Terug van weggeweest

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Biyoungboy
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Terug van weggeweest

Bericht door Biyoungboy »

Zelda schreef: 20 jul 2025 19:11 De Triforce moest even getrimd natuurlijk…

Kan niet wachten op de Master Swords van de heren!
Super mooi ziet dat eruit mag er ook aan gelikt worden 🥰
Ginger
Geaardheid: bi
Leeftijd: 39
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Ginger »

Uit ervaring kan ik zeggen dat Zelda echt een heerlijke stouterd is. Helaas kan ik er dit keer niet bij zijn.
Weet nog goed hoe ze geil en heerlijk gulzig aan mij zoog, en hoe hard dr kutje spuitte en kneep bij het komen terwijl ze goed genomen werd. Dus aanwezige heren: veel plezier met dit geile speelpoesje!
Karlson747470
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Karlson747470 »

Ginger schreef: 21 jul 2025 08:27 Uit ervaring kan ik zeggen dat Zelda echt een heerlijke stouterd is. Helaas kan ik er dit keer niet bij zijn.
Weet nog goed hoe ze geil en heerlijk gulzig aan mij zoog, en hoe hard dr kutje spuitte en kneep bij het komen terwijl ze goed genomen werd. Dus aanwezige heren: veel plezier met dit geile speelpoesje!
Heerlijke herinneringen, Ginger! :) Hopelijk zijn jij en Bi44 er een volgende keer weer bij. Het gaat deze week ook een lekker feestje worden. Inmiddels is het groepje bijna compleet (elke keer weer flink wat werk).

Even ter duidelijkheid voor de lezers die niet uitgenodigd zijn: op goed geluk komen deze week heeft geen enkele zin. Zelda speelt alleen met de mannen die wij van tevoren hebben uitgenodigd. Niemand kan je verbieden te kijken maar houd afstand van ons spel. Je mag me altijd even aanschieten voor een volgende keer (er zit nu ook een man bij die de vorige keer alleen kon kijken en die zich nu netjes heeft aangemeld) maar Zelda speelt alleen met genodigden en wil ook niet door anderen aanraakt worden.
IJssel
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door IJssel »

Duidelijk verhaal!
Tot de volgende en veel plezier allemaal!
Xxx
Wel volkomen hetero. En de dame van dit gelegenheidsstel, ondergetekende dus, heeft het laatste woord :oops:
bi44
Leeftijd: 46
Contacteer:

Bericht door bi44 »

Karlson747470 schreef: 21 jul 2025 15:06
Ginger schreef: 21 jul 2025 08:27 Uit ervaring kan ik zeggen dat Zelda echt een heerlijke stouterd is. Helaas kan ik er dit keer niet bij zijn.
Heerlijke herinneringen, Ginger! :) Hopelijk zijn jij en Bi44 er een volgende keer weer bij. Het gaat deze week ook een lekker feestje worden. Inmiddels is het groepje bijna compleet (elke keer weer flink wat werk).
Zeker heerlijke herinneringen, uit dat heerlijke nauwe poesje te worden geduwd omdat ze squirtend klaarkomt! Ik ben helaas verhinderd, maar hoop het de volgende keer weer mee te kunnen maken. Heel veel geil plezier, Zelda en Karlsson! Ik kijk uit naar de verslagen.
Zelda
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Zelda »

Ik kom er later nog meer uitgebreid op terug, maar het was een heerlijke cumback! ;) Dank aan de aanwezige heren!
bi44
Leeftijd: 46
Contacteer:

Bericht door bi44 »

Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen, Zelda (en die van Karlsson)! Ik moest gisteren steeds aan jullie denken. Jammer dat ik er niet bij kon zijn deze keer! Je bent een heerlijke, geile vrouw!
Karlson747470
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Bericht door Karlson747470 »

Het was weer geweldig, Bi44. Zelda is steeds meer aan het experimenteren en spelen met haar rol als lustslet. De mannen waren eveneens fantastisch.

Er is ook flink wat gespoten door beide partijen, en zoals altijd een enorme zaaddouche aan het einde. Acht man.. zelda heeft nog nooit zo ondergezeten. Het droop 10 minuten erna nog van haar af.. :)

Uitgebreider verslag volgt vandaag. Eerst zo nog even nagenieten als Zelda wakker is. Ze hoeft vandaag gelukkig pas laat te beginnen. ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten