacht, zodat t sturen van een PB dus niet tot de mogelijkheden behoort....
Dit komt geheel op mijn conto. Ik vind de Ec binnenlopen onwijs moeilijk en helemaal als ik al weken van tevoren weet dat er wat geregeld is....
Dus ik ga liever onverwacht. En zelfs dan blijf ik het een drempel vinden die ik over moet....tót ik in de mood ben dàn is de knop ook zo om :D

roos
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten