Als we binnenkomen blijken we de eerste te zijn. Helemaal geen straf om ongestoord met Benno te mogen spelen. Eerst even onze spullen in de kluisjes opbergen en als ik mijn jurkje uittrek, kijkt hij goedkeurend naar mijn ‘outfit’. Ik ben natuurlijk wel passend gekleed voor een verjaardagsfeestje in een zwarte, doorschijnende body met veel touwtjes. Een hel om aan te trekken, een cadeautje om uit te pakken

We beginnen te zoenen en Benno’s handen glijden over mijn lichaam. Maar ik had iets anders in gedachten, dus draai ik hem langzaam met zijn rug naar het matras en geef hem een zachte duw, zodat hij achterover op het grote bed valt. Langzaam daal ik met mijn mond af naar zijn harde pik, om eerst met mijn tong omhoog en naar beneden te glijden. Daarna neem ik zijn ballen één voor één in mijn mond en als hij begint te kreunen neem ik hem in mijn mond. Ik besluit dat ik hier eens lekker van ga genieten en begin langzaam met pijpen. Af en toe het tempo opvoeren, om vervolgens te stoppen en zijn ballen de nodige aandacht te geven. Ik vind het heerlijk dat hij hier helemaal gek van wordt en dat ik zijn hoofd op hol breng! Na een tijdje komt hij overeind en draaien we om, zodat hij mij eens goed kan verwennen. Ik ben inmiddels lekker nat en zijn vingers glijden behendig in mijn kutje. Als hij ook nog zijn tong zachtjes over mijn klitje laat glijden, laat ik me achterover vallen en geef ik me helemaal over aan dit heerlijke gevoel…
Net als hij een condoom om wilt doen, komt CBR Motorstel binnen en besluiten we even te pauzeren. M. heeft wat slingers mee voor de jarige C. en na wat heen en weer geschuif, hangen we ze boven het grote matras. Kan ze van genieten als ze straks lekker bezig is! Het wordt al wat drukker, er zijn inmiddels ook een paar mannen binnen gekomen, en Benno en ik gaan verder waar we gebleven waren. Inmiddels heb ik ontzettend zin om lekker geneukt te worden, dus als hij zijn harde pik naar binnen stoot, kreun ik van genot. Ik voel wat handen over mijn borsten gaan, maar ga zo op in Benno dat ik helemaal niet door heb wie er allemaal om me heen zit. Hij besluit me een koekje van eigen deeg te geven en neukt in een hard tempo, afgewisseld met zachte bewegingen. Ik houd het bijna niet meer! Als hij ook zijn vingers gebruikt om me te stimuleren, duurt het niet lang voordat ik kreunend klaar kom. Ook Benno neukt zichzelf naar een hoogtepunt en spuit het condoom vol terwijl hij nog in me zit. We zoenen en knuffelen nog even, en als ik me opricht zie ik ineens dat het veeeeel drukker is geworden en dat er aardig wat mannen om ons heen staan. Ik heb even koffie en een sigaretje nodig om bij te komen en neem daarna plaats op de bank.
Ricardo komt binnenwandelen. Gooiseminnaar had hem uitgenodigd, als verrassing voor C., en ik word meteen weer opgewonden. Wat een heerlijke man! Daar wil ik wel kennis mee maken haha… Ik zie meer bekenden, Michel met zijn lekkere tongpiercing en ook Stelbuitenseks is gearriveerd. We zingen natuurlijk even voor C., waarna ik gezellig aan de praat raak met mijn buurman. Ik weet niet eens meer hoe, maar ineens lig ik weer op het matras en word ik onder handen genomen door Benno en Ricardo. Als Benno een condoom wilt pakken, is Michel hem voor en voel ik hoe hij bij mij naar binnen glijdt. Ik was inmiddels alweer lekker nat en zijn pik stoot hard bij mij naar binnen. Ik wordt lekker geneukt en als Michel kreunend klaar komt, staat er een andere man meteen klaar om zijn plek in te nemen. Ik vind het heerlijk! Inmiddels liggen ook C. en M. op het matras, waar zij goed verwend worden, en ik besluit dat ik daar wel even bij wil helpen. Maar net als ik omhoog kom, gaat Benno aan de rand zitten en ik ga voor hem staan, om hem weer lekker te pijpen. Mijn kontje staat naar achteren en ineens voel ik hoe Ricardo die kans grijpt om zijn tong over mijn klitje te laten gaan. Het is zo lekker om gelikt te worden terwijl ik een harde pik in mijn mond heb! We gaan even zo door en ineens voel ik twee handen op mijn heupen, terwijl Ricardo zijn pik in mijn kutje laat glijden. Damn! Hij stoot diep naar binnen en begint me in een hard tempo te neuken. Zo hard, dat ik niet meer kan pijpen en met mijn hoofd in Benno’s schoot ontzettend geniet van dit geile gebeuren. Ik begin steeds harder te kreunen en Ricardo neukt lekker door terwijl ik klaar kom. Ik sta te trillen op mijn benen en Ricardo draait me om, zodat ik weer op het bed kan liggen. Weer stoot hij zijn pik naar binnen en in hetzelfde tempo blijft hij door neuken. Wat een uithoudingsvermogen haha… Ik voel verschillende handen over mijn lichaam gaan en met mijn ogen dicht geef ik me helemaal over aan deze heerlijkheid. Ricardo spuit ook een condoom vol terwijl hij nog in me zit en ik voel mijn kutje kloppen van dit ‘geile geweld’.
Tijd voor koffie en een sigaretje (even opladen) en Benno is in de tussentijd even wat te eten gaan halen. M. had gezegd dat bananen goed zijn voor je energieniveau, dus als hij weer ten tonele verschijnt met een tros bananen, is hij ze zo kwijt. Ook ik kan wel wat energie gebruiken, aangezien ik nog lang niet van plan ben naar huis te gaan, en eet er eentje op. Inmiddels is er nog een dame gearriveerd, E,. en zijn we weer gezellig aan het kletsen terwijl er op het bed genoeg actie plaatsvind. Benno heeft niet heel lang de tijd meer en ik wil nog wel even met hem spelen, dus ook wij verplaatsen ons naar de rand van het matras (een gevaarlijke plek als C. en M. er ook liggen haha…) Ik word weer heerlijk verwend door zijn tong en vingers, totdat ik smacht naar zijn pik en ik voor de zoveelste keer die middag lekker wordt geneukt. Michel staat aan de rand en zoent eerst mijn borsten, om me vervolgens een lekker tongzoen te geven. Ik kan echt niet genoeg krijgen van die tongpiercing! Hij heeft zijn handdoek in een ingewikkelde manier om zijn lichaam, maar met een flinke ruk is die los en kan ik met mijn linkerhand bij zijn pik en begin ik hem te trekken terwijl Benno heerlijk in me zit. Als Michel zich op richt, bedenk ik me geen moment en neem ik zijn pik in mijn mond. Oef, drie weken geleden had ik nooit bedacht dat ik nu in deze positie zou zitten. Een pik in mijn kutje, een in mijn hand en een in mijn mond. Maar het is zo ontzettend lekker en ik geniet met volle teugen!
Hierna stap ik samen met Benno onder de douche, ik moet even afkoelen en hij maakt zich klaar om naar huis te gaan. Net op dat moment komt Alex binnen. Hmmm… ik blijf sowieso nog even

Pleasure en Brigid kwamen ook naar de algemene ruimte en doken de douche in. Wat betekende dat de sling vrij was! Ricardo had eerder al geopperd dat hij me daar wel in wou leggen en ik bedacht me geen moment. Met Alex en Ricardo liep ik naar de darkroom en met een beetje hulp (het is toch een onhandig ding om in te gaan liggen) werd ik perfect gepositioneerd en liet Alex zijn pik in mijn kutje glijden. Met diepe stoten en een hoop gerammel van de kettingen werd ik weer heerlijk geneukt! Toen Ricardo het overnam, vond hij het een beter idee als ik op de grond zou staan en naar voren zou ‘hangen’ in de sling, zodat hij goed uitzicht had om mijn kont. Zo gezegd, zo gedaan. Alex stond naast me en ik heb hem nog even gepijpt, maar Ricardo ging heerlijk te keer en neukte me zo hard, dat waarschijnlijk iedereen in de winkel kon meegenieten van mijn harde gekreun. Ik zweette, had totaal geen besef meer van wat er om me heen gebeurde en weet alleen dat die fantastische pik van Ricardo steeds weer diep naar binnen stootte. Volgens mij heb ik zelfs gesquirt (tot nu pas één keer eerder gedaan en daarvoor totaal onbekend voor mij dat dit überhaupt kon haha…), maar ik heb er totaal geen erg in gehad omdat ik alleen maar gefocust was op Ricardo. Mijn lichaam tintelde, ik stond weer te trillen op mijn benen en voor de zoveelste keer die middag voelde ik mijn lichaam schokken door een heerlijk orgasme. Maar dit was wel de heftigste! Ik moest zelfs overeind geholpen worden en stond te shaken! Dus toch maar even naar de bank, zodat ik kon zitten en Ricardo heel lief even een beker water voor me haalde. Alex moest gaan en toen ik op de klok keek zag ik helaas dat het voor mij ook tijd was om naar huis te gaan. Op het grote matras waren Pleasure en Brigid lekker bezig en ik had graag nog even met ze meegedaan, maar ik was letterlijk suf geneukt!
Ik dook nog even met Ricardo de douche in, nu echt enkel en alleen om af te koelen en weer fris in mijn kleren te kunnen, en na iedereen nog een fijne middag te hebben gewenst, liep ik met een rode kop de deur uit. Wat een middag! Het is nu maandag en ik ben nog steeds aan het nagenieten!