Saturday Afternoon Fever

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Saturday Afternoon Fever

Bericht door Benno2 »

Het is weer zaterdag en ik kan het niet laten om toch even een kijkje te gaan nemen.
Half twee en ik kom tegelijk de zaak binnen met Stelbuitenseks. Binnen blijken CBR Motorstel en Esther al aanwezig te zijn. Alsmede G en een aantal andere bekenden. Begroetingen alom.
Ook de rijmende en dichtende, oudere man, die altijd zo lyrisch kan zijn over studentenkontjes is aanwezig. Het is redelijk druk, dus ik moet een tas halen voor mijn kleren.

Eenmaal uitgekleed raak ik met Esther aan de praat over het gezamenlijke bezoek eerdere deze week, toen ook Big Boobs Kelly er was. Die vroeg op een gegeven moment of Esther misschien bi was. "Nee", zei Esther, "En als ik me zou bedenken, dan ben ik al beloofd aan twee andere vrouwen", hiermee doelend op C en M, die al diverse keren geprobeerd hebben haar over te halen. Kelly zei toen mokkend: "Ik zal wel niet jouw type zijn", maar dat heeft er dus niks mee te maken. Seksueel gezien is iedereen zonder pik niet Esther's type.

Enfin, aan de slag. Esther zet mij op de rand van het bed en begint mij vol overgave (doet ze altijd) te pijpen. Het duurt niet lang of ik voel de behoefte opkomen om haar flink te neuken. G is ook dol op de pijpkunsten van Esther, dus als zij met hem aan de slag gaat, kan ik mooi achter haar plaatsnemen en mijn pik in haar kutje steken. Ik neuk haar niet al te ruig, zodat ze G ook goed kan pijpen. G geeft op een gegeven moment aan dat ze even moet stoppen, want hij wil zijn kruit nog niet verschieten en als ze zo doorgaat, gaat dat toch echt gebeuren.

Esther gaat vervolgens verder met mij pijpen, waarna ik haar weer neuk. Eerst op z'n hondjes, waarbij andere pikken zich aandienen bij haar mond. Daarna gaat ze op haar rug liggen met haar hoofd over de rand van het matras om wederom een pik in haar mond te kunnen ontvangen, terwijl ik haar neuk. Ik geef haar er flink van langs, neuk haar goed terwijl ik met mijn vingers haar clit bewerk. Oververhit geraakt is het tijd voor een pauze...

Esther gaat roken en C en M komen net terug van een pauze. En dan komt er een oude bekende binnen. Die is een tijdje niet geweest, maar doet meteen mee. Hij gaat met M aan de slag terwijl ik C onder handen neem. Terwijl ik haar neuk komt de lyrische oude man ernaast liggen. Dat doet hij de hele tijd. Dan verlekkert hij zich aan de dames, voelt er een beetje aan en trekt zich verwoed, luid hijgend af. Het meest afleidende is als hij er onbedoeld komische opmerkingen bij maakt, zoals nu ook weer: "Oh wat een heerlijke borsten! Ze zijn nog in de groei!", zegt hij terwijl hij de borsten van C bewondert en betast. Ik schiet in de "slappe" lach en moet daar even van herstellen voordat ik weer verder kan. Daarna neuk ik C tot een heerlijk, schoppend hoogtepunt.

Er wordt veel gekletst en het is gezellig en voor ik er erg in heb, is het al bijna tijd om te vertrekken. Esther wil me niet laten gaan voordat ik ben klaargekomen. Dus neemt ze me mee naar de Gynaecologenstoel en zet mij er (net als donderdag) in om me klaar te pijpen. Voor haar heeft de stoel precies de goede hoogte om optimaal haar gang te gaan. Ik laat het gedwee over me heenkomen en kom luid kreunend klaar in Esther's zuigende mondje. G staat erbij en knikt begrijpend. Hij weet precies hoe lekker het is als Esther je klaarpijpt... de zevende hemel in.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 23 okt 2017 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Stelbuitensex
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Saturday Afternoon Fever

Bericht door Stelbuitensex »

Hey Benno , mooi en leuk verslag weer. Het was weer ouderwets gezellig en druk.
Zoals bijna altijd zijn de zaterdagmiddag theekransjes gezellig en lekker geil.
Wie weet weer tot a.s. zaterdag ....mmmmm
Chopper 55
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Saturday Afternoon Fever

Bericht door Chopper 55 »

Super toffe vrouw die Esther en buitensex en cenm natuurlijk ook
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten