Vele hebben genoten van Mila

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
koen540
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Vele hebben genoten van Mila

Bericht door koen540 »

Wat een geil feest was het vanmiddag met Mila. Ze wilde graag een heel voetbalteam. Nou dat is volgens mij wel gelukt. Was supergeil om te zien hoe Mila aan de lopende band werd geneukt en hoe zij ook steeds een pik in haar lekkere pijpbekkie had. Dank aan loodgieter die mij ook uitnodigde. Dit was mijn eerste keer met meteen z'n groot neukteam (geloof minimaal 13 man). Dat ik het allemaal wel erg spannend vond en helemaal om direct voor z'n enorm publiek flink te presteren. Zal nog wel een kwestie van wennen zijn want begreep wel dat de meeste heren al ruime ervaring hadden in z'n gigantische gangbang....En wat kan Mila heerlijk pijpen...... zachtjes zet ze echt haar tanden in je eikel ;-)
Loodgieter had zijn zaakjes goed voor elkaar en niets teveel beloofd. Top!! hoop op een volgende uitnodiging.... ff flink wat ervaring opdoen en leren de omgeving ff te vergeten ;-)
spanningzoeker33
Geaardheid: hetero
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Vele hebben genoten van Mila

Bericht door spanningzoeker33 »

Klinkt goed Koen540,

Zal de Loodgieter s vragen of hij de volgende X nog versterking in het team kan gebruiken...
Loodgieter
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

Ja het was een mooie vrijdag middag.

Wat een lekkere meid die Mila , en Fer geniet van z'n dame die goed afgeneukt wordt door de mannen.
Ik had er 20 uitgenodigd , en 13 mannen hadden tijd .
Mila wilde een keer een elftal met actieve goed geschapen mannen.
Ze had haar elftal en 2 reserve spelers.
En ook nog de mannen die toevallig binnen kwamen lopen.
Ze had tussen 1 en half 4 continu mannen.
Volgens mij is ze tevreden richting huis gegaan , maar dat willen we natuurlijk van Mila zelf horen.
Als Mila een verslagje van deze middag op het forum zet.
Maak ik mijn verslag hoe wij het beleeft hebben deze middag .

Fer en Mila bedankt voor deze gezellige middag.

Gr. Loodgieter
Benno2
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Loodgieter had mij ook een berichtje gestuurd, waarop ik had geantwoord dat het mij niet zou lukken wegens werk. Baalde ervan dat ik het zou moeten missen.
In de loop van de ochtend begon het echter toch te kriebelen. Een feestje met Fer en Mila is altijd de moeite waard.
Dus heb ik wat geschoven en geregeld en zo kon ik tegen 2 uur alsnog aanwezig zijn in de EC. Het feestje was al volop aan de gang. Mila werd omringd door een flinke groep mannen goed geneukt op het grote matras.
Ik heb me snel uitgekleed om me in het feestgedruis te kunnen storten. De sfeer zat er al goed in. Er werd serieus geneukt (de een na de ander nam Mila goed hard) maar de sfeer was ontspannen en gezellig. Er werden grappen gemaakt en Mila kon (meestal met volle mond weliswaar) vrolijk meelachen. Fer moedigde ons regelmatig aan met: "neuk haar maar goed hard, daar houdt ze van". En telkens als er weer een man die taak op zich nam werd hij ook de rest aangemoedigd. Echt een supergoede sfeer!
Ik ben natuurlijk weer zeer benieuwd naar hoe Mila en Fer het zelf beleefd hebben. Ze stonden na afloop met allebei een brede grijns op hun gezicht te douchen (ik had wel mee gewild onder de douche met heerlijke Mila) en gingen zeer tevreden kijkend naar huis.
Fer en Mila bedankt.
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Mila
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Mila »

Wat een leuke berichten allemaal tot dusver, en bedankt voor de complimenten allen :oops:
Mijn ervaring/beleving ga ik zoals altijd weer in een verslag verwerken, waar ik de aankomende dagen tijd voor vrij ga maken.
Ik heb echt in volle teugen genoten van vrijdagmiddag :D
Het elftal en meer is me erg goed bevallen, met dank ook aan loodgieter voor deze geweldige selectie!!
Op dit moment ga ik even naar een ander elftal kijken (nederlands elftal), en hoop dat deze even goed presteren als jullie afgelopen vrijdag!!!
Wat dat betreft ben ik een grote voetbal liefhebster van het ORANJE elftal!!
Enorm bedankt allemaal voor de geweldige geile vrijdag!
markoo
Contacteer:

Bericht door markoo »

Balen!
Een leuk feestje gemist met de mooie Mila...
ron10001
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door ron10001 »

Hierbij nog even mijn verslagje,

Op uitnodiging van Loodgieter heb ik een middagje vrij gemaakt en daar heb ik zeker geen spijt van ! :D
Wat een heerlijk stel Mila en fer, toen ik aankwam bij de cinema zag ik al een hele mooie vrouw met partner buiten staan ik wist nog niet of dit mila zou zijn maar dit was ze wel .
Nadat ze binnen waren kennis gemaakt met de aanwezige heren en loodgieter, al snel ging het stoeipakje aan.
Mila werd door Fer met handen en voeten vast gemaakt en het sein ze is van jullie kwam al snel.
ik zat aan mila en voelde dat ze al lekker nat was.
Daarna werd ze al snel op het bed gelegd en de actie begon de een na de andere neukte haar hard en ze genoot er zichtbaar van wat een heerlijk koppie heeft deze nimfomane :)
Ik heb er zelf een aantal keren mogen neuken in verschillende standjes en heb voor de 2e pauze samen met fer over haar buik heen gesproten we kwamen bijna gelijktijdig klaar.

Voor mij was het toen weer tijd om te gaan maar ik en Mila volgens mij ook heb er van genoten

Bedankt en tot ??

Groet Ron
:roll:
Mr Marshall
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Mr Marshall »

Geile boel allemaal. :mrgreen:

Ik hoop er een keer weer bij te zijn...
XLpaal
Leeftijd: 47
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door XLpaal »

Op uitnodiging van de Loodgieter afgelopen vrijdag naar de EC getogen om daar een geile date met Mila en Fer te beleven. Mila is een schitterende dame die onder begeleiding van haar sympathieke en zachtaardige vriend Fer in de gelegenheid gesteld wordt om haar sexhonger te stillen met een flink aantal mannen.

Mila wilde graag lang, veel en stevig geneukt worden door zoveel mogelijk harde pikken, het liefst eigenlijk door een elftal. Toen ik op het afgesproken tijdstip de EC binnenliep stond er inderdaad een flinke groep mannen klaar, verzameld door De Loodgieter, die samen een potent gelegenheidselftal vormden. Niet lang erna kwamen Mila en Fer binnen en ontstond er een gemoedelijke sfeer. Een korte kennismakingsronde, sommigen kenden elkaar al van eerdere avonturen, zelf hield ik me meestal wat anoniem op in de EC (had ik dit eerder geweten..), uitleg van de 'spelregels' en tijd voor de 'aftrap'.

Mila werd geboeid vastgezet aan het wandrek. De begerig handen streelden de haar lichaam, kneedden haar borsten en het duurde niet lang voordat ook haar geile kutje gestreeld werd. Het was een drukte van belang maar Fer en De Loodgieter hadden de regie goed in de hand en zorgden ervoor dat Mila goed werd opgewarmd en de heren elkaar de ruimte lieten en elkaar aflosten.

Terwijl Mila natter en natter werd, werden de pikken ook harder en mocht ze al snel los om op haar knietjes op het centrale matras plaats te nemen. Meteen werden de eerste pikken in beschermend rubber gehesen (prima, zo houden we het voor iedereen veilig) en gevraagd om een vrijwilliger die de eerste neukbeurt voor zijn rekening wilde nemen. Dat was uiteraard niet tegen dovemansoren gericht want al snel verdween de eerste pik in haar kutje en boden de eerste pikken zich aan om in haar mondje verwend te worden. Deze geile aanblik werd menigeen al snel te veel waardoor vrijwel alle palen in opperste staat van paraatheid raakten. De ene na de andere harde pik neukte Mila stevig door onderwijl aangemoedigd en geadviseerd door Fer die goedkeurend toekeek hoe zijn nympfje al die palen te verwerken kreeg en zicht- en hoorbaar genoot. Super ook te zien hoe de heren elkaar de gelegenheid gaven om Mila uitgebreid te verwennen.

Na de eerste neuk (en zaadlozings)golf was ik inmiddels ook op het matras geklommen om getuige te zijn van een stevig neukpartij. Terwijl mijn voorganger zijn grote paal langzaam terugtrok werd ik aangemoedigd om ook mijn bijdrage te leveren. Mijn harde lul verdween diep in haar geil ingereden kutje en spoedig had ik een lekkere stevige neuk kadans te pakken en kletsten mijn volle ballen heerlijk tegen haar kontje aan. Altijd kinky om zo te neuken in een open setting met toeschouwers. Voor me een heerlijk schouwspel van Mila die ondertussen vrijwel constant pikken afzoog die soms tot achterin haar keel verdwenen en momenten waarop ze dominant in haar mond geneukt werd. Grommend en aangemoedigd door een medeneuker spoot ik mijn condoom vol en maakte plaats voor de volgende neukgast die Mila nu op haar rug legde en haar met de benen hoog opgetrokken diep doorneukte.

Na ruim een uur was het tijd voor een korte pauze en waren er inmiddels ook nog wat andere heren binnengelopen. Deze vielen met hun neus in de boter want ook de tweede helft was het een geile bedoening. Mila was nog lang niet getemd. Grommend en kreunend verslond ze opnieuw de ene de andere kloppende harde paal. Zelf kreeg ik de gelegenheid om op het matras te gaan liggen voor een uitgebreide pijpsessie. Heerlijke pijptechniek en ook lekker diep in haar keeltje terwijl ik over haar schouders keek en getuige was van meerdere neukbeurten die elkaar soepel afwisselden. Ik had me graag klaar laten pijpen maar Fer vroeg me op te schuiven zodat hij zijn paal ook kon laten bewerken door zijn eigen nymphje. Hij gaf me aan dat ik ernaast kon blijven liggen maar uit respect gaf ik mijn plaats op zodat hij haar zelf grondig onder handen kon nemen. Niet snel erna kon ik opnieuw plaats nemen achter Mila en schoof ik mijn nog altijd harde lul in haar kutje haar zachte billen duwde ik iets omhoog zodat ik haar goed diep nemen kon. Na enkele minuten mezelf laten vervangen en terwijl ik van dichtbij hoe mijn opvolger pompend het karwei vervolgde trok ik mezelf publiekelijk klaar.

Tegen half vier leek Mila verzadigd, althans tijdelijk want Fer zei te verwachten dat hij die avond opnieuw aan de slag moest. Alles bij schat ik in dat er tenminste 30 neuk- en een meervoud aan pijpbeurten voor nodig waren om dat moment te bereiken. Dan ben je met recht een onvoorstelbaar geile donder. Als afsluiter wilde Mila eventueel resterend zaad over haar borsten en buik gespoten hebben. Zelf was ik volledig leeg maar gelukkig waren er ook heren die nog wat bewaard hadden. Gedienstig spoten ze hun lading zaad over haar lichaam en smeerden het uit. Tevreden en glimmend van het zaad klom Mila van het matras af. Ondertussen waren er twee andere stellen binen gekomen. Voor mij was het tijd om naar huiswaarts te keren maar ongetwijfeld was het nog lang geil in de EC.
markoo
Contacteer:

Bericht door markoo »

Geil verhaal Xlpaal!!
Top geschreven verslag,en zo herkenbaar voor mij.
De vorige keren was ik er ook bij,en inderdaad is Mila zoals jij beschrijft:Mooi,lekker en onverzadigbaar.
Hoop Mila en Fer snel weer eens te treffen,want is alweer te lang geleden..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten