Wat een middag wow
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Wat een middag wow
Wij zijn vanmiddag als stel als eerst hier naar toegegaan. Een wij vielen echt letterlijk met onze neuzen in het geile boter.... WOW! Dat was even GENIETEN MET HOOFDLETTERS. We zagen de dames al lekker op het matras genieten en zijn na eerst even kijken gezellig mee gaan doen. Mijn sletje Laura heeft echt heerlijk genoten. Eerst op het matras, daarna in de darkroom op dr knietjes en daarna een massage en toen heeft de grote man Eric (volgens mijn zijn naam) Laura flinkt gepakt.
We hebben ontzettend leuk en gezellig gehad en het smaakt naar veel meer!
Tot volgende keer.
We hebben ontzettend leuk en gezellig gehad en het smaakt naar veel meer!
Tot volgende keer.
Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd...
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Wat een middag wow
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben deze eerste keer in de ec. Dat er nog maar vele feestjes als ongeveer deze mogen volgen
Druk zat ook he
xxx

- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Hallo H en L,
Jullie waren een leuke aanvulling op een toch al geile middag.
Nadat jullie de kat wat uit de boom hebben gekeken begonnen jullie op de bak naast het bed waarop alle actie plaatsvond een beetje met elkaar te spelen.
Nadat ik zag hoe droppie L begon te vingeren, ging ik ook even poolshoogte nemen. H werd door L gepijpt, maar hij bood aan dat andere ook mochten genieten van haar pijpkunsten.
Dat wilde ik wel even ervaren en ja hoor, ze pijpt heerlijk. Toen vroeg ik of ik haar mocht neuken. Dat heb ik gedaan, eerst op de bank, toen op z'n hondjes op de bank en toen er plaats op het bed vrij kwam ook op het bed.
Later zat L in de darkroom op haar knieën met een aantal mannen eromheen. Bert was net bezig in haar mond klaar te komen en dat zag er erg geil uit. Daarna was H aan de beurt. Hij spoot zijn zaad in de mond van zijn vriendin en ze slikte alles netjes door.
Vervolgens was ik aan de beurt. Ik was toen al anderhalf uur met kleine tussenpozen continu bezig geweest met neuken (komt nog in ander verslag aan de orde) en ik stond min of meer op springen. Dus zodra L mijn pik in haar zuigmond nam explodeerde ik en spoot alles in haar mond. Ze zoog me tot de laatste druppel leeg, tot ik sterretjes zag.
Ik begrijp at jullie van wat verder weg moeten komen, maar ik hoop van harte dat jullie vaker de reis naar Amersfoort gaan ondernemen.
Liefs,
Benno
Jullie waren een leuke aanvulling op een toch al geile middag.
Nadat jullie de kat wat uit de boom hebben gekeken begonnen jullie op de bak naast het bed waarop alle actie plaatsvond een beetje met elkaar te spelen.
Nadat ik zag hoe droppie L begon te vingeren, ging ik ook even poolshoogte nemen. H werd door L gepijpt, maar hij bood aan dat andere ook mochten genieten van haar pijpkunsten.
Dat wilde ik wel even ervaren en ja hoor, ze pijpt heerlijk. Toen vroeg ik of ik haar mocht neuken. Dat heb ik gedaan, eerst op de bank, toen op z'n hondjes op de bank en toen er plaats op het bed vrij kwam ook op het bed.
Later zat L in de darkroom op haar knieën met een aantal mannen eromheen. Bert was net bezig in haar mond klaar te komen en dat zag er erg geil uit. Daarna was H aan de beurt. Hij spoot zijn zaad in de mond van zijn vriendin en ze slikte alles netjes door.
Vervolgens was ik aan de beurt. Ik was toen al anderhalf uur met kleine tussenpozen continu bezig geweest met neuken (komt nog in ander verslag aan de orde) en ik stond min of meer op springen. Dus zodra L mijn pik in haar zuigmond nam explodeerde ik en spoot alles in haar mond. Ze zoog me tot de laatste druppel leeg, tot ik sterretjes zag.
Ik begrijp at jullie van wat verder weg moeten komen, maar ik hoop van harte dat jullie vaker de reis naar Amersfoort gaan ondernemen.
Liefs,
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

-
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
wat leuk dat jullie zo'n goede ervaring hadden. Ik (Mr Marcel) was er in het begin van de middag, ik ben weg gegaan omdat er niets te beleven was, waren jullie maar vroeger gekomen
wie weet een volgende keer

- Benno2
- Contacteer:
Say what????
Afgelopen dinsdagmiddag was een van de meest actieve middagen ooit en jij zegt dat er niets te beleven was?
You must be kidding (of je hebt het over een andere middag)

Afgelopen dinsdagmiddag was een van de meest actieve middagen ooit en jij zegt dat er niets te beleven was?
You must be kidding (of je hebt het over een andere middag)
Mr Marcel schreef:wat leuk dat jullie zo'n goede ervaring hadden. Ik (Mr Marcel) was er in het begin van de middag, ik ben weg gegaan omdat er niets te beleven was, waren jullie maar vroeger gekomen![]()

- cbr motorstel
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Benno ben jij nog met je hoofd in de wolken?
Het was woensdagmiddag
Het was woensdagmiddag
- Benno2
- Contacteer:
Uh, dat zeg ik, woensdagmiddag hahaha
Maar om nou te zeggen dat er niets te beleven was...

-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Contacteer:
Heb ik een leuk feestje gemist Benno? Volgens mij was het niet zo druk hoor, met echt niet overal actieve mensenBenno schreef:Uh, dat zeg ik, woensdagmiddag hahaha

-
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
@smstel bedankt voor het aanpassen van jullie aankondiging… En erg leuk jullie te ontmoeten 
@Mr Marcel… afgelopen woensdag van 11.30 tot 16.30 was het een groot geil feest.
Tot snel!
Groeten Ricardo

@Mr Marcel… afgelopen woensdag van 11.30 tot 16.30 was het een groot geil feest.
Tot snel!
Groeten Ricardo
Actief / >2x klaarkomen, atletisch en gespierd (79kg, 178cm), fris en verzorgd, fijn gereedschap (23 x 15cm Ø).
-
- Leeftijd: 51
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
En ik overwoog nog om naar de EC te gaan woensdagmiddag! Niet gedaan, wat een misser! Helaas, helaas. Lijkt me voor herhaling vatbaar. Woensdagmiddag orgie-mIddag?
Geile Good looking Gentleman, slank en strak 1.80m, 70 kg, geniet van vrouwelijk genot
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 8 gasten