29 juni is mijn sletje beschikbaar

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
MassageM
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

29 juni is mijn sletje beschikbaar

Bericht door MassageM »

Van 13:00 - 15:00 zijn wij er. Meld je bij mij als je haar wilt gebruiken.
Ze mag gevingerd en gebeft worden, ze trekt en pijpt, niet klaarkomen in haar mondje. Mag over haar lichaam of gezicht. Neuken alleen met condoom.
Hygiëne is belangrijk, zorg dat je schoon en fris bent.
Groet M
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 29 juni is mijn sletje beschikbaar

Bericht door Benno2 »

MassageM had een oproep gedaan, dus ik kom om kwart over 12 een beetje te vroeg de EC binnen. Tot mijn niet eens zo grote verrassing zit daar CBR Moterstel al. Hahaha, H en M kom ik de laatste tijd wel vaker tegen. Ook Bert komt binnen, dus het is al gauw erg gezellig. We drinken een koffie en zitten wat te kletsen totdat even na enen MassageM en Y binnenkomen. Y is een klein vrouwtje met kort blond haar. Ze is klein maar mooi vrouwelijk gevormd, wat goed te zien is, want vrijwel meteen na binnenkomst kleden zij en haar partner M zich uit en begeven zich naar de darkroom. Ook maar eens een kijkje nemen...

MassageM zet Y geblinddoekt aan het Andreaskruis en zegt tegen de mannen die eromheen staan dat ze hun gang mogen gaan. We gaan met een paar man Y's lichaam verkennen. We kneden haar borsten en billen en voelen hoe nat en strak haar kutje is. Ook M komt meevoelen. Twee elkaar verkennende vrouwenlichamen tegen elkaar aan is altijd lekker om te zien natuurlijk. M gaat op haar knieën zitten om Y aan haar kutje te likken, terwijl ze nog geblinddoekt vastzit aan het kruis. Dat is best een lastig standje, dus M krijgt al snel pijn aan haar knieën en moet weer opstaan. Ik help haar overeind en, hop, meteen de sling in. Ik doe snel een condoom om zodat ik M eens lekker kan neuken.

Intussen maakt MassageM zijn Y los van het kruis, zodat zij gebukt kan staan om mannen te pijpen. Hij neukt haar even in die positie en biedt haar dan aan. Er zijn geen directe andere kandidaten, dus offer ik me op haha. Nee hoor, het is echt geen straf om Y staand in de darkroom van achteren te neuken terwijl ze voorovergebukt aan het pijpen is. ik ga helemaal los en neuk haar zo hard en zo lang als ik kan. Ze heeft soms moeite om te blijven staan. Als ik even pauze neem geeft zij aan dat ze even zou willen zitten. Ze mag gaan zitten op het kleine lage muurtje aan de zijkant van de darkroom. Daar kan ze rustig verder pijpen. Als ze daar een poosje mee bezig is ben ik weer op adem gekomen en vraag haar of ze een verdieping hoger wil zitten. Ze snapt eerst niet wat ik bedoel. Ik ga zelf op het muurtje zitten en laat haar op mij plaatsnemen met haar rug naar me toe, zodat ze gewoon door kan gaan met pijpen. Y heeft een lekker kontje en het voelt heerlijk om haar zo in mijn schoot te laten wippen op mijn stijve pik.

In de sling zijn anderen intussen met M bezig. D en Bert beffen haar uitgebreid en... en om eerlijk te zijn ben ik zo druk met Y dat ik niet precies gezien heb wat er in de sling allemaal gebeurt.

Het hele circus verhuist naar het grote bed, waar Bert zeer lang en uitgebreid Y gaat liggen beffen. M neemt schrijlings plaats op haar gezicht en laat haar kutje likken. Bert (bijgenaamd de Befkoning) weet Y tot grote kronkelende hoogte te brengen. Ook M geniet van wat Y ondertussen bij haar aanricht. Als Bert eindelijk uitgebeft is neem ik weer plaats tussen Y's benen en neuk haar tot ik grommend moet klaarkomen. Bert laat intussen M squirten over Y's gezicht. Het kan zijn dat ik de volgorde van de dingen nu een beetje door elkaar haal, maar mijn hersenen werken nu eenmaal niet optimaal vlak voor, tijdens en direct na mijn orgasme. Ik weet dat Bert nog over Y's gezicht en borsten klaar komt terwijl zij zijn ballen likt. Ik weet dat hij haar daarna nog uitgebreid heeft gelikt en dat ik haar daarna nog heb geneukt terwijl MassageM in haar mond klaar komt. We hebben nog gezellig zitten kletsen en toen was het afgelopen. Het was een leuke middag.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten