SUNNY'S SHOWER CHALLENGE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SUNNY'S SHOWER CHALLENGE

Bericht door Benno2 »

Sunny en Shine hebben een berichtje geplaatst op het forum dat ze vandaag naar EC komen. Sunny heeft vorige keer gezien dat er een grote douchecabine is en heeft de fantasie om er stoute dingen in te gaan uithalen. Ze zoekt daarvoor een man met orale skils. Ik stuur hen een berichtje dat ik de shower challenge aan wil gaan. Dus om 14 uur naar EC met een handdoek onder de arm.

Binnen tref ik allemaal aangeklede mensen, waaronder E en G, die op bed zitten te kletsen. Volledig aangekleed. Er is ook een man met een baard die speciaal voor de douche sessie is gekomen. Ik stop gewoontegetrouw mijn kleding in een locker en terwijl ik mij aan het uitkleden ben, komen Sunny en Shine binnen. Ik begroet ze hartelijk met een kus en een hand en ga verder met uitkleden. Even later merk ik op dat ik als enige in de hele ruimte naakt ben. Alle andere aanwezigen (zeker 10) zijn nog volledig gekleed. Gelukkig gaan er nu nog meer mensen uit de kleren. Sunny heeft een zaklampje en vraagt mij even bij te lichten, zodat ze haar spullen kan zien.Daarna gaat het stel eerst even op de bank zitten koffie drinken. E doet haar speelpakje aan en begint mij (zoals altijd lekker) te pijpen. G, die ook al naakt is, zegt dat hij het een beetje koud heeft. Terwijl E hem begint op te warmen (lees: pijpen), neuk ik E op z'n hondjes. Op de bank zitten Sunny en Shine al met elkaar te spelen. Ik neuk stevig door totdat ik een beetje buiten adem raak en even water moet gaan drinken.

Als ik terugkom, besluit ik eens te gaan kijken bij Sunny en Shine. Sunny is een prachtige Indische dame (daar heb ik een zwak voor :D ) met een heerlijk lijf en een mooi koppie.Zij en Shine zitten te kussen en elkaar te strelen op de bank. Er staan diverse mannen omheen. Ik ga erbij zitten en wordt door Sunny gewenkt. Niet met haar handen, maar met haar benen. Ze steekt ze naar mij uit en trekt me naar zich toe. Ik streel haar benen en haar kutje. "Slettebak", zegt ze liefkozend tegen me. "Dat ben ik ook", zeg ik. Aangezien ik veel van mijn escapades hier op het forum uitgebreid beschrijf, heeft het geen zin om te ontkennen. Ik ga tussen Sunny's benen zitten om haar kutje te likken. Met mijn tong vind ik haar klitje en twee vingers vinden hun weg naar binnen. Zo verwen ik haar uitgebreid, totdat ze voorstelt om te gaan douchen.

We gaan met z'n drieën de douchecabine binnen en ik zet de douche op een combinatie van handdouche en de horizontale stralen. Sunny vertelt dat de man met de baard ook een heel leuk bericht had gestuurd, maar dat ze helemaal niet van baarden en snorren houdt, dus dat dat niet doorgaat. Ik zeg dat ik mijn haar wil proberen droog te houden, waarop Sunny mij speels met water begint onder te spatten. Ze heeft een sponsje mee en doucheschuim en begint zich in te zepen. Het lijkt me een goed idee om haar daarbij te helpen. Mijn handen glijden over haar gladde lijf, haar borsten, haar buik, haar billen, tussen haar benen. Al gauw ga ik er helemaal in op. Dan gaat ze voorover staan om mij te pijpen. Shine die achter haar staat neukt haar tegelijkertijd. Voor de mensen in de algemene ruimte moet het een geil schouwspel vormen. Om dat nog geiler te maken schijnt Shine af en toe met zijn zaklampje op zijn pik die in Sunny's kutje gaat, of op mijn pik die in haar mond verdwijnt. Ik heb gelukkig een condoom meegenomen onder de douche, dus we kunnen van plaats ruilen. Nu pijpt ze Shine en neuk ik haar. Ik pak haar heupen stevig vast en neuk haar flink hard. Op een gegeven moment buigt ze helemaal voorover naar de grond. Op die manier kan ik helemaal in haar doordringen. Dan komt ze overeind en ik hou haar vast en kus haar. Wat een heerlijke vrouw.

De man met de baard is ook in de douche gekomen en kijkt van dichtbij mee. Sunny gaat in de hoek van de douche staan en we zoenen en ze heeft mijn pik vast en ik masseer haar keihard geworden klitje. Ze houdt een been omhoog en wordt in evenwicht gehouden door Shine, die er naast staat. Staand neuk ik haar in deze positie. "Dit geeft een andere dimensie aan de term in de hoek staan", zegt Sunny. Dit is niet de meest gemakkelijke positie om te neuken, maar wel lekker!.
"Doe het nog eens met je mond", vraagt ze. Ik ga op de grond zitten tussen haar benen en begin haar te beffen. Ik merk dat ze supergeil is. Ze houdt mijn hoofd tegen haar kutje aan gedrukt. Ik hoor haar kreunen en warme golven stromen in mijn mond en over mijn gezicht. Als ik naar boven kijk, zie ik tussen haar borsten door haar genietende gezicht. Ik ga door met likken en steek er nog twee vingers bij in om haar zo uitgebreid mogelijk te bevredigen. Dan sta ik op en kus haar. Ze gaat nu naar beneden en haalt het condoom van mijn pik af en begint me te pijpen. Shine staat er naast en ze pijpt ons afwisselend, soms neemt ze twee pikken tegelijk in haar mond. Geil kijkt ze omhoog en ik voel dat ik moet gaan komen. Ze laat me spuiten tegen haar borsten en dan help ik haar weer overeind. We spoelen af en gaan dan de douche uit. E en G zijn nog op het bed bezig als ik me afdroog en aankleed. Ik moet me haasten voor een afspraak om 15.30 uur.

Sunny en Shine, het was heerlijk. Ik vond het geweldig om mee te helpen een fantasie te laten uitkomen en om eerlijk te zijn was het voor mij ook a dream come true.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 19:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
pavus1
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Sunny's Shower Challenge

Bericht door pavus1 »

Het zag er weer geweldig uit. Ik heb zelf zeer genoten van de pijpkunsten en het heerlijke lichaam van E terwijl Sunny door Benno gebeft werd en deze combinatie (kijken en actief genieten) is mij zeer goed bevallen. De complimenten die E kreeg voor haar mooie borsten zijn absoluut op zijn plaats, wat is dat toch heerlijk om daar mee te spelen en aan de lekkere tepels te zuigen. Op z'n hondjes heb ik E heerlijk mogen neuken en dat is zo lekker dat het eigenlijk altijd te snel gaat. Maar stop nooit als het te lekker is, beter eerst afmaken waar je van geniet en wellicht later nog een tweede ronde :D

De showershow was lekker om naar te kijken, heerlijk zoals Sunny ingesopt tegen het raam aan ging staan. Dat lijkt mij ook wel wat (en dan bedoel ik niet dat Benno mij inzeept... :mrgreen: )

E, ik heb heerlijk van je genoten en hoop je nog eens in de EC tegen te komen om samen lekker te vrijen en die heerlijke billen van je vast te mogen pakken. Ik hoorde je zeggen dat je zelf niets met borsten hebt, maar ik geniet er dubbel en dwars van, dus laat die maar aan mij over ;)

Tot een volgende keer
Benno2
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Sunny's Shower Challenge

Bericht door Benno2 »

Ha die Pavus,
Jou onder de douche inzepen ga ik inderdaad niet doen hahaha. Maar om het met Sunny te doen was geweldig.
Fijn dat je uitgebreid hebt kunnen genieten van E. Zelf kan ik ook altijd eindeloos met E spelen. Lekker ding is ze ;)
Wederom een fantastische zaterdagmiddag in EC!
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 6 gasten