Bedankt voor de fijne maandag middag.

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
adriano
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Bedankt voor de fijne maandag middag.

Bericht door adriano »

De John en Monique uit den haag?

Harry
EddieEagle
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door EddieEagle »

Maandag 8-2 heb ik een zeer aangename middag beleefd met J&M. In de EC aangekomen vernam ik dat er een kleine gangbang voor M. was georganiseerd, maar niet alle uitgenodigde mannen waren gekomen. Het leek er dus weer op dat ik met mijn neus in de boter viel :P Ongeveer een kwartier na mijn aankomst in de EC kwamen J&M binnen. Leuk stel: een mooie vrouw met een ondeugend gezicht en een aardige kerel.

Vrij snel na hun binnenkomst begon de actie. M. werd op het bed gelegd en werd gevingerd en geneukt. Ze had een groepje van zo'n 6-7 mannen om haar heen. Als outsider ging ik eerst dit schouwspel vanaf de bank bekijken; altijd een prettige manier om even op te warmen. Nadat kleine Eddie was warmgeslingerd, beklom ik het bed om ook mee te doen. Al snel was ik aan de beurt om M. te neuken, wat erg lekker was. Ook leuk om te zien dat M. af en toe d.m.v. vingeractie tot squirten gebracht kon worden. Aan het einde van deze eerste ronde werd M. in een DP gelegd. Ze ging op Loodgieter zitten, waarna Glenn M. van achteren penetreerde. Op deze manier zaten er heel wat centimeters in M. Zo te horen genoot ze er erg van.

De actie verplaatste zich naar de darkroom. M. werd in de swing gelegd en door meerdere mannen goed genomen. Voor mij was het een nieuwe ervaring om iemand in de swing te nemen. Ik had altijd gedacht dat het lastig zou zijn, maar het ging prima en weer kon ik M. een mooi tijdje doorneuken. Het gerammel van de kettingen en gekreun van M. vulden de darkroom. M. werd uit de swing gehaald en aan het kruis vastgemaakt. Hier werd M. door onder handen genomen, zowel met de hand als met een zweepje/flogger. Eerst nam J. de zweep ter hand. Daarna deed Loodgieter dit en moest M. aftellen van 10 tot 1. Voor mij een nieuwe ervaring om dit van dichtbij mee te maken en geil om te zien hoe M. aan het kruis stond te kronkelen van genot.

Geen genade of tijd voor pauze: M. werd gelijk na de zweepsessie weer op het grote bed gelegd en doorgeneukt. Ik kwam nu tot een heerlijk orgasme terwijl ik M. neukte, waarna M. weer lekker werd gevingerd om het bed onder te squirten.

Nu was het eindelijk tijd om wat koffie te drinken en te kletsen. Enkele mannen waren intussen weggegaan, waardoor we met z'n vijven overbleven. Na een poosje kwam alles weer op sterkte en liet ik me op het grote bed afzuigen door M. terwijl J. haar stevig neukte. Na mij ontving Glenn ook een lekkere pijpbeurt. J. sprong onder de douche en M. sprong op mij om me nog even cowgirl te berijden, waar ik van heb genoten. Na het douchen begon J. M. weer te vingeren, waardoor alles weer heerlijk nat werd. Ter afsluiting sprongen J&M samen onder de douche.

Wat een lekkere paar uurtjes. J&M, bedankt voor jullie komst!

Groetjes,
Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Glenn4U
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 47
Contacteer:

Bericht door Glenn4U »

Dit keer niet via telegram ;) .

In de hetero zaal zat ik een filmpje te bekijken, totdat deze mooie dame M (Gezellig stel) binnen kwam lopen met haar sexy lange benen. Na gezellig te hebben gebabbeld stonden de mannen te stuiteren om haar lekker te verwennen op het grote bed. Na een bef en massage sessie verdween de ene na de andere potente pik in haar klets natte kut. Op een gegeven moment ging M op Loodgieter zitten, waarna hij mij erbij riep om M te sandwichen. Dit was enorm geil, hoe haar kringspiertje en kutje goed werd bereden. Vervolgens zijn we overgegaan op twee piemels in haar natte kut. Dit was zo geil om te voelen hoe M haar kutje werd opgerekt.

Na een Pauze zijn we verder gegaan in de sling, waar M weer door meerdere mannen bruut werd genomen. Vervolgd naar het vastbinden aan het kruis. Wauw, wat dit geil om te zien hoever M in haar pijngrens kan gaan.

Super bedankt voor deze geile middag en hopelijk tot gauw,

groet, Glenn
Honger en verlangen naar lust!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Cumpritzer en 2 gasten