Wij merken gelukkig dat jullie je weg naar de cinema hebben gevonden en spannende avonturen bij ons beleven. Met zijn tweeën, maar ook regelmatig met de aanwezige andere bezoekers.
Wij begrijpen dat dit laatste niet voor iedereen is weg gelegd en dit heeft ons aan het denken gezet. Wat nou als je het als stel spannend lijkt om de cinema te bezoeken maar liever een wat meer gelijk aantal aan mannen en vrouwen ziet. Maar het daarnaast wel spannend lijkt om eens een avontuur te beleven met een extra man erbij.
Jullie zijn natuurlijk bekend met de stellen/swingers avonden die wij maandelijks in EroticCinema Arnhem organiseren. Echter is deze avond alleen voor stellen.
Daarom gaan wij in EroticCinema Amersfoort een avond organiseren met net dat beetje extra, een avond georganiseerd voor stellen met een aantal leuke extra heren. Uiteraard zijn jullie als stel ook vrij om zelf een extra man mee te brengen.
De eventueel overige extra heren zullen door ons geselecteerd worden, dit om de balans voor iedereen prettig te houden.
VRIJDAG 07 JULI
20:00 TOT 24:00
EROTICCINEMA AMERSFOORT
Deelname stellen: €30
Deelname man : €15
Lijkt het jullie leuk om deze avond bij te wonen meldt je dan gauw aan via de mail: amersfoort@eroticcinema.nl
Nog een paar uurtjes en dan is het zover, we hebben al een leuk aantal aanmeldingen.
Mochten jullie als stel nog langs willen komen meldt je dan snel aan via amersfoort@eroticaonline.nl
Gisteren was het zover. De eerste "EXTRA" stellenavond in Amersfoort.
Rond 19:00 liep het eerste stel al binnen, mooi op tijd Na nog wat laatste puntjes op de i en we waren klaar
om de rest te ontvangen.
Stoer dat er onverwachts nog een leuke "single" dame besloot om na de rondleiding die ochtend, in de avond toch
aan te sluiten.
Het duurde niet lang voordat het met de geselecteerde heren wat gezelliger werd in de cinema.
Nu was het wachten op de andere stellen, altijd leuk om bekende gezichten binnen te zien komen. Bedankt daarvoor
Helaas waren er wat afmeldingen iets wat helaas niet te voorzien is.
Hoe dan ook, heeft iedereen een leuke avond gehad en genoten. En dan zijn wij tevreden!!
Allemaal bedankt en hopelijk tot de volgende keer want deze avond gaan we zeker terug laten komen.
Ik was de 'single' dame die toch besloot om te komen na een rondleiding eerder die ochtend. En daar heb ik geen spijt van gehad! Wat een heerlijke, geile avond! Ondanks de lage opkomst... Om 21.30 uur kwam er nog een leuke man binnen, maar toen moest ik helaas net weg... misschien een volgende keer?
Ik heb een fantastische avond gehad met L. Heerlijk van elkaar genoten
Rosalie, erg leuk om kennis te maken met een nieuw gezicht in EC. We gaan je vast vaker zien.
Eddie, goed dat je erbij was na een last minute oproep
Stel en A, het was gezellig. Tot een volgende keer.
A, ik kan geen contactgegevens van je vinden. Stuur me een berichtje alsjeblieft.
Voor ons was de stellenavond zeer geslaagd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief