Foei!

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Foei!

Bericht door Benno2 »

Vanmiddag weer een erg gezellige en hete middag in EC.
Ik kom om half 2 binnen en het is al zo druk dat de lockers vol zijn. Cor en Esther zijn er, CBR Motorstel en Stelbuitenseks. Er zijn diverse bekende mannen, waaronder EddieEagle en Gerry. Kennelijk is iedereen net binnen, want ze zijn zich nog aan het omkleden. M in een lakjurkje, C in een weinig verhullende netbody met zeer grote gaten, Esther in een doorschijnend veel te kort jurkje. Er klinken geluiden uit de darkroom en daar blijkt een bdsm stel bezig. Echter in dit geval is zij de meesteres en zit hij met een halsband om vast aan het kruis. Zij heeft een latex pakje en belachelijk hoge schoenen en ze heeft een zweepje.

M legt C in de sling en begint haar te bewerken met haar roze vibro. C ziet er erg sexy uit in haar netbody en ik kan niet van haar afblijven. Terwijl M verder gaat met de vibro, neuk ik C met een vinger. Ik zou mijn pik er wel in willen steken, maar dat komt er even niet van. Voor ik er erg in heb komt C al klaar op standje 3 van M's roze trilapparaat. "Foei!", zegt C.
Bij wijze van humor gebruiken we dat ding ook wel eens als microfoon om elkaar te interviewen. Daarom spreek ik nu met een soort dj-stem in de 'microfoon': "Dames en heren, we zijn in de darkroom. Het enige geluid dat we horen is het kletsen van een zweep en het gebrom van een vibrator. De spanning is te snijden".

Terug in de centrale ruimte is het al gauw weer gezellig, maar zonder echte actie. Esther pakt mij bij mijn pik en legt me op het matras. Ze begint me heerlijk te pijpen. M komt er naast liggen en legt haar hoofd op mijn been. C kruipt tussen haar benen en begint haar te beffen. Er omheen staan een aantal mannen die op diverse manieren meedoen. Zo is een man Esther flink aan het vingeren terwijl ze mij pijpt. Ik zit aan M en trek haar clitje bloot, zodat C er beter bij kan met de vibro. Trillend komt M klaar. "Foei", roept ze. Na een tijdje gaat Esther een andere man pijpen en neuk ik haar staand aan de rand van het bed. Daarna is Eddie aan de beurt. Hij zit op de bank en wordt door Esther gepijpt. Ook nu neuk ik haar terwijl ze dit doet.

Dan weer even kijken in de darkroom, waar M aan het kruis wordt gezet door de meesteres op de hoge palen. Die heeft nagels die in puntjes zijn gevijld waarmee ze heel geraffineerd over de rug van M en later ook van C krast. Blijkbaar een genotvol gebeuren.
Maar niet helemaal mijn pakkie an, dus terug naar de algemene ruimte. Daar is Esther met haar man Cor bezig. Ze gaat geknield op het matras zitten en hij staat aan de rand en ze begint hem te pijpen, haar kontje uitnodigend naar achteren gestoken. Ik doe snel een condoom om en kniel erachter neer. Zo rijgen Cor en ik haar aan het spit. Even daarvoor maakte Esther een opmerking over dat ik wel snel een pauze nodig had, dus nu ben ik vastbesloten om haar langdurig en zonder pauze door te neuken. Dat gaat me vandaag goed af. Ik heb me de hele week vrij rustig gehouden en nu heb ik er zin in. Ik ga door tot Esther kramp in haar kaken krijgt van het pijpen :lol: :lol: :lol:

M en C komen door puntige nagels bekrast (en weet ik wat er verder nog gebeurd is in die darkroom) terug en gaan naar buiten om te roken. Ook Esther gaat met hun mee. Ik strek me uit op de matras en rust even goed uit. Wel nodig ook. Foei!
Als Esther weer terug is, legt ze mij op mijn rug en zet de eindsprint in. Ze pijpt me naar een ongelofelijk heftig hoogtepunt. Ik kreun het uit. (inderdaad: Foei!).

Als ik me even later aan het aankleden ben komt Geiljongstel binnen. Ziet eruit als een erg leuk koppel, maar helaas heb ik geen tijd meer. Ze zijn er voor het eerst, dus ik geef ze nog wel even een rondleiding. Ze zeggen dat ze meestal in Hilversum komen en vinden het daar leuker. Ze besluiten dan ook om daar nog even heen te gaan. Jammer voor Alexander, die ook net is binnen gekomen. Ik neem afscheid van iedereen en ga naar buiten waar het hard regent. Foei...
Laatst gewijzigd door Benno2 op 08 okt 2017 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
EddieEagle
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Foei!

Bericht door EddieEagle »

Ja, het was weer erg geil en gezellig in de ec! Veel om te zien en beleven vandaag. Benno, ik ben blij dat jij alvast een verslag geschreven hebt, zodat ik het niet helemaal van voren af aan hoef te beschrijven, maar gewoon aan kan vullen :)

De eerste helft van de middag heb ik me heerlijk vermaakt door actief te zijn met M, C en E en ook door het aanschouwen van de bdsm-taferelen in de darkroom en de actie op het grote bed.

Zo rond vier uur kwam er nog een stel dat voor het eerst in de ec was. De vrouw had een leuk setje aan en was een mooie sexy verschijning. Je zou niet zeggen dat dit hun eerste bezoek was, want ze gingen rustig hun gang in de heterozaal en vonden het niet erg dat er veel kijkers waren. Ik vond het erg opwindend om het te bekijken (bijna een stijve nek gekregen door gedraaid in de stoel te zitten ;) ), ook omdat de dame af en toe wel erg geil oogcontact maakte.
Ik hoop dat jullie nog eens de ec verblijden met een bezoek.

Dames en heren, weer bedankt voor jullie komst. Foei! :D

Groet, Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
cbr motorstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door cbr motorstel »

Weer eens een ouderwetse verslag Benno.
Wij hadden afgesproken met M en R van bdsmstel26.
M wilde ook eens graag een vrouw domineren en het leek mij en C van stelbuitensex wel spannend.
Eerst ging M haar sub R aan het kruis domineren en hebben we hun even met rust gelaten toen werden we toch wel nieuwsgierig en gingen toch even kijken ik legde C in de sling en wat er gebeurde heb jij al beschreven ook wat er volgde in de centrale ruimte C was mij aan het likken en zij werd gevingerd door een hele nette man toen zij weer hevig klaar kwam lagen we beide bijna van het matras foei.
Toen M klaar was met roken was ik aan de beurt om aan het kruis gedomineerd te worden met het paardrij zweepje het was spannend en geil op de billen bijna pijnlijk de strepen staan er nog steeds op de borsten heerlijk opwindend daarna met de nagels en handen over de plekken waar ze had geslagen. Toen was C aan de beurt die kon iets meer hebben dan mij en dat was later ook te zien aan de blauwe plekken.
We zijn even gaan roken en een bakkie doen toen we weer binnen kwamen werd ik heerlijk gebeft en geneukt door Martin.
Later was ik C van stelbuitensex aan het beffen en werd ik heerlijk gevingerd door de zelfde nette man( zijn naam weet ik niet maar misschien maakt hij zich nog bekend hier).
Hij vroeg aan C van CenE of hij aan mij mocht zitten en later toen de verwarring voorbij was wie nou mijn man was gaf ik hem te kennen dat het mocht.
Deze man was mij zo lekker aan het vingeren en vroeg vervolgens of hij over mijn billen mocht klaar komen wat hij ook deed en maakte vervolgens alles weer netjes schoon.
C van CenE was ook heerlijk aan het genieten ik heb hem nog niet eerder zo ver zien gaan en bij het verlaten van de cinema beloofde hij de volgende keer nog verder te gaan.
(Waar wij hem ook deze keer weer aan gaan houden)
Het was best nog wel druk en ik nam H van stelbuitensex mee naar de gayzaal waar hij mij eerst heerlijk vingerde en befte waarna ik hem tot een hoogtepunt pijpte.
Toen weer even een pauze ingelast en daarna een warme douche en zijn we ons gaan aankleden na nog even gekletst te hebben zijn we bijna allemaal vertrokken.
Verder wil ik RO bedanken voor het veranderen van het laken en de goede zorgen.
En iedereen die aanwezig was voor de geile en gezellige middag FOEI
Stelbuitensex
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Stelbuitensex »

Was zeker weer een ouderwetse leuk en geile middag.
Gelukkig is zo beetje alles al hier boven beschreven , best lastig om alles te onthouden want er gebeurt zoveel op de zaterdagmiddag.
Volgens ons heeft iedereen er heerlijk van genoten en is niemand wat te kort gekomen :D :D
Iedereen bedankt voor weer een heerlijke middag.....Foei wat lekker....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten