Om 13.00 uur zijn we er. Behalve E zijn er al wat vaste zaterdagmiddagbezoekers en nog een paar die ik niet ken. Het stel heeft gezegd ook tegen 13.00 uur te komen, maar ze zijn er nog niet. Wel zit er een ander stel dat ik niet ken in de heterocinema. Ik vraag of zij het zijn, maar nee dus.
Gelukkig hoeven we niet te wachten, want we kunnen ons prima vermaken. E en ik gaan meteen aan de slag, geassisteerd door Geilneef. E pijpt mij terwijl Geilneef haar begint te vingeren en vervolgens te neuken. Dan draaien we de rollen om en wordt hij gepijpt, terwijl ik haar neuk. Later ligt E op haar rug met haar hoofd over de rand van het bed. Geilneef is haar aan het likken en ik sta aan het hoofdeinde met mijn pik in E's mond. Dan komen C en H binnen. Even gezellig begroeten en een babbeltje. Daarna gaan ze roken. E vraagt mij mee naar de sling. In de darkroom blijkt het stel dat eerder in de heterocinema zat bezig met een paar mannen. Ik leg E in de sling en begin haar stevig te neuken, terwijl E wat pikken verslindt die naast de sling verschijnen. Af en toe raak ik bijna buiten adem van de inspanning, maar dan ga ik even beffen om bij te komen en daarna weer door.
Later zijn we bij het grote bed wat aan het bijkomen als daar enigszins verlaat toch nog het Belgische stel binnenkomt. "We zijn maar vast begonnen", zeg ik als ik ze begroet. Ze gaan zich omkleden. In de tussentijd neuk ik E nog eens op z'n hondjes, terwijl C uitgebreid wordt gebeft. De gasten uit België zien hierdoor meteen dat het er hier serieus aan toegaat. Ze heten Sunray en Maarten. Als ze zich hebben omgekleed, stel ik voor ze even rond te leiden langs de verschillende ruimtes. Daarna gaan ze in de heterocinema even een filmpje kijken en acclimatiseren. Ik voeg me nog even bij de orgie op het grote bed en neuk nog even mee (NB het komt er helaas niet van om de lekkere C te neuken. Net als ik dat wil doen komt ze zojuist schoppend klaar van iemand die haar beft. Volgende keer weer lekker met je bezig, hoop ik, lieve C).
Dan maar eens bij onze zuiderburen kijken. Maarten en Sunray zitten knus naar een film te kijken op de eerste rij. Maarten heeft slechts een onderbroek aan. Sunray een zeer kort strak glad jurkje met niets eronder. He is zo kort (of ze heeft het er ongeluk expres een beetje opgeschoven, dat haar kutje er onder zichtbaar is. Ik vraag of ik aan haar mag komen en dat mag. Ik streel haar benen en voel haar borsten onder het jurkje. Dat trek ik vervolgens wat omhoog om aan haar tepels te kunnen sabbelen. Ik voel dat haar kutje al lekker nat is. Dus kniel ik op de grond voor de bioscoopstoel en begin haar te likken. Sunray zakt steeds verder onderuit in de stoel zodat ik er goed bij kan. Terwijl ik haar clitje lik steek ik eerst 1 en daarna 2 vingers in haar steeds natter wordende kutje. Aan haar reacties te voelen vind ze het heerlijk. Andere mannen hebben zich inmiddels over de bovenkant ontfermd. Ze wordt gestreeld en heeft de pik van Geilneef in haar mond, zie ik als ik omhoog kijk. Ook merk ik dat de andere bezoekers zich inmiddels in de heterocinema hebben verzameld. Ik hoor C en E kletsen en voel 1 van hen aan mijn zak kriebelen, maar ik ga vastberaden verder met het beffen van dit heerlijke Belse kutje. Als ze klaarkomt voel ik haar kutje samenknijpen rond mijn vingers.
Sunray gaat daarna staand, voorovergebogen Maarten pijpen. Haar kontje steekt daarbij verleidelijk achteruit, dus vraag ik netjes of ik haar mag neuken. Ik glijd erin als een warm mes in de boter. Om ervoor te zorgen dat zij niet omvalt, hou ik haar stevig vast terwijl ik woest begin te stoten. Van al het neuken en van het lekkere beffen ben ik zo geil geworden, dat ik eerder dan ik van plan was klaarkom, terwijl ik me stevig aan haar heupen vastklamp, dit keer om zelf niet om te vallen. Wow, dat was lekker!
"Was het het wachten waard?", vraagt ze. "Nou en of!", zeg ik.
Als ik me heb aangekleed kom ik iedereen gedag zeggen in de heterocinema. Het bed daar is maar vrij klein, misschien maar een kwart van het grote bed in de algemene ruimte, maar toch zijn er drie dames en een flink aantal heren op en rond het bed bezig. E is de Belgische pik van Maarten aan het pijpen, terwijl zij van achter geneukt wordt. Ook Sunray wordt geneukt. "Dit hebben wij in België niet", zegt ze. Nee, daarvoor moet je bij ons in EC zijn

Kom vooral een keer terug!