Zoals eerder vermeld op dit forum zal dé Nachtzuster 23 februari een bezoek brengen aan het veldhospitaal aan de Coninckstraat te Amersfoort. Zij wordt hierbij begeleid door Dr. Bernard. Hij zal toezicht houden op het gedrag van de patiënten. Wij verwachten van onze patiënten dat ze fris en fruitig zijn, alsmede intiem geschoren. Gaarne zelf voor condooms zorgen. Opdringerig en extreem handtastelijke gedrag is niet gewenst. Het dragen van latex handschoenen ervaren wij als een pré. Mocht u niet aan de door de medische staf gestelde eisen voldoen dan kunt u verder thuis revalideren en komt u niet in aanmerking voor een herhaalrecept.
Dr. Bernard geeft aan wanneer u, alleen tesamen kunt ejaculeren over dé Nachtzuster. Daarbij graag het gezicht en haar uniform ontwijken a.u.b. .
Uw zaad gaat dan mee naar het lab. Na onderzoek zal de uitslag hiervan via dit forum bekend gemaakt worden.
Indien u een vervolg behandeling wenst kunt u altijd een afspraak maken met Dr. Bernard en dé Nachtzuster voor een consult in onze privé-kliniek.
Heeft u wensen cq. klachten die u met dé Nachtzuster of Dr. Bernard tijdens het spreekuur op 23 feb a.s. wil bespreken dan horen we dat graag via dit forum. Het spreekuur start na 20.00 tot sluitingstijd van het veldhospitaal.
De ons bekende en reeds aangemelde patiënten Sem en Jean gaan samen strijden voor de rol als Sergeant Maxwell Klinger.
Dr. Bernard zal zich als prof. gyneacoloog graag ontfermen over de vrouwelijke patiënten. Daar hij ook over de veiligheid van dé Nachtzuster waakt is het plezierig als u Dr. Bernard zelf benaderd. Dé Nachtzuster is passief bi . Ze ervaart het als zeer plezierig als dames haar verwennen.
Op de vraag wanneer dé Nachtzuster de 23e komt kan ik u antwoorden; minimaal een keer of 3.
Laten we er met z'n allen een top avond van maken. Toon respect en wees geduldig; dan komt dé Nachtzuster zeker klaar en een keer terug.
Dr. Bernard.
m*a*s*h*
- patrick1
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: m*a*s*h*
Hmm mijn handen zijn te groot voor de meeste latex handschoenen. Ik zal toch op zoek gaan en ze mee nemen dinsdag. Een op ontploffen staande eikel heb ik altijd bij me.
Tot dinsdag, Groet Patrick
Tot dinsdag, Groet Patrick
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Beste Dr, indien u nog materialen nodig heeft vanuit de dokterstas hoor ik het graag. In uw opdracht neem ik die graag mee. Handschoenen in div. maten, mondkapjes, verbandmateriaal, spuiten etc. Tevens nog 1 grote dikke spuit beschikbaar (maar daar zit ik dan wel aan vast
)

Zeg gooshflash; neem een gewillige, goed gevulde, verband-Doos mee......
-
- Contacteer:
Hallo allemaal, en in het bijzonder natuurlijk De Nachtzuster en Dr Bernard!
Ik overweg morgenavond ook te komen ter ondersteuning in het veldhospitaal. Vraag me af of er vanuit de mannen/stellen animo is voor een bloedgeile Kinky Fetish TV erbij?
Zal dan natuurlijk op high heels en in lak/latex en met latex masker mezelf beschikbaar stellen. Hoop er op flink gebruikt te worden.
Hoop op reacties...
xx
Fetishslet
Ik overweg morgenavond ook te komen ter ondersteuning in het veldhospitaal. Vraag me af of er vanuit de mannen/stellen animo is voor een bloedgeile Kinky Fetish TV erbij?
Zal dan natuurlijk op high heels en in lak/latex en met latex masker mezelf beschikbaar stellen. Hoop er op flink gebruikt te worden.
Hoop op reacties...
xx
Fetishslet
Always Horny and Extremely Kinky - Want your Cum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten