Ik kom om half 2 binnen en het is al zo druk dat de lockers vol zijn. Cor en Esther zijn er, CBR Motorstel en Stelbuitenseks. Er zijn diverse bekende mannen, waaronder EddieEagle en Gerry. Kennelijk is iedereen net binnen, want ze zijn zich nog aan het omkleden. M in een lakjurkje, C in een weinig verhullende netbody met zeer grote gaten, Esther in een doorschijnend veel te kort jurkje. Er klinken geluiden uit de darkroom en daar blijkt een bdsm stel bezig. Echter in dit geval is zij de meesteres en zit hij met een halsband om vast aan het kruis. Zij heeft een latex pakje en belachelijk hoge schoenen en ze heeft een zweepje.
M legt C in de sling en begint haar te bewerken met haar roze vibro. C ziet er erg sexy uit in haar netbody en ik kan niet van haar afblijven. Terwijl M verder gaat met de vibro, neuk ik C met een vinger. Ik zou mijn pik er wel in willen steken, maar dat komt er even niet van. Voor ik er erg in heb komt C al klaar op standje 3 van M's roze trilapparaat. "Foei!", zegt C.
Bij wijze van humor gebruiken we dat ding ook wel eens als microfoon om elkaar te interviewen. Daarom spreek ik nu met een soort dj-stem in de 'microfoon': "Dames en heren, we zijn in de darkroom. Het enige geluid dat we horen is het kletsen van een zweep en het gebrom van een vibrator. De spanning is te snijden".
Terug in de centrale ruimte is het al gauw weer gezellig, maar zonder echte actie. Esther pakt mij bij mijn pik en legt me op het matras. Ze begint me heerlijk te pijpen. M komt er naast liggen en legt haar hoofd op mijn been. C kruipt tussen haar benen en begint haar te beffen. Er omheen staan een aantal mannen die op diverse manieren meedoen. Zo is een man Esther flink aan het vingeren terwijl ze mij pijpt. Ik zit aan M en trek haar clitje bloot, zodat C er beter bij kan met de vibro. Trillend komt M klaar. "Foei", roept ze. Na een tijdje gaat Esther een andere man pijpen en neuk ik haar staand aan de rand van het bed. Daarna is Eddie aan de beurt. Hij zit op de bank en wordt door Esther gepijpt. Ook nu neuk ik haar terwijl ze dit doet.
Dan weer even kijken in de darkroom, waar M aan het kruis wordt gezet door de meesteres op de hoge palen. Die heeft nagels die in puntjes zijn gevijld waarmee ze heel geraffineerd over de rug van M en later ook van C krast. Blijkbaar een genotvol gebeuren.
Maar niet helemaal mijn pakkie an, dus terug naar de algemene ruimte. Daar is Esther met haar man Cor bezig. Ze gaat geknield op het matras zitten en hij staat aan de rand en ze begint hem te pijpen, haar kontje uitnodigend naar achteren gestoken. Ik doe snel een condoom om en kniel erachter neer. Zo rijgen Cor en ik haar aan het spit. Even daarvoor maakte Esther een opmerking over dat ik wel snel een pauze nodig had, dus nu ben ik vastbesloten om haar langdurig en zonder pauze door te neuken. Dat gaat me vandaag goed af. Ik heb me de hele week vrij rustig gehouden en nu heb ik er zin in. Ik ga door tot Esther kramp in haar kaken krijgt van het pijpen

M en C komen door puntige nagels bekrast (en weet ik wat er verder nog gebeurd is in die darkroom) terug en gaan naar buiten om te roken. Ook Esther gaat met hun mee. Ik strek me uit op de matras en rust even goed uit. Wel nodig ook. Foei!
Als Esther weer terug is, legt ze mij op mijn rug en zet de eindsprint in. Ze pijpt me naar een ongelofelijk heftig hoogtepunt. Ik kreun het uit. (inderdaad: Foei!).
Als ik me even later aan het aankleden ben komt Geiljongstel binnen. Ziet eruit als een erg leuk koppel, maar helaas heb ik geen tijd meer. Ze zijn er voor het eerst, dus ik geef ze nog wel even een rondleiding. Ze zeggen dat ze meestal in Hilversum komen en vinden het daar leuker. Ze besluiten dan ook om daar nog even heen te gaan. Jammer voor Alexander, die ook net is binnen gekomen. Ik neem afscheid van iedereen en ga naar buiten waar het hard regent. Foei...