Lekkerkinkystel?

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Pleasuretown
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Lekkerkinkystel?

Bericht door Pleasuretown »

Op donderdagavond zou lekkerkinkystel een bezoek brengen aan de altijd spannende erotische cinema. Ik kom terug uit een blessure dus had tijd vanavond en heb mn stoute schoenen aangetrokken. Het stel gaf aan selectief te zijn en geen sexgarantie garandeerde. Nou dat is vanzelfsprekend want dat mag je nooit verwachtten in een erocinema. Ze waren op zoek naar jonge knullen met een goed lijf en het liefst groot geschapen.

Ik was erg nieuwsgierig en dacht ik zie wel hoe de avond verloopt als ik mee mag doen is dat mooi meegenomen.
Toen ik de deur door ging zag ik wat mannen in de hetero cinema en dacht daar zal zich wel het feestje afspelen. Snel mn kleren uitgetrokken en opgeborgen en even mn behoefte doen op het toilet. Terwijl ik de toilet uitliep trof ik de vrouw wat een prachtige dame met mooie blonde korte haren en een paar sprekende blauwe ogen. Wauw.. :o Ze doen zeker hun naam eer aan wat zijn ze mooi. Hij een lange vriendelijke man met flink gereedschap. Vervolgens gingen ze weer naar de heterocinema en werd ze op haar buik op bed gelegd. Haar vriend/man vingerde haar en zo te horen genoot ze ervan heerlijk om te zien.

Daarna namen ze samen plaats in een gloryhole bij de homo cinema en verwende ze elkaar. Na een tijdje nam ik plaats in een hokje naast hun om dit geile voorspel aan te schouwen. Hij stak zn grote pik staand in haar natte grotje en gingen flink te keer ze kreunde het uit. De wanden van de hokjes gingen heen en weer en ze gingen helemaal in elkaar op. Heerlijk schouwspel om zo van een afstandje te waarnemen. Ik stak mn penis in de gloryhole en ze trok er nog even aan. Was mijn eerste ervaring met een gloryhole maar dat is erg spannend niet wetende wie en hoe ze je bevredigen.

Jammer genoeg is het hier bij gebleven maar was zeker leuk om te ervaren. Het was ondertussen bij half negen tijd om om te kleden en richting huis te gaan.

Lekkerkinkystel bedankt voor dit geile spektakel. En hopelijk tref ik jullie nog eens.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten