Een legendarisch feest

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Een legendarisch feest

Bericht door Isa »

He Plumberjack , wat heb jij ook een heerlijk verslag geschreven van deze waanzingeilige dag.
Je bent toch altijd maar weer druk met de hele organisatie maar wat doe je het goed. Vast veel voorpret met al je vriendjes en vriendinnetjes.
Het uittrekken van mijn jas hou je zeker tegoed, mooi excuus voor een feestje.... Eens kijken wat voor spannends ik er voor jou onder zal doen...
Ik lag trouwens niet te slapen vrijdagochtend hoor, ik stuiterde om 9 uur al mijn bed uit, zin in t feest. Gelukkig heb ik het opstootje niet meegemaakt , dat zou toch wel een beetje dompertje zijn van z'n geweldige dag. Testosteron bekruipt zijn eigen weg he, en tussen zoveel schoons en geils....valt ook niet mee. Zal vast iets eenmalige zijn waar de heren achteraf gezien ook niet trots op zijn. Mag al de pret niet drukken :D

Sense, jou verslag deed mijn hartje ook weer sneller kloppen en mijn lijf tintelen op de juiste plekjes. Yammie yam, wat was het lekker en zo duidelijk dat je super hebt genoten van je feest. Ik ben benieuwd wat jij en Plumberjack gaan organiseren...

En Samson , jij viel inderdaad heerlijk met je neus in mijn botegeile kutje. Mooie manier om de ec te verkennen zo voor een eerste keer. Tis elke vrijdag zo hoor :D :D Leuk dat je je hier even kenbaar maakt want je naam was mij per ongeluk ontgaan hihi. Geil om te lezen hoe je het ervaren hebt. Zo knus als we begonnen, zo druk en vol eindigde het, ook errugggg lekker. thanxxxx voor de verwennerij.

O en Mimi, nu je volleerd masseuse bent zoekt je vast klantjes om onder handen te nemen. Ik wil altijd wel op je tafeltje komen liggen hoor, je geeft maar een gil :D
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een legendarisch feest

Bericht door Benno2 »

Misschien kunnen een paar van de vele aanwezige mannen op dit feest iets van hun ervaringen delen?
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Sense
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 mar 2016 19:02
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een legendarisch feest

Bericht door Sense »

Benno schreef:Misschien kunnen een paar van de vele aanwezige mannen op dit feest iets van hun ervaringen delen?
Dat vind ik ook een heel goed idee Benno!
Benieuwd naar jullie beleving...
Gebruikersavatar
nylons lover
Berichten: 196
Lid geworden op: 23 sep 2014 18:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Een legendarisch feest

Bericht door nylons lover »

Ik moest helaas door omstandigheden al om half twee de cinema verlaten en heb niks meegekregen van de ruzie tussen deze twee heren.
Mannen.....er was zoveel te zien, te voelen, te genieten, te neuken, te likken , te belasten en er waren gevulde koeken.
Dan ga je toch geen trammelant maken. :D
Greetz....NL.
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Een legendarisch feest

Bericht door Isa »

Gooise schat....wat heb je heerlijk over deze dag geschreven. Je bent ook zo lekker en lief en wat laat je ons meisjes toch goed en gewaardeerd voelen. Het was heerlijk met jou aan het wandrek. Nooit geweten dat je z'n rek ook zo kon gebruiken, dat heeft de gymnastiekmeester nooit voorgedaan vroeger :D volgende keer maar niet zo lang wachten met elkaar zien he!!! Dikke geile kus voor jou schat xxxx
Gebruikersavatar
wild romance
Berichten: 76
Lid geworden op: 30 mei 2011 23:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: Een legendarisch feest

Bericht door wild romance »

Dat jullie zoveel lol hebben is leuk voor jullie, maar wat je niet door hebt is dat je door die orivefeestjes en priveafspraken een heleboel mensen bewust buiten sluit. En ik denk niet dat dat de bedoeling is van ec.
De vinema is voor iedereen en als je besloten feestjes wilt organiseren, gebruik daar dan een andere plek voor. En laat de "gewone" ec bezoekers hun eigen plezier houden.
Dit gaat echt te ver, wat mij betreft
markoo
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 jun 2015 21:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een legendarisch feest

Bericht door markoo »

Het is geen besloten feest...
Dan zou je namelijk bij de deur geweigerd worden,en dat is niet het geval.
Als je daar nietsvermoedend aankomt,mag je gewoon meedoen en word er niemand buitengesloten.
Tenmiste,als je fris en respectvol bent niet..
markoo
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 jun 2015 21:31
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een legendarisch feest

Bericht door markoo »

Als het een leuk buurmeisje is snap ik dat het niet leuk is dat je niet bent uitgenodigd ;)
AcerXXL
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mei 2016 15:14
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een legendarisch feest

Bericht door AcerXXL »

Ik zou ook graag een uitnodiging ontvangen ;) Maar ik begrijp ook goed dat je voor zulke feestjes geen openbare oproep doet. Thx voor de mooie verslagen! Ook al ben ik er niet bij geweest ik geniet toch een beetje mee. En wie weet val ik ook een keer met me neus in de boter. Of beter gezegd in Isa's ..... :D
Isa
Berichten: 80
Lid geworden op: 23 jun 2016 11:33
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Een legendarisch feest

Bericht door Isa »

Hey Acer, dank voor je reactie. Het is fijn te weten dat mensen genieten van de verhalen want daar worden ze tenslotte voor geschreven. Voor mijzelf als deelneemster vind ik het leuk en spannend mijn ervaringen op te schrijven als een soort na genieten en nog even delen. Delen met de mensen die er waren maar zeker ook delen met de mensen die er niet waren. Beetje exhibitionistisch zal ik eerlijk zeggen, love it :D Zelf vind ik het ook altijd erg lekker als ik een mooi, geil, spannend verhaal kan vinden op het forum wat ik lekker even kan lezen voor ik ga slapen ofzo. Het maakt mij dan ook niet uit of ik er bij ben geweest of niet. Het prikkeld de fantasie voldoende en brengt de gedachte naar alles wat er zou kunnen gebeuren, ooit echt of alleen in fantasie. Heerlijk toch.....
Wie weet treffen wij elkaar nog wel eens als we spontaan de ec binnen lopen of misschien wel eens op een georganiseerd festijn. Eens kijken of jou neus de weg weet te vinden naar mijn..... :D :D :D als je nou een rode anjer aan je boxer hangt kan ik je herkennen en uitnodigen kennis te maken :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten