TOPNAAKTDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

TOPNAAKTDAG

Bericht door Benno2 »

"Vandaag weer eens naar naaktdag", dacht ik vanochtend. "Misschien is er wat te beleven", dacht ik, "je weet maar nooit..."
Je weet het nooit. Soms valt het erg tegen. Alleen een groepje mannen dat doelloos zit te wachten tot er misschien iets gaat gebeuren. Of een stel mannen dat zich dan maar aan elkaar vergrijpt. Niet echt mijn kop thee.

Dan krijg ik een berichtje van Leukstebuurman: of ik even kom kennismaken. Ik weet meteen over wie hij het heeft. Al enige tijd heeft hij contact met xsjuicyxs, voor mij een mysterieuze dame, waarmee ik al uitgebreid pb-tjes heb uitgewisseld via het forum, maar die ik nog nooit heb ontmoet. Ik ben vreselijk benieuwd naar haar, maar heb een paar maanden geduld moeten oefenen. Nu is het dus zo ver.
Ik kom om kwart voor 12 binnen en hoor in de heterozaal al spannende geluiden. En jawel hoor, daar zit ze op de achterste rij. Een klein slank poppetje met een prachtig gezicht en lang blond haar. Naast haar zit Buurman, tussen haar gespreide benen zit een man met zijn gezicht in haar kruis en rondom de stoelen staan een stuk of wat naakte mannen. Onder hen is Plumberjack. "He, wat leuk, jij ook hier, lang niet gezien!". Ik begroet Buurman met een ferme handdruk en maak dan kennis met de mooie Juicy. Ze kijkt e aan met een stralende lach, terwijl ze aan het genieten is van wat orale verwennerij. "Ik ga snel mijn feestkleding aantrekken", zeg ik. Het is naaktdag, dus voor vandaag is mijn adamskostuum de feestkleding. (Om eerlijk te zijn is dat altijd mijn feestkleding bij feestjes in de EC :D).

Als ik naakt terug kom in de heterozaal wil ik heel graag nader kennis maken met Juicy. Ze staat op en ik kus haar. Ze beantwoordt mijn kussen gretig. Hmmm, lekker!. Net op dat moment is Jack van plan om haar te gaan neuken, maar Jack heeft een goed idee. "Ga eens op het matras zitten", zegt hij. Ik ga zitten en hij positioneert Juicy zo dat ze voorovergebogen staat, precies op de goede hoogte om mij te pijpen, terwijl ze wordt gepenetreerd door Jack. Een perfecte combi. Als Jack na een tijdje ophoudt leg ik Juicy op haar rug neer en lik ik eerst haar kutje even (het is tenslotte een kennismaking en ik wil ook even weten hoe haar kutje smaakt en er van dichtbij uitziet). "Van dat juicy is niets gelogen", zeg ik. Inderdaad is ze zo sappig als wat. Mijn pik glijdt dan ook moeiteloos naar binnen. Het is een genot om haar te neuken en tegelijk naar dat stralende gezicht te kijken. Ik ga er vol voor en neuk haar een flinke tijd voor ik mijn plaats met enige tegenzin afsta aan een andere man. Ik ben tenslotte niet de enige.

Dan demonstreert Jack even zijn loodgieterskwaliteiten. Of anders gezegd: hij spoort feilloos een lek op. Of nog anders geformuleerd: Hij steekt twee vingers in het al soppende spleetje van Juicy, beweegt ze vakkundig in en uit en patsboem, het vocht spuit er met grote stralen uit. De hele matras is nat en er moeten 25 tissues aan te pas komen om het op te deppen. Als ik haar even later staand van achteren neuk is haar rug nog helemaal nat. Jack spuit zijn zaad over Juicy heen en moet dan ergens anders een paal gaan slaan. Ik heb nog lang geen genoeg van haar.

Juicy krijgt een bekertje water om haar vochtgehalte aan te vullen en Buurman neemt haar mee naar de algemene ruimte. Daar gaat ze op het bed zitten en Buurman op de bank , waar hij een goed uitzicht heeft op haar prachtige sappige pruimpje. Ik kan het niet laten me me aan al dat lekkers te vergrijpen. Ik kus haar eerst en leg haar dan achterover op het matras om haar lekker te likken. "Ik ben niet bi hoor", zegt Buurman achter mij, "dus dit is niet echt een uitzicht waar ik op zit te wachten", zegt hij. Ik realiseer me dat mijn kont naar hem toe gedraaid is en zeg: "Sorry!" Ook hij neukt Juicy. Er staan een stuk of 6 andere mannen bij, waarvan 1 er nogal vervelend opdringerig is. Buurman laat die man zonder omhaal weten dat zijn gedrag ongewenst is. Goed gedaan! Als begeleider van een mooie dame is het goed om op die manier duidelijk te zijn.

Buurman heeft een nog beter idee! Hij neemt Juicy mee naar de darkroom, waar zich de sling bevindt. "Die ken ik nog niet", zegt Juicy. "Dan kun je er nu kennis mee maken", zeg ik. We leggen haar in de sling en doen haar voeten in de beugels. Buurman neemt plaats tussen haar benen en neukt haar vol verve tot hij kreunend klaarkomt. Ik neem het daarna graag van hem over. Ik neuk haar vol overgave terwijl ik kijk naar hoe ze voor me in de sling ligt. Ik neuk lang door en probeer in een kadans te komen. Op een gegeven moment begint ze haar eigen clitje te beroeren. Wat is dit lekker geil! Haar ademhaling versneld en ik merk dat ze gaat komen. Het orgasme golft door haar lichaam. Als ik even later uit haar glijdt boel ik dat alles doorweekt is. ik help haar uit de sling en hou haar nog even vast. dan gaat ze met buurman douchen en is het voor hen al tijd om afscheid te nemen. Ze zijn er een dik uur geweest.

Als ze weg zijn blijf ik een beetje hangen om te zien wat de dag brengt. Lottemooi heeft aangekondigd te zullen komen en zij en haar vriend komen inderdaad niet lang daarna binnen. Het is een mooi stel, maar ik deel hun voorkeur niet echt. Zij wil zoveel mogelijk mannen pijpen en over haar lichaam laten klaarkomen. Wel leuk om te zien maar mij iets te massaal. Als ze even later in de ruimte tussen de cinema's zijn, omringd door een stuk of 15 mannen is het daar te druk en te warm.

Inmiddels komt er een nader stel binnen, dat voor het eerst in Amersfoort is, maar wel bekend is in Zutphen. Ik maak een praatje met hen en geef ze een rondleiding. Ook Bertus komt binnen en die ligt binnen de kortste keren de dame te beffen (Bertus de befkoning). Ik zie op mijn telefoon (netjes in het toilet) dat Linda een bericht heeft gestuurd. Ze wil even naar EC. Of ik ook wil komen. Ik laat haar weten dat ik er al ben. 20 minuten later komt lekkere Linda binnen. Ik kus haar en neem haar lekker in mijn armen. Ze heeft net gesport en gaat eerst douchen. Ik ga voor de gezelligheid mee. Daarna gaan we eerst kijken bij het spektakel met Lotte en trekken ons dan terug in de heterozaal waar het lekker rustig is. We beginnen wat te vrijen en daarna leg i Linda achterover om haar een beetje op te warmen met mijn tong en vingers. Daarna ga ik haar neuken. Met mijn duim stimuleer ik haar clitje en dat bevalt haar goed. Daarna besluit ik haar verder te gaan likken. Ik weet dat ik Linda op die manier altijd heerlijk kan laten klaarkomen en dat duurt dan ook niet lang. Als ik haar daarna weer neuk laat mijn orgasme ook niet lang op zich wachten.

We kletsen nog wat na met Bert, zittend op het bed. Achter ons komt het stel uit de buurt van Zutphen liggen neuken. Misschien zouden ze willen dat we met ze meedoen, maar we zijn klaar. Linda en ik gaan douchen en we vertrekken samen. Wat een heerlijke middag!
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Re: TOPNAAKTDAG

Bericht door xsjuicyxs »

Net zo last minute als vorige keer, kregen leukstebuurman en ik het idee om vandaag weer eens heerlijk te gaan genieten in EC.. Dus hup de auto in, wat voorpret onderweg en het bekende stukje wandelen tot aan EC. Daar aangekomen namen we wat handdoekjes en een lockersleuteltje in ontvangst en gingen door de 'magische' deur. Ik voelde me direct thuis en kende inmiddels de weg naar de lockers. Gezien een andere oproep/aanmelding op het forum propten leukstebuurman en ik al onze kleding, schoenen en tas in één locker, want het zou nog wel eens druk kunnen gaan worden straks.

Er waren al aardig wat heren aanwezig en ik was nog niet uitgekleed of ik hoorde leukstebuurman iemand begroeten. En ineens leek het alsof iedereen iedereen kenden.. Wat een gezelligheid! Leukstebuurman stelde Plumberjack en mij aan elkaar voor en na een gezellig praatje was het ijs direct gebroken. De laatste beetjes spanning vielen van mij af... Ontspannen en genieten was het motto.

Leukstebuurman en ik namen plaats achter in de heterocinema. Gezien mijn ervaring met de hete koffie vorige keer, hadden we die koffie maar achterwege gelaten. Binnen no time stond Plumberjack naast me en stonden er nog wat heren om ons heen. Ik werd hier al behoorlijk geil van en begon na wat zoenen de lekkere pikken van leukstebuurman en Plumberjack te trekken. Al snel ging het trekken over in pijpen, want daar had ik zin in. In minder dan een minuut kwamen er vanuit het niets (zo leek het) handen, stijve pikken, tongen en vingers tot mijn beschikking. Ik zoende mijn leukstebuurman en trok hem af, ik pijpte Plumberjack, over mijn borsten gingen handen, tussen mijn benen voelde ik een geile warme tong en vingers in m'n natte kutje. Ik werd nog geiler en nog natter.

Terwijl wij al lekker bezig waren kwam Benno binnen...iedereen begroette iedereen weer zo'n beetje en Benno was lichtelijk verbaasd dat we al begonnen waren.. Haha Benno... Met zoveel lekkers om me heen en beperkte tijd gingen we gelijk voor actie natuurlijk hihi

De heer die mij ondertussen heerlijk aan het likken en vingeren was maakte het stoeltje en m'n string kletsnat door mijn eigen geile vocht, dus die string kon beter uit. Ik liet me leiden naar het matras voorin om geneukt te worden. Vanaf hier ben ik de volgorde even kwijt.. Maar afwisselend op m'n rug en voorover tegen het matras werd ik lekker geneukt terwijl ik pikken in m'n hand en mond had.. De heren maakten plaats voor elkaar en het ging er geil aan toe. Tussendoor kwam ik nog even van het matras af om leukstebuurman te pijpen. Daarna werd ik weer rechtop gezet. Plumberjack had een idee; Benno nam plaats op het matras en terwijl ik hem begon te pijpen werd ik van achter geneukt door Plumberjack. Wat geil, wat lekker..fantastisch.
Na een tijdje ging ik weer liggen en kwamen wat heren lekker klaar tijdens het neuken waarna ook Plumberjack na wat trekken, pijpen en likken aan zijn ballen geil over m'n borsten klaarkwam. Daarna wist Plumberjack me met zijn vingers te laten spuiten waardoor alles kleddernat en lekker juicy werd. Daarna vertrok Plumberjack, die had iets met andere palen (lol).

We onderbraken de geilheid even en ik bedank de heren die deze ochtend/middag steeds met een bekertje water klaarstonden en druk met handdoekjes in de weer waren. Jullie zijn toppers, lekker en galant..super!

Wij verplaatsten ons naar de grote ruimte bij de lockers. Leukstebuurman was twee weken ziek geweest en moest even uitpuffen op de bank zodat ik hem daarna weer kon uitputten. Benno wist daar wel raad mee en we begonnen lekker te zoenen... Die lekkere tong wist daarna heel gauw mijn natte kutje te vinden en de andere heren waren erbij gekropen met hun harde pikken boven mij en naast mij... De heren wisselden elkaar weer af, neukten me om de beurt en ik zocht nog even met m'n ogen naar leukstebuurman. Ik verlies mijn leukstebuurman niet graag uit het oog, want ik was met hem nog lang niet klaar. Die moest zich even een weg banen tussen de aanwezige mannen. Duwen en trekken, daar zijn we niet zo van gediend beste heer die een beetje voorpiepte... Maar dat was gauw opgelost.

Van het grote matras nog even naar de sling.. Die had ik immers ook nog nooit uitgeprobeerd. Leukstebuurman spreidde een handdoekje, legde mij in deze geile constructie en begon me flink te neuken. De kettingen maakten lekker veel lawaai, ik voelde hoe geil zijn pik op beste manier in mijn kutje stootte en kon me bijna niet meer concentreren op de pik in mijn hand zo lekker lagen wij te neuken. Zo mocht leukstebuurman nog eeuwig doorgaan vond ik, maar hij blijkbaar ook, want hij kwam heerlijk klaar. Leukstebuurman maakte plaats voor Benno die gewoon nog even met mij doorging.. Te lekker, zo aan het genieten waren we.. Ik begon mijn eigen klitje te verwennen en terwijl Benno mij neukte, andere handen mijn borsten verwenden kwam ik echt superlekker kreunend en hijgend klaar.
Ik had genoten en besloot na dat fantastische hoogtepunt om samen met leukstebuurman weer te vertrekken.

Ik wil alle aanwezige en deelnemende heren bedanken. Degenen die mij heerlijk geneukt, gelikt en gevingerd hebben.. De bekertjes water, etc... Julie waren geil en het was heerlijk. Als ik je niet genoemd heb in mijn verslag sorry, deels heb ik in een geile roes beleefd. Leuk ook om nader te kennis te maken met Plumberjack en Benno. Ik zag volgens mij ook bekenden van mijn eerdere ervaring in EC.. Leukstebuurman, mijn held...dankjewel!

Tot snel weer.
Plumberjack
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: TOPNAAKTDAG

Bericht door Plumberjack »

Ja Juicy

Dit was een aangename kennismaking .
En ik geloof zeker dat we elkaar vaker gaan zien .
Vorige keer , was je samen met de buurman , maar dat was om jou een beetje te laten wennen aan de cinema .
Dat heeft hij heel goed gedaan , maar hij kon het niet laten , om jou zo snel als mogelijk Aan zn vrienden voor te stellen .
Gisteren morgen een berichtje van de Buurman om half 10 , half 12 ben ik er met haar .
Was nieuwsgierig , dus gelijk ales laten vallen en naar EC
Had maar weinig tijd , maar zeker niet voor niets gegaan
Het was , heel geil met je , en je bent leuke meid en welkom in ons clubje .
Wat er beurde in de cinema staat omschreven door Benno en jou .

Buurman en Juicy bedankt.

Gr. Jack
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten