Morgen vanaf 15 uur amersfoort

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Bank
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 dec 2014 17:04
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Morgen vanaf 15 uur amersfoort

Bericht door Bank »

Hallo iedereen ,

Wij zijn er morgen vanaf 15 uur
Vrouw heeft er veel zin in , zij doet de opdrachten die ze krijgt van mij .
Blond , 33 jr , super slank
Groetjes
Bank
Nick306
Berichten: 70
Lid geworden op: 01 mei 2014 11:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Morgen vanaf 15 uur amersfoort

Bericht door Nick306 »

Deze jongen heeft er ook zin in!!!!!!!
Erik38
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 dec 2010 21:18
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Morgen vanaf 15 uur amersfoort

Bericht door Erik38 »

Deze jongen had er ook zin in, maar toen ik de EC om half negen verliet was de familie Bank nog niet verschenen... Hoorde in de bios dat het niet de eerste keer was, dat ze niet kwamen opdagen. Op het forum geeft Bank aan dat ze nog wel langs zijn geweest, we zullen elkaar dus net zijn misgelopen. Hoor maandag wel van Pieter, die nog even bleef hangen, of het echt zo is... Zou in ieder geval toch best aardig zijn dat wanneer je iets aankondigt op een bepaald tijdstip je ook even laat weten als er iets verandert...

Desalniettemin was het gelukkig al met al een meer dan prima middag, met drie stellen. Vooral het stel uit omgeving Hilversum spande de kroon! Heel geil en heel aardig!
Gebruikersavatar
Nick007
Berichten: 373
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Morgen vanaf 15 uur amersfoort

Bericht door Nick007 »

Als een stel aankondigd dat ze langskomen geeft dit bijna nooit een meedoe garantie dat word altijd daar bepaald bij de meeste stellen en bij jou ziet het er naar uit, dat jij al bepaalde verwachtingen hebt.

En als een stel om wat voor een reden wat later komt (wat altijd kan gebeuren) hebben ze niet een hele verantwoording af te leggen er is ook vaak dat er afspraken met mannen worden gemaakt die vervolgens ook niet op komen dagen .

Zie het zo als ze komen en ze kiezen je uit heb je een leuke dag,maar ga er nooit heen met de gedachte ik heb recht op seks daar.

gr Nick

Erik38 schreef:Deze jongen had er ook zin in, maar toen ik de EC om half negen verliet was de familie Bank nog niet verschenen... Hoorde in de bios dat het niet de eerste keer was, dat ze niet kwamen opdagen. Op het forum geeft Bank aan dat ze nog wel langs zijn geweest, we zullen elkaar dus net zijn misgelopen. Hoor maandag wel van Pieter, die nog even bleef hangen, of het echt zo is... Zou in ieder geval toch best aardig zijn dat wanneer je iets aankondigt op een bepaald tijdstip je ook even laat weten als er iets verandert...

Desalniettemin was het gelukkig al met al een meer dan prima middag, met drie stellen. Vooral het stel uit omgeving Hilversum spande de kroon! Heel geil en heel aardig!
Gebruikersavatar
Loodgieter
Berichten: 317
Lid geworden op: 18 nov 2013 18:32
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Morgen vanaf 15 uur amersfoort

Bericht door Loodgieter »

Goedemorgen.

Ik hoop dat iedereen je bericht leest Nick.
Want zo is het , en niet anders.

Gr. Loodgieter.
Erik38
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 dec 2010 21:18
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Morgen vanaf 15 uur amersfoort

Bericht door Erik38 »

Niks geen hele verantwoording Nick, gewoon één simpele regel dat het niks gaat worden is meer dan genoeg. En natuurlijk kan er iets tussen zijn gekomen, ook een tweede keer, en ik wil best geloven dat het geen kwade opzet is, maar het is wel goed dat mede-forumleden daar rekening mee kunnen houden, dat ze kunnen gaan inschatten of het de gok waard is om ervoor naar de EC af te reizen. Het was dat er gistermiddag rond die tijd een ontzettend leuk stel uit omgeving Hilversum was, maar anders waren erg veel bezoekers teleurgesteld geweest. Niet goed voor de EC. Niet goed voor niemand.

Ik zal het mogelijk niet helemaal duidelijk hebben geformuleerd, maar het heeft dus niets te doen met een "meedoe garantie". Als het niet klikt met een stel, of als het stel niet mijn smaak blijkt te zijn, jammer, maar geen probleem. Geloof me!

Hebben jullie je trouwens gisteren nog goed vermaakt?

Nick007 schreef:Als een stel aankondigd dat ze langskomen geeft dit bijna nooit een meedoe garantie dat word altijd daar bepaald bij de meeste stellen en bij jou ziet het er naar uit, dat jij al bepaalde verwachtingen hebt.

En als een stel om wat voor een reden wat later komt (wat altijd kan gebeuren) hebben ze niet een hele verantwoording af te leggen er is ook vaak dat er afspraken met mannen worden gemaakt die vervolgens ook niet op komen dagen .

Zie het zo als ze komen en ze kiezen je uit heb je een leuke dag,maar ga er nooit heen met de gedachte ik heb recht op seks daar.

gr Nick

Erik38 schreef:Deze jongen had er ook zin in, maar toen ik de EC om half negen verliet was de familie Bank nog niet verschenen... Hoorde in de bios dat het niet de eerste keer was, dat ze niet kwamen opdagen. Op het forum geeft Bank aan dat ze nog wel langs zijn geweest, we zullen elkaar dus net zijn misgelopen. Hoor maandag wel van Pieter, die nog even bleef hangen, of het echt zo is... Zou in ieder geval toch best aardig zijn dat wanneer je iets aankondigt op een bepaald tijdstip je ook even laat weten als er iets verandert...

Desalniettemin was het gelukkig al met al een meer dan prima middag, met drie stellen. Vooral het stel uit omgeving Hilversum spande de kroon! Heel geil en heel aardig!
Gebruikersavatar
Nick007
Berichten: 373
Lid geworden op: 07 dec 2012 23:28
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Morgen vanaf 15 uur amersfoort

Bericht door Nick007 »

Hi Erik ja we hebben ons goed vermaakt moesten alleen wat vroeger weg dan gepland.

Het is voor de stellen spannend de EC te bezoeken en kijken of je met iemand een klik hebt,voor de heren spreek een stel aan als je belangstelling hebt een praatje vooraf maak je altijd meer kans mee dan niks te zeggen erbij te komen staan met je piemel uit je broek en dan te verwachten dat ze zeggen kom maar erbij.

Bij ons werkt zoiets niet......




Erik38 schreef:
Ik zal het mogelijk niet helemaal duidelijk hebben geformuleerd, maar het heeft dus niets te doen met een "meedoe garantie". Als het niet klikt met een stel, of als het stel niet mijn smaak blijkt te zijn, jammer, maar geen probleem. Geloof me!

Hebben jullie je trouwens gisteren nog goed vermaakt?
!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten