Maandag ben ik er net iets voor 2 uur. Het is nog rustig. Ik kleed me uit en terwijl ik daar mee bezig ben zie ik door een kier in de gordijnen E al aankomen. Na een warme begroeting, ontkleedt ook zij zich en het duurt n iet lang of ik lig op het matras en E is mij aan het pijpen. Daar is ze dol op en daar kan ze geen genoeg van krijgen, maar ik wil ook neuken, dus doe ik een condoom om en ze kruipt op me. Als haar man C binnenkomt hebben we al enkele standjes gehad.
Zo gaan we een tijdje door met pijpen, beffen en neuken, totdat GooiseMinnaar binnenkomt. Ik heb hem erbij gevraagd, maar hij is wat later in verband met de gesloten Flint-garage. Hij kleed zich snel uit om mee te doen. E pijpt hem terwijl ik haar op z'n hondjes neuk. Daarna wisselen we het af. Als E mij op een gegeven moment met haar kutje op mijn gezicht begint e pijpen, dan hou ik het niet meer en spuit ik mijn zaad in haar zuigende mondje.
De komende 10 minuten ofzo ben ik even van de wereld. Gooise neemt de honeurs waar, maar al snel arriveren ook Martijn en Rakkertje om een handje te helpen. Gooise is ook net klaargekomen, dus die is ook even uit de running. Martijn en Rakkertje gaan allebei op het matras liggen en E neemt tussen hen in plaats, in allebei de handen een pik, die ze om de beurt in haar mond neemt. Daarna wordt ze door Martijn flink geneukt en hij laat haar een paar keer spuiten. Hadden Gooise en ik ook al geprobeerd, maar toen lukte het niet. "Hij doet het niet", zei E dan. Nu Martijn het met zijn vakkundige vingers wel voor elkaar krijgt, zegt E: "Oh, hij doet het toch wel".
E is druk aan het pijpen en wordt door Martijn op z'n hondjes geneukt als mijn pik weer gebruiksklaar is. Geruisloos wisselen we elkaar af en ik neuk haar een tijdje verder. Dan kijkt ze op van haar pijpwerk en ziet mij. "Ik had niet eens door dat jullie gewisseld hadden", zegt ze. Tot een uur of 4 blijven we E om de beurt neuken en zorgen we dat haar mond nooit lang leeg is, maar altijd wel een harde pik heeft om op te zuigen. Dan geeft E aan dat het wel genoeg geweest is.
C en E bedankt en ook dank aan de heren die hebben bijgedragen aan een geslaagde maandagmiddag.
Een lekker begin van de week
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Een lekker begin van de week
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Een lekker begin van de week
Mooi verhaal weer Benno. Ben pas lid van dit forum geworden. 1x in de EC geweest, bij Suzy.
Zou ook graag vaker gaan om te genieten en te geilen, maar durf nog niet erg.
Wat raden jullie mij aan...???
Mvg John
Zou ook graag vaker gaan om te genieten en te geilen, maar durf nog niet erg.
Wat raden jullie mij aan...???
Mvg John
- CenE
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Een lekker begin van de week
Het was zeker een lekker begin van de week, E heeft het super naar haar zin geha.
Het begon vrij rustig, maar gelukig kwamen er langzaam wat meer heren meedoen.
De verassing was wel dat eerst onze eigen lassie(lees Bertje) spontaan kwam binnenwandelen.
Al gauw was E Bertje lekker aan het pijpen waarbij ze zijn ballen ook heerlijk in haar geile mondje nam.
Ondertussen werd ze door be andere mannen fllink van achteren genomen.
Nadat ze Bertje had klaargepijpt heb ik even gezellig met hem staan te kletsen, hier had E geen tijd voor plus haar mondje zat bijna continu vol met de een naar de andere geile pik.
In totaal heeft ze er een stuk of 9 klaargezogen. Na het praatje is bertje begonnen aan een heerlijke likbeurt terijl ze om en om de geile pik van Benno en Gooise in haar mondje had afgewisseld met die grote lul van Rakkertje.
Nadat Bertje voor de tweede keer was klaargezogen namen Martijn en rakkertje en gooise het werk weer over omsterbeurt werd ze door hun genomen gevingert en gebeft.
Gelukkig heeft Martijn dat kutje van haar flink laten spuiten, anders had ik dat zelf moeten doen Hahaha
Maar wat een geil feestje weer, alle heren, ook die niet genoemd zijn, weer bedankt.
Eenmaal thuis hebben we het nog even dunnetjes overgedaan, want E krijgt nou eenmaal er nooit genoeg van.
Namens E geile kus aan de mannen en wat mij betrefd, het was weer een super schouwspel.
Het begon vrij rustig, maar gelukig kwamen er langzaam wat meer heren meedoen.
De verassing was wel dat eerst onze eigen lassie(lees Bertje) spontaan kwam binnenwandelen.
Al gauw was E Bertje lekker aan het pijpen waarbij ze zijn ballen ook heerlijk in haar geile mondje nam.
Ondertussen werd ze door be andere mannen fllink van achteren genomen.
Nadat ze Bertje had klaargepijpt heb ik even gezellig met hem staan te kletsen, hier had E geen tijd voor plus haar mondje zat bijna continu vol met de een naar de andere geile pik.
In totaal heeft ze er een stuk of 9 klaargezogen. Na het praatje is bertje begonnen aan een heerlijke likbeurt terijl ze om en om de geile pik van Benno en Gooise in haar mondje had afgewisseld met die grote lul van Rakkertje.
Nadat Bertje voor de tweede keer was klaargezogen namen Martijn en rakkertje en gooise het werk weer over omsterbeurt werd ze door hun genomen gevingert en gebeft.
Gelukkig heeft Martijn dat kutje van haar flink laten spuiten, anders had ik dat zelf moeten doen Hahaha
Maar wat een geil feestje weer, alle heren, ook die niet genoemd zijn, weer bedankt.
Eenmaal thuis hebben we het nog even dunnetjes overgedaan, want E krijgt nou eenmaal er nooit genoeg van.
Namens E geile kus aan de mannen en wat mij betrefd, het was weer een super schouwspel.
Nee heb je......
Gebruikers op dit forum: Simonschrijver en 8 gasten