Plumberjack......surprise ......K4 treed voor jou op

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Plumberjack......surprise ......K4 treed voor jou op

Bericht door Isa »

Tja, wat nog toe te voegen aan al de mooie verhalen van deze geweldige middag? De belevenissen door mijn geile bril..... De voorbereiding was super en leuk om met de meiden te doen en het verrassingseffect was meer dan geslaagd voor Jack, andere genodigden en natuurlijk zeker ook voor de toevallige aanwezigen. Die zijn echt wel met hun neus in de speciale geile boter gevallen, een feestje als dit heb ik ook nog niet eerder in de ec meegemaakt.
Nadat Jack onze kontjes had afgelezen en de boodschap duidelijk bij hem binnen was gekomen konden we dan toch eindelijk echt gaan beginnen met de geiligheid waar we al zo lang op hadden gewacht. De dames K4 kropen samen op het bed en Sense werd heerlijk verwend door ons drie. Ze had al zo lang zonder moeten doen.....die had het echt nodig. Voor mij was het de eerste fysieke kennismaking met haar en hemeltjelief....was is zij heerlijk, echt een prachtig lichaam van top tot teen en zo lekker geil. Haar borsten heerlijk en zacht met lekkere tepels die het uitriepen om gelikt en gesabbeld te worden, wat M en ik dan ook ieder met een borst heerlijk deden. Ik wilde haar zo graag ook even proeven en likken dus ik wisselde van plek af met Mimi. Jammie, dat was lekker zeg en Sense genoot er zichtbaar van, en al die dames die op hun beurt weer zo van haar genoten.
Toen keek ik even om mij heen en zag de heren nog wat onwennig in de ec staan, lopen, kijken, zitten, omkleden en volgens mij moesten ze echt nog even aclimatiseren en wennen aan deze setting. Wij dames hadden de ec volledig overgenomen en waren zo in control, dat het werkelijk leek dat we ,ook in aantal, dit keer eens in de meerderheid waren. Ja het verbluft wel even he, al die girlpower bij elkaar:D :D Dan is het misschien ook wel lastig om te weten wanneer je als man gewenst bent en wanneer je mee mag doen met de geile spelletjes. Dit keer was ook Jack aardig verbluft dus die wist niet direct hoe dit feestje te sturen, iets wat hij normaal gesproken altijd wel aardig in de hand heeft. Hij moest denk ik eerst even een soort "scenario reset" doen in zijn hoofd en toen kwam hij lekker los. Binnen no time deed iedereen mee en gebeurde er werkelijk overal wel wat, elke ruimte van de ec was gevuld en overal vandaan hoorde je de geilste geluiden, gekreun, gehijg, het gerammel van de kettingen , kreten van genot, ja zelfs vanuit de wc kwamen de heetste geluiden.
Het is eigenlijk te veel om op te noemen.....
Omdat ik vandaag een kleine beperking had ben ik wat minder actief geweest en heb ik wat meer kunnen zien. Wat ziet het er toch ongelofelijk lekker uit als er kluwens mensen op,onder,in,achter, boven elkaar met elkaar bezig zijn. Iedere keer zag ik weer andere combinaties maar steeds het zelfde genot en plezier. Het was gewoon een grote snoepwinkel waar je van alles mocht proeven :D
Van al dat kijken was ik natuurlijk ook flink geil en heet en wat was het lekker dat M. mij op het bed lekker verwende. Met haar beroemde roze trilding op mijn clit kwam ik al snel tot een orgasme, mmmm echt zalig.
Ik weet niet hoeveel mannen ik heb kunnen pijpen en opwarmen zodat ze met hun harde lul een van de andere lucky lady's konden neuken. Echt heerlijk om te doen hoor maar ja.....ook mijn kutje had er natuurlijk wel erg veel zin in. Jack, schat, je vertelde dat je een goede kapitein was maar nu heb je dat heerlijk bewezen, je hebt mijn zee bevaren en hoe. En waar normaal maar 1 kapitein op het dek kan staan heb jij er gelukkig nog een stel aan boord getrokken, of beter gezegd , de douche in gestuurd. Wat hebben jij en deze heren mij heerlijk geneukt daar achter het glas, staand met mijn handen op de grond of tegen het glas, mijn god wat was dat heerlijk en wat was ik daar aan toe :D
Later heb je me nog heerlijk verwent toen ik op de schoot kwam zitten. Het duurde even voordat naughty zijn lekkere kadootje voor mij aan de praat had maar het was het wachten waard. Zittend op jou, met een butplug in mijn kontje die op afstand bedient werd....mmmm lekker hoor dat getril. Dank je wel naughty, super lief en geil van je. Ja, en toen M. weer mee ging doen en haar trilspeeltje op mijn clit zetten, kon ik niet anders als me lekker laten gaan.
Wat een zalige middag......
Wat een heerlijke kennismaking Sense....mijn handjes lijken gemaakt voor jou, wat ging ik lekker bij jou naar binnen en hoe heerlijk om je zien te genieten
Zo fijn je weer te zien Mimi, met je goddelijke lijf en lieve lach. Wat geniet jij intens en bijna onuitputtelijk van al dat lekkers
Mijn lieve lekkere buurvrouw, vandaag bracht jij me naar mijn hoogte punten hoor! Jij bent ook echt onvermoeibaar he :D
Lieve dames, het was een waar genoegen dit met jullie georganiseerd te mogen hebben en vooral, dit met jullie beleeft te mogen hebben.
Lieve mannen, speciaal mijn "eigen" genodigden, de genodigden van mijn vriendinnetjes en de toevallige aanwezigen, wat heerlijk dat jullie er waren en het feest compleet en mooi hebben gemaakt.
En ja Jack, last but not least... thanxxxx dat je mij op het eind nog getrakteerd hebt op een mond en gezicht vol van je heerlijke sperma. Daar was het mij om te doen he hihi.
Maar ff zonder gekheid, ik hoop dat je een topmiddag gehad hebt, dat je genoten hebt en dit lang niet zal vergeten.
Wij wilde je gewoon even laten weten en laten voelen hoe blij we met jou zijn :D :D :D
Dank je wel kanjer, voor jou goede lieve geile lekkere zorgen.
I love you. Xxxx
Laatst gewijzigd door Isa op 17 dec 2016 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ricard0
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Ricard0 »

Allen, bedankt voor de mooie verslagen en de geile tijd in het EC.
En de dames in het bijzonder voor de organisatie en de uitnodiging :D

Tot snel!

Groeten Ricardo
Actief / >2x klaarkomen, atletisch en gespierd (79kg, 178cm), fris en verzorgd, fijn gereedschap (23 x 15cm Ø).
frankvanwielen
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door frankvanwielen »

Ik heb bijna medelijden met de EC medewerker die uit al deze verslagen de geilste moet kiezen....
Wát een mooi verslag weer Isa! En Jack, wat ben me mooi bedankt voor bewezen diensten! Ik zou zeggen: ga vooral zo door, dan zal je groep vriendinnen alleen maar groeien.

Coor iedereen: fijne feestdagen en tot snel in EC!

Frank
Try me, you'll love it! :)
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

He Frank

Ja , ik ben zeker verwend door de dames.
Maar waar was jij ?
Je ga me toch niet vertellen dat je geen uitnodiging gehad hebt ,
van 1 van de meisjes ?
Ben je net buiten de favorieten gevallen ,
of had je geen tijd ?

Je hebt wat gemist man

Gr. Jack.
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Isa »

Wat een lekker verslag weer Jack, ik hoop dat wij maar heel lang op je netvlies zullen blijven staan, in ieder geval tot half januari. Dan zullen we weer een nieuw lekker plaatje graveren op het netvlies van jou en je mannen :D Ik zie er nu al naar uit.
En wat betreft de sletteap.....dat is pech, die is alleen voor sletjes en sletjes alleen. We moeten toch ergens ongestoord onze mannen kunnen bespreken en mooie stiekeme plannen smeden :D
Tot gauw allemaal en een fijn weekend . Kissss Isa
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 4 gasten