Je bent toch altijd maar weer druk met de hele organisatie maar wat doe je het goed. Vast veel voorpret met al je vriendjes en vriendinnetjes.
Het uittrekken van mijn jas hou je zeker tegoed, mooi excuus voor een feestje.... Eens kijken wat voor spannends ik er voor jou onder zal doen...
Ik lag trouwens niet te slapen vrijdagochtend hoor, ik stuiterde om 9 uur al mijn bed uit, zin in t feest. Gelukkig heb ik het opstootje niet meegemaakt , dat zou toch wel een beetje dompertje zijn van z'n geweldige dag. Testosteron bekruipt zijn eigen weg he, en tussen zoveel schoons en geils....valt ook niet mee. Zal vast iets eenmalige zijn waar de heren achteraf gezien ook niet trots op zijn. Mag al de pret niet drukken

Sense, jou verslag deed mijn hartje ook weer sneller kloppen en mijn lijf tintelen op de juiste plekjes. Yammie yam, wat was het lekker en zo duidelijk dat je super hebt genoten van je feest. Ik ben benieuwd wat jij en Plumberjack gaan organiseren...
En Samson , jij viel inderdaad heerlijk met je neus in mijn botegeile kutje. Mooie manier om de ec te verkennen zo voor een eerste keer. Tis elke vrijdag zo hoor

O en Mimi, nu je volleerd masseuse bent zoekt je vast klantjes om onder handen te nemen. Ik wil altijd wel op je tafeltje komen liggen hoor, je geeft maar een gil