Ik ben gewend mijn verslagen in deze categorie te plaatsen, dus vandaar...
Vorige week zaterdag was het erg gezellig in EC. Het leek me leuk om te proberen er deze week weer zo'n dolle, geile boel van te maken. Nou... dat is gelukt! Allerlei uitnodigingen gestuurd naar stellen, dames en heren. Ondanks de vakantietijd toch veel positieve reacties. Daarmee moest het een leuk feestje kunnen worden. En toen zette Wijsletje nog een oproep op het forum... ahum, dat gooide een beetje roet in het eten, want een oproep zorgt altijd voor een grote toestroom, waardoor het wel eens erg druk zou kunnen worden... nou ja afwachten maar.
Vrijdagavond ga ik met Rosalie nog even naar EC om alvast een beetje in te neuken. Er is nog een ander stel uit het Noorden van het land, maar die kiezen ervoor om alleen met elkaar bezig te zijn. Is prima natuurlijk. Dat doen Roos en ik ook. We hebben maar anderhalf uur tot sluitingstijd, maar gebruiken die tijd optimaal.
Zaterdag komen we al om 12 uur en komen in de winkel CBR Motorstel tegen. We gaan gezamenlijk naar binnen en raken gezellig aan de praat. Voor we er erg in hebben is het al kwart voor 1 en hebben we alleen nog maar zitten kletsen. Er komen diverse andere mensen binnen, zoals Havalo en Ricardo en Geilneef en Van Bloemen. Tegen 1 uur komt er een stel binnen waarvan ik de man ken van een eerder bezoek met zijn Indische vriendin R. Nu heeft hij een mooie, sexy Indonesische vrouw meegenomen. Hun namen beginnen allebei met een M, maar om verwarring te voorkomen noem ik haar Mj en hem Mt. Mj is vrij klein, heeft lang zwart haar, flinke borsten en een mooi Aziatisch gezichtje.
Na een korte begroeting en kennismaking, zegt Mj: "Wanneer begint de film? Het is hier toch een bioscoop". Ze praat met een licht Indonesich accent en daardoor klinkt het extra grappig. Wat ze vooral lijkt te bedoelen is: wanneer begint de actie. Want het lijkt erop dat ze niet kan wachten om geneukt te worden. Als Mt haar meeneemt naar de darkroom, horen we vrijwel meteen gerammel van kettingen en daarna het gekreun van Mj. Op dat moment ben ik op de bank een beetje aan het geilen met Rosalie. Nieuwsgierig als ik ben, zeg ik tegen Roos: "Zullen we even gaan kijken?"
En ja hoor, daar ligt Mj in de sling en ze wordt geneukt door Mt. "Ze was er aan toe", zegt hij. En dat is te merken. Mj ligt te genieten alsof het voor het eerst in lange tijd is dat ze weer eens lekker wordt geneukt. Dan vraagt Mt: "Benno, wil je ook?" Dat hoeft hij natuurlijk geen twee keer te vragen. Ik neem snel plaats tussen de benen van Mj en steek mijn harde pik in haar wachtende kutje. Ze reageert er heerlijk op met allerlei aanmoedigingen en gekreun. Ze lijkt bijna in trance te zijn van genot. Ik kan niet stoppen met haar hard te neuken, zo lang als ik kan... totdat Mt aangeeft dat hij wel weer wil.
Dan verplaatsten we ons naar het grote matras, waar op dat moment Rosalie geneukt wordt. Ik zie Martijn binnenkomen en ook Blackco en zelfs GooiseMinnaar, die eigenlijk zei geen tijd te hebben. Ook E is er weer. Kennelijk is het haar vorige week zo goed bevallen dat ze nu weer alleen is gekomen. En ook het aangekondigde stel Wijsletje is er inmiddels, inclusief een behoorlijke horde aan mannen, die op hun oproep zijn afgekomen. De temperatuur in de EC stijgt. Gelukkig heeft Patricia de airco aangezet. M van CBR motorstel heeft wel even gespeeld met Martijn en nog wat mannen, maar ze houden het, gezien de grote drukte, toch voor gezien.
Als het bed even leeg is duikt Mj erop en gaat op haar knieën zitten om van achteren geneukt te worden. Dat moet ik natuurlijk even uitgebreid uitproberen, wederom onder luidkeelse aanmoedigingen van Mj. Mt is zelf ook een zeer actieve neuker en in principe kan hij het alleen wel af met Mj, maar ik ben blij dat wij mee mogen doen. Op de bank zie ik hoe Ricardo en Gooise bezig zijn met E. Naast het bed staat Roos, die genomen wordt door Blackco.
Wat later - als ik even pauzeer - hoor ik gerammel van kettingen en gekreun van Rosalie. Ik ga even een kijkje nemen in de darkroom en zie hoe Roos behoorlijk onder handen wordt genomen door Blackco en Ricardo en nog een man. Het gaat er ruw aan toe en ik vraag of ze wel een beetje voorzichtig willen zijn met haar. Maar Roos kan gelukkig wel wat hebben en volgens mij geniet ze er van.
Mj wordt door een aantal van de aanwezige mannen geneukt. Eerst op het matras en later nog een keer in de sling. Mt neukt haar stevig als op een gegeven moment Blackco haar tegelijkertijd met zijn vingers bewerkt. daardoor moet ze zeer heftig klaarkomen. Natuurlijk wil Blackco haar daarna ook neuken. Ze is helemaal in extase als hij zijn grote pik in haar steekt en moet er zelfs van squirten. Ook Martijn neemt haar onder handen en laat haar met zijn vingers de vloer onder spuiten. "Ik heb heel veel gesquirt", zegt ze met dat heerlijke accentje. Als ik haar daarna neuk, moet ik oppassen dat ik niet uitglijdt. Na weer een pauze eindigen Mt en Mj neukend op de bank. Daarna gaan ze douchen en aankleden. Mt, je mag de lekkere Mj vaker meenemen. We hebben van haar genoten en zij vond het volgens mij ook niet saai.
Overal wordt nog steeds seks bedreven in alle mogelijke combi's. Roos heeft vrijwel geen minuut rust en E blijft ook lekker bezig.E gaat op het matras Gooise pijpen. Ze zit zo mooi met haar kontje naar achteren dat ik het niet kan laten om haar stevig op z'n hondjes te nemen terwijl ze Gooise de zevende hemel in pijpt. Wat later zie ik hoe E door Blackco geneukt wordt. Hij geeft haar alles wat hij nog heeft en is over zijn hele lichaam bezweet. Dan laat hij E op haar knieën zitten om hem te pijpen. Met een luide brul komt hij klaar.Zijn zaad loopt over haar gezicht. "Je hebt geknoeid", zegt E. Met een zucht zegt Blackco: "Als je ergens mag knoeien met zaad, dan is het in de EC". Daarna laat hij zich languit op de grond zakken. "Zo, knap hoor", zeg ik tegen E, "Je hebt Blackco helemaal gevloerd".
Inmiddels zijn er al heel wat mensen vertrokken en zitten we gezellig te kletsen. Ricardo staat bij de lockers als Rosalie voor hem op haar knieën gaat zitten en hem begint te pijpen. Ik kom er bij zitten en streel haar lichaam en vinger haar kutje. dan vraagt ze of ik op bed wil gaan liggen. Ik ga op mijn rug liggen en ze buigt zich over me heen en begint me heerlijk te pijpen. Ricardo pakt een condoom en steekt zijn pik achterlangs in haar kutje. Hij begint rustig, zodat Roos mij goed kan blijven pijpen. Dat doet ze vol verve en ik geniet er van. Dan voert Ricardo het tempo op. Roos probeert mijn pik in haar mond te houden, maar op een gegeven moment gaat Ricardo zo hard dat dat niet meer wil lukken. Ik hou haar stevig vast en ze leunt tegen mijn borst.
Nadat Ricardo is klaargekomen, vraag ik Roos of ze uitgeteld is, of dat er nog meer bij kan. Ze geeft aan dat ze nog wel even kan. Ik neuk haar eerst op z´n hondjes en draai haar daarna om, want dat is toch wat intiemer. "Lang geleden dat ik jou geneukt heb", zeg ik tegen haar. Hahaha, het is bijna 5 uur. In werkelijkheid is het dus pas 20 uur geleden dat we hier ook bezig waren.
We eindigen onder de douche en dan is het welletjes. Ongetwijfeld ben ik een heleboel vergeten. In de 5 uur dat we er waren is er zoveel gebeurd dat ik het niet allemaal kan onthouden. iedereen die heeft bijgedragen aan deze gezellige, geile middag: bedankt! Speciale dank aan Rosalie, met wie ik het ene geile avontuur na het andere beleef.