We gaan het bed op en daar gaat ze verder met pijpen. Dat doet ze veel te lekker, want ik heb het gevoel dat ik zo al ga klaarkomen. Dat is niet de bedoeling, want anders wordt het 5 minuten in plaats van 3 kwartier. Dus leg ik E op haar rug neer en begin haar orale verwennerij te beantwoorden. Har kutje is lekker nat en met twee vingers in haar binnenste lik ik haar clitoris. Als ik haar daarna wil penetreren, pakt ze mijn pik eerst voor nog wat extra pijperij. Dat is echt wel een specialiteit van E. Daar moet ze nu echt even mee stoppen, want anders verschiet ik voortijdig mijn kruit. Ik doe een condoom om en begin haar op z'n hondjes te neuken. Dat voelt goed en gelukkig houd ik het even vol. Ook zie ik dat E's man, C inmiddels is gearriveerd.
Als ik na een tijdje even pauzeer, legt E mij op mijn rug, haalt mijn condoom eraf en gaat vrolijk verder met pijpen. Ze doet dat van de zijkant en zo kan ik bij haar kutje. Sterker nog, ik trek haar wat naar me toe zodat ze over mij heen knielt en ik haar kutje kan likken terwijl ze mij pijpt. Dat wordt al gauw weer veel te lekker allemaal. Ik wil nog even verder neuken namelijk. "Niet in me klaarkomen", zegt E, "want ik wil zo wel een beloning". Even een nieuw condoom om en deze keer de missionarishouding. In die stand doe ik mijn uiterste best om E te bekeren, net zo lang totdat ik het te warm krijg om verder te gaan. Dan ga ik liggen en haalt E wederom mijn condoom eraf en neemt mijn pik weer in haar mond. Ik vraag haar om weer ever me heen te gaan zitten, want ik wil haar kutje op mijn mond als ik klaar ga komen. Dat voelt vervolgens zo lekker dat het niet lang duurt voordat ik moet spuiten in E's zuigende mond. Mijn kreten worden gesmoord in haar sappige kruis.
Nog wat nagekletst met C en E over hun plannen voor de rest van de dag en over andere erotische vooruitzichten. Het hele bezoek heeft nog geen uur geduurd, maar het ging er spetterend aan toe. E, bedankt. Je bent een topper. C, bedankt dat je haar aan mij toevertrouwt.