Wij gaan deze middag naar Amersfoort. We schatten daar rond 17:00 te zijn.
Wij zijn benieuwd of we er deze middag nette, respectvolle doener-mannen zullen ontmoeten.
Wij zijn een D/s-stel, hij Dominant van 53 en zij sub van 46, gehoorzaam/gewillig.
sE]a[.
Stel in Amerfoort 17:00
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Stel in Amerfoort 17:00
Beste ...
Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar jullie. Wellicht tot vanavond
Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar jullie. Wellicht tot vanavond
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Yummy! Wat een lekkere menu voor vandaag. Heerlijke MILF! Het liefst warm geserveerd op haar knieën, hoop ik want mijn sexhonger moet gestild worden.
-
- Contacteer:
Toch benieuwd of het subje van gisteren vandaag nog zonder spierpijn door het leven kan lopen
Tjonge jonge, het ging er stevig aan toe. Dom bouwde het rustig op, sub onderging het gewillig en geblindoekt. Denk dat sub wel in een space mode raakte. We konden zowat niet meer rustig film kijken, zo hard waren kletsen en petsen op de billen als ook het betere stootwerk van enkele Bull's
Een eerdere foto van Sub op het forum loog zeker niet over haar uiterlijk, 46 en nog steeds begerenswaardig! Mooi dat de zelfbewustheid er van af straalt en de vertrouwdheid met Dom, om zich gewillig over te geven en orders te volgen.
De aanwezige kerels gedroegen zich wederom voorbeeldig, de linkertepel wel hard aanpakken, de rechter niet. En sub werd meerdere keren weer naar het midden van het grote matras gedragen, als ze door de harde Bull-stoten weer van het podium af dreigde te vallen. Ook al hield Dom haar tegen door zijn pik in haar keel te duwen, maar tegen al dit geweld kon ook hij niet de diverse aardverschuivingen tijdens spastische orgastische wilde kreun en heup bewegingen tegen houden. Maar ja, ze kreeg dan ook zijn toestemming..............
Sub zal vandaag nog wel moeite hebben met zitten, daar staat dan wel een leuke herinnering voor haar tegenover.

Tjonge jonge, het ging er stevig aan toe. Dom bouwde het rustig op, sub onderging het gewillig en geblindoekt. Denk dat sub wel in een space mode raakte. We konden zowat niet meer rustig film kijken, zo hard waren kletsen en petsen op de billen als ook het betere stootwerk van enkele Bull's

Een eerdere foto van Sub op het forum loog zeker niet over haar uiterlijk, 46 en nog steeds begerenswaardig! Mooi dat de zelfbewustheid er van af straalt en de vertrouwdheid met Dom, om zich gewillig over te geven en orders te volgen.
De aanwezige kerels gedroegen zich wederom voorbeeldig, de linkertepel wel hard aanpakken, de rechter niet. En sub werd meerdere keren weer naar het midden van het grote matras gedragen, als ze door de harde Bull-stoten weer van het podium af dreigde te vallen. Ook al hield Dom haar tegen door zijn pik in haar keel te duwen, maar tegen al dit geweld kon ook hij niet de diverse aardverschuivingen tijdens spastische orgastische wilde kreun en heup bewegingen tegen houden. Maar ja, ze kreeg dan ook zijn toestemming..............

Sub zal vandaag nog wel moeite hebben met zitten, daar staat dan wel een leuke herinnering voor haar tegenover.

-
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Don,
het subje had geen spierpijn de volgende dag en zitten ging ook prima. Het kletsen en petsen was voor ons doen niet zo hard....
De leuke herinnering is er wel, ze heeft een aantal dagen met een grote grijns rondgelopen.
We komen zeker terug!
sE]a[.
het subje had geen spierpijn de volgende dag en zitten ging ook prima. Het kletsen en petsen was voor ons doen niet zo hard....
De leuke herinnering is er wel, ze heeft een aantal dagen met een grote grijns rondgelopen.
We komen zeker terug!
sE]a[.
-
- Contacteer:
Ha ha ha, Beter!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten