Er waren een paar die netjes hadden afgezegd vanwege andere verplichtingen.
De heren die aanwezig waren hebben mij heerlijk verwent.
Bij aankomst eerst omgekleed en een kopje koffie en even kletsen.
Gerrie en horny Joe zaten op de grote bank en daar ben ik gaan tussen zitten.
Het is best wel weer wennen aan het koude weer buiten de verwarming stond op 23 graden en toch hadden verschillende Mensen het koud dus tijd voor wat actie
Gerrie begon mijn benen een beetje warm te wrijven en zijn hand ging steeds verder omhoog naar het warme gedeelte want zin had ik en dat was tussen mijn benen te voelen.
Ik draaide mij naar hem toe en pijte hem
Horny Joe was opgestaan en had nog een koffie gepakt ,er waren aardig wat heren aanwezig en keken.
Gerrie en ik belanden op het grote matras waar Gerrie mij befte.
Hij pakte een condoom en neukte mij onder tussen waren de andere heren die ik een pb gestuurd had ook binnen gekomen ik wil de namen nog wel eens door elkaar halen

Nr 1 kwam naast mij zitten en ik pijpte hem hij duwde goed door tot in mijn keel wat ik nog steeds niet helemaal onder de knie heb maar aldoende leer je.
Gerrie ging even een break nemen en ik werd heerlijk geneukt door nr 1 en nr 2 kwam voor mij zitten ik pijpte hem en de heren waren goed op elkaar afgespeeld een goede en heerlijke ritme.
Nr 1 probeerde zijn lul in mijn kontje te doen maar dat was even gevoelig .
We besloten om even een pauze in te lassen ,na een sigaret een koffie gepakt en die mee naar de hetero cinema meegenomen.
Horny Joe moest even weg maar besloot om later terug te komen.
Nr 1 kwam en vroeg of hij mij mocht beffen terwijl ik mijn koffie dronk dat sloeg ik niet af natuurlijk.
We belanden op het matras waar hij mij neukte en nr 2 kwam voor mij zitten zodat ik hem kon pijpen.
Mijn kontje werd een beetje opgerekt en toen was het niet meer gevoelig dus de lul van nr1 ging erin en ja het was lekker nr 1 kwam klaar en maakte plaats voor nr2 die stopte zijn lul in mijn kutje en zei wat ben jij toch lekker strak en ook hij kwam.
Nr 3 zat naast mij op het matras waar ik hem pijpte en snel volgde het condoom en werd ik geneukt door nr3.
Na weer een pauze even naar de hetero zaal gegaan waarop ik besloot om naar de sling te gaan ik lag nog maar net in de sling en toen ging er een rilling door mij heen van de kou dus weer snel eruit en terug naar de cruising ruimte jammer voor horny joe maar het was over door iets wat was voorgevallen ( dat vertel ik hier niet maar heb hem een pb gestuurd en uitgelegd) ik besloot om een douche te nemen en Gerrie kwam erbij staan na een heerlijke hete douche zijn wij op de motor gestapt en voldaan naar huis gereden.
Aan alle aanwezige bedankt voor de heerlijke middag.
Tot een volgende keer XXX M