Afsluiting van een fantastische week

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
gezell
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Afsluiting van een fantastische week

Bericht door gezell »

Zomaar toch weer even wat tijd vrijgemaakt voor een bezoekje aan mijn favoriete cinema. Was de week op maandag al geweldig begonnen, kwam er op de woensdagmiddag een tweede hoogtepunt met een bezoekje van Sense aan Amersfoort.
Vanmiddag rond 13.00 uur slenterde ik richting de EC en na het kaartje gekocht te hebben merkte ik al wel dat het druk was maar helaas zonder actie. Na een half uur toch maar even richting het centrum gelopen voor een kleine versnapering daar mijn maag redelijk begon te knorren. Na circa 20 minuten terug gelopen en terwijl ik onder de poort liep zag ik op afstand een stel lopen dat juist de hoek om ging en dacht die konden wel eens naar de EC gaan. In de straat aangekomen niemand meer te zien maar ze waren al in de EC en begonnen juist een rondleiding door Patricia ( heb ik de juiste naam? ) en wat ik hoorde voelden zich ondanks dat ze nieuw waren al snel op hun gemak. In het gangetje werd de dame (en het was echt een dame) al even lekker opgewarmd door haar partner, daarna namen ze plaats in de Hetero cinema en konden niet van elkaar afblijven. Ik moet zeggen iedereen gedroeg zich super zodat ze heerlijk op temperatuur konden komen. Na een klein kwartiertje knikte haar partner naar me om me ben hen te voegen en dat behoefde geen tweede aanmoediging, wat een schoonheid van een dame met een heerlijk kont, fantastische borsten en een heerlijke poes die door mij goed werd bewerkt. Ik was inmiddels niet meer de enige die van al dit heerlijk genoot er waren een paar andere heren erbij gekomen maar dit ging in goede harmonie. Na enige tijd richte ze zich op en begon vol overgave te pijpen en dit kon ze als een echte pijp koninging, heerlijk.
Uiteindelijk heb ik mijn lust heerlijk over haar borsten gespoten en heb daarna nog enige tijd staan te kijken hoe ook andere heren door deze dame met haar geweldige mond verwend werden.
Ik hoop dat jullie er ook net zoveel plezier aan hebben beleefd en een reden is om nog eens terug te komen.
PFFFFF wat een afsluiting van een geweldige week met alleen maar hoogtepunten.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten