Dubbel feest met Elena en Juicy

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Dubbel feest met Elena en Juicy

Bericht door Benno2 »

Plumberjack had een bericht gestuurd: donderdag om 11 uur kom ik met Elena. Kom je ook?

Elena is een mooi, heerlijk geil, blond sletje, dat er ontzettend van kan genieten om goed doorgeneukt te worden. Liefst wordt ze in al haar gaatjes genomen, waarbij ze het uitkreunt van genot. Het moge duidelijk zijn dat ik niet lang na hoefde te denken of ik mee wilde doen met dit feestje.

De feestvreugde wordt nog verder vergroot als ik om half 11 een berichtje ontvang van xsjuicyxs, dat zij en Leukstebuurman onderweg naar EC en of ik ook kom. "Yes!!!", antwoord ik.
Om 11 uur kom ik tegelijk binnen met Bertje. Bij de lockers zijn Plumberjack met Elena zich net aan het uitkleden en ook Martijn is er. Ik ga me ook meteen uitkleden. Zodra Elena half is uitgekleed heeft Martijn zijn vingers al in haar kutje en laat hij haar voor de eerste keer spuitend klaarkomen. Er zullen nog vele keren volgen. Daarna gaat ze Martijn pijpen. Hij zit op het matras en zij staat gebogen over hem heen met haar kontje naar achteren. Ik doe een condoom om en schuif haar slipje opzij en stop mijn pik erin. Als Jack terugkomt van het toilet treft hij ons zo aan.

Jack gaat op de plek van Martijn liggen en laat Elena zijn grote pik helemaal tot achter in haar keel gaan. Ik hoor haar kokken en voel hoe haar kutje zich hard om mijn pik samenknijpt. Dan neemt Martijn mijn plaats in. Alleen gaat hij niet haar kutje binnen, maar hij neemt haar meteen anaal. Afwisselend neuken we Elena, terwijl ze een van de anderen pijpt. Bert is de eerste die zijn kruid verschiet terwijl Elena zijn ballen likt. Jack en Martijn doen een DP. Elena wordt op haar rug liggend in haar kontje geneukt door Martijn. Tegelijk vinger ik haar kutje tot ze spuit en het vocht tussen haar benen loopt en als glijmiddel kan dienen voor de anale penetratie die ze ondergaat.

Ik ben Elena net op het matras aan het neuken, terwijl ze Jack pijpt als Buurman en Juicy binnenkomen. Juicy heeft volgens mij een altijd stralend gezicht. Als ze binnenkomt wordt je vanzelf blij. En blij ben ik om haar weer te zien na een eerste kennismaking ongeveer een maand geleden. Ik onderbreek het neuken om haar en Buurman te begroeten. Als beiden zijn uitgekleed gaat Buurman op bed liggen en kruipt Juicy over hem heen om hem te gaan pijpen. Ze heeft nog een lingeriesetje aan, maar het duurt niet lang voor ze daar uit geholpen wordt. Haar kleine kontje steekt naar achteren en ik lik haar kutje van achterlangs. Dan - terwijl ze doorgaat Buurman te pijpen - neuk ik haar op z'n hondjes in haar sappige kutje. Ja, ze doet haar naam eer aan. Het duurt niet lang voordat Martijn staat te popelen om het over te nemen. Elena heeft zojuist even gedoucht en komt naakt en fris weer terug. Tegen de rand van het bed neuk ik haar nog een keer.

Jack heeft weer eens een idee. Hij vraagt Elena om met Juicy te gaan spelen en tegen de mannen zegt hij "Laat ze maar even alleen samen". Ondanks het feit dat wij, geile mannen, het moeilijk vinden om onze handen thuis te houden, laten we de twee dames toch een tijdje samen spelen. Elena kruipt helemaal over Juicy heen, kust haar en zuigt aan haar tepels. Daarna zakt ze af tussen haar benen en begint haar kutje te likken. Terwijl ze ligt te genieten kan ik het niet laten om even met haar te zoenen.
Na een tijdje - de mannen worden intussen steeds geiler - wisselen de dames van positie. Juicy kruipt nu op Elena, betast haar lichaam en gaat dan haar kutje likken. Daarbij steekt ze een paar vingers erin. dat worden er steeds meer totdat op een gegeven moment haar hele hand naar binnen gaat. Elena kronkelt en kermt van genot. wat een geweldig geil gezicht om deze twee prachtige dames met elkaar bezig te zien.

Dan legt Buurman Juicy op haar rug en neukt haar lekker. Ik heb ontzettende zin om dat ook te doen, dus wacht ik geduldig tot Buurman zijn plaats aan mij af wil staan. Als dat moment gekomen is kruip ik tussen haar benen en ga bij haar naar binnen. Ze verwelkomt mij door haar benen om me heen te slaan en ook haar armen gaan om me heen. Ik begin nog met haar heel stevig neuken, maar het wordt steeds inniger. Ik heb mijn armen om haar heen en we liggend ineengestrengeld, heftig zoenend te neuken. Ik word alsmaar geiler en geiler. Ik probeer nog door vaart te minderen mijn orgasme uit te stellen, maar het is echt te lekker! Me aan haar kleine lijf vastklampend kom ik kreunend klaar. Het is heel lekker, maar ook jammer, want ik had hier nog heel lang mee door willen gaan. Ik blijf nog even in haar en zak dan af om toch nog wat langer te genieten van Juicy's sappigheid. Daarna is het tijd om te gaan douchen en terug te gaan naar het werk dat wacht.

Buurman gaat op zijn rug liggen en laat zich door Juicy berijden. Als een vakkundige amazone berijdt ze hem in gestrekte draf, hetgeen er voor zorgt dat hij hard klaar komt.
Het was een geil festijn met een leuk klein clubje. In de loop van de ochtend kwamen er een stuk of 4 mannen binnen, die spontaan aansloten. Als ik ga douchen ligt Elena in de sling en wordt ze door deze 4 mannen geneukt. Ik ken ze niet en ben benieuwd naar hun ervaringen. Voor mij was het een topervaring met twee van de lekkerste vrouwen die er in EC komen. En dat tegelijk!
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Dubbel feest met Elena en Juicy

Bericht door xsjuicyxs »

Donderdagochtend, half tien. Leukstebuurman vraagt me mee naar EC. Daar hoef ik niet lang over na te denken en het komt zo spontaan nog eens goed uit ook. Buiten is het een beetje fris en licht miezerig. Een typische herfstdag zo met al die blaadjes op de straat. We lopen richting EC en worden hartelijk welkom geheten bij aankomst.

Met handdoekjes onder onze arm komen we de cinema binnen. We lopen door richting de lockers en treffen gelijk veel actie aan. Op het bed ligt een mooie dame overduidelijk te genieten van Martijn, Plumberjack en Benno en eromheen staat een aantal mannen mee te genieten. We begroeten elkaar. Ik druk een lekkere kus op Jack's en Benno's mond en ik maak kennis met Elena op het bed die, terwijl ze druk in de weer is met pijpen en trekken, even de moeite neemt tussen de bedrijven door om mij te begroeten. Ze lacht en gaat weer vrolijk verder waar ze gebleven was. Het is de eerste keer voor mij dat we binnenkomen terwijl er al flink geneukt, gepijpt en gelikt wordt én dat er een andere dame aanwezig is. Benno zegt op zijn beurt: 'we zijn maar vast begonnen zonder jullie', omdat het een andere keer andersom was toen Benno degene was die wat later binnenkwam. Ik begrijp het Benno!!

Ik kleed me uit en het valt me op dat er nog maar enkele lockers vrij zijn. Ik had nog niet door dat er al zoveel mensen binnen zijn. Gauw ga ik nog even naar het toilet. In het toilet maak ik kennis met Bertus, waarbij ik later ervaar dat Bertus een geile bijnaam heeft die hij zeker waarmaakt.

Teruggekomen bij de lockers staat Leukstebuurman vanaf de zijkant te kijken naar de actie op het bed. Ik ga naast hem staan en rechts van mij staat Benno en even kijken we met z'n drieën naar alle geilheid voor ons. Het is geweldig om te zien, maar ik heb zelf ook zin, dus ik begin te zoenen met Leukstebuurman. Ik voel zijn warme tong geil rond mijn tong gaan. Met mijn handen voel ik aan zijn harde lul dat hij al megageil is. Ik fluister in zijn oor dat hij op het bed 'moet' gaan liggen, zodat ik hem eerst lekker kan pijpen. Op het bed is ruimte vrijgekomen. Jack, Elena en de andere heren hebben hun actie verplaatst. Ik leg leukstebuurman neer en begin hem met mijn tong af te likken. Plagend zoen ik hem en lik al gauw naar beneden richting zijn lekkere lul. Ik laat mijn tong langs zijn benen gaan, lik rond zijn ballen en eikel en neem dan zijn harde pik in mijn mondje. Ik vind hem zo heerlijk en geniet van dit moment. Al snel voel ik handen over mijn kontje, vingers die mijn string opzij schuiven en andere handen die mijn bh uittrekken. Ik voel de natte tong van Benno over mijn klitje gaan terwijl ik heerlijk geniet van leukstebuurman zijn pik in mijn mond. De tong over mijn klitje stopt abrupt en daarvoor in de plaats stoot Benno zijn pik heerlijk mijn kutje in. 'Oh lekker zeg' denk ik alleen maar en zo spelen we even lekker door.

Elena en Jack komen weer in beeld na even gedoucht te hebben. Ik ga nog steeds lekker op in Buurman z'n pik terwijl Benno plaats heeft gemaakt voor Martijn. Hij begint me hard te neuken en stoot flink. Ik houd wel van wat afwisseling en geniet van de wat ruigere aanpak van Martijn. Hij duwt zijn lekkere pik flink hard in mijn kutje. Tegelijkertijd komt Elena met haar hoofd richting de pik van leukstebuurman. Ik geef haar wat ruimte en samen likken we de pik van buurman lekker af. Martijn stoot lekker door en duwt mijn hoofd flink tegen Buurman z'n pik aan. Het gaat er lekker hard aan toe, heerlijk.

Na een tijdje flink neuken veranderen we even van positie. De mannen maken ruimte en Elena neemt plaats tussen mijn benen. Jack vraagt iedereen om ons even samen te laten spelen. Ik geef me over en laat het met me gebeuren. De zachte warme tong van Elena voel ik over mijn klitje gaan. Ik duw haar hoofd rustig in het tempo mee en ze likt me overheerlijk. Ondertussen grijpt Buurman de ketting boven zijn hoofd vast en begint Elena van achter te neuken. Wat een fantastisch uitzicht zo. Buurman die haar flink neukt en de geile tong en stotende vingers van deze lekkere vrouw op mijn klitje en in mijn kutje en ondertussen neem ik Martijn zijn lul in mijn mond.

Nu is het mijn beurt. Ik kom overeind en maakt plaats voor Elena. Ik wil haar ook verwennen. Ze gaat liggen en ik zoen haar rustig. Ik lik haar borsten, neem haar tepels zuigend één voor één in mijn mond en lik en kus zo naar beneden. Ik spreid haar benen en laat mijn handen strelend over haar lekkere kutje gaan. Al gauw laat ik ook mijn tong haar klitje proeven. Ik lik haar terwijl ik twee vingers in haar kutje stoot. Zoals zij bij mij deed, zo wil ik haar ook laten genieten. Ondertussen neukt Leukstebuurman mij.
En dan komt Jack met een idee; 'Duw je hele hand er maar in' zegt hij. Ik laat eerst voorzichtig vier vingers in haar kut glijden en ga steeds wat verder en dieper. Daarna de rest van mijn hand en ik maak een vuist. Ik stoot flink in en uit en ze geniet enorm. Ik stoot flink door, iets dieper, iets harder en het duurt niet lang tot Elena spuitend en kreunend van genot klaarkomt. Wat supergeil om te doen dit met alle mannen eromheen. Elena likt haar eigen geile vocht van mijn hand af. Heerlijk!!

Elena en Jack zijn even uit beeld. Ik lig inmiddels weer op mijn rug en voel de pik van Leukstebuurman lekker in mij stoten. Ik krijg Benno weer in het vizier. Ik laat mijn hand over Benno zijn been gaan en zoek oogcontact. Hij komt dichterbij en we zoenen intens. Nadat Buurman plaats heeft gemaakt kruipt Benno heerlijk tussen mijn benen en begint me te neuken. Ik zie dat Buurman ondertussen naast het matras staat en door Elena geil en diep gepijpt wordt. Dit is genieten. Ik sla mijn benen om Benno heen en we zitten in een heerlijk ritme. Ik span mijn benen aan, duw met mijn handen zijn onderlichaam in het ritme lekker tegen mij aan en ik voel hoe Benno heerlijk doorneukt en uiteindelijk geil klaarkomt. Dat was lekker.

Benno glijdt rustig uit me, zoent nog even verder met mijn kutje en Buurman komt mijn kant op. Hij vraagt of ik zin hem om op hem te gaan zitten. Dat heb ik zeker. Buurman gaat liggen en ik ga op zijn harde pik zitten. Ik ga lekker heen en weer en zie hoe Buurman tegen een hoogtepunt vecht. Hij wil nog veel langer genieten zegt hij. Ik neuk hem flink naar een hoogtepunt en uitgeput ligt hij zo nog minutenlang na te genieten.
We douchen en leukstebuurman laat mij onder de douche met zijn lekkere vingers al mijn laatste sappige en warme vocht langs mijn benen uit mijn kutje spuiten. Daarna kleden we ons weer aan en lopen met blije gezichten en lekker ontspannen de cinema weer uit.
Laatst gewijzigd door xsjuicyxs op 17 nov 2017 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Yolo17
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Yolo17 »

Nog net wel / niet op tijd.....
Heerlijk de bovenstaande verhalen, zeker omdat ik midden in dit feestje (helaas iets te laat) binnen kwam.
Bij binnenkomst ben ik zeer blij verrast met het zien van het geile feestje, Benno (denk ik) ligt de heerlijk blonde Juicy te neuken en is Elana bezig met het pijpen van Buurman(denk ik).
Ik kleedt mij snel uit en was mijn "gereedschap" nog even.....whouw wat een mooi plaatje.
Dan gaat Elana naar de sling en moet ik kiezen of kijken bij de neukende Juicy of naar de sling met Elena, ik kies voor Elana en staand naast de sling wordt Elena diverse malen flink geneukt terwijl ze mijn pik lekker vast houdt en daar waar mogelijk ook heerlijk aan likt en zuigt.
Uiteindelijk de heerlijk Elena nog mogen neuken, wat een heerlijk ervaring was dat.
Bij terugkomst in de centrale ruimte zit Juicy nog na te genieten van de actie.
Helaas is dit ook het einde want de dames en heren moeten helaas weer vertrekken.
De douche "voorstelling" van Juicy kon ik prachtig bewonderen doordat ik recht voor het raam op de bank zat.
Wat een heerlijk mooie verschijning zijn deze 2 dames.
Uiteindelijk (1/2) voldaan maar zeer gelukkig weer naar buiten.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

@Juicy: wat een heerlijk verslag. Jammer dat ik het "natte douchen" gemist heb.

@Yolo: leuk dat je ook jouw ervaringen deelt.
Plumberjack
Leeftijd: 55
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Een jaar geleden kreeg ik een mailtje van ene Joost
Hij had een onderdanige dame van 35 jaar , en of ik wat mannen had om haar eerste gangbang waar te maken , in een hotel
Ik had wat mannen geregeld , maar ook Patricia een mooie bi dame van 40 jaar
We waren om 11 uur in het hotel en ik ging met Joost en Elena naar de kamer
Elena is een mooie blonde dame uit de Oekraïne , met een supermooi lichaam
Joost legde op het bed een zwart zeil neer , ik dacht nou dat is een nette man
Later wist ik waarom , Elena is een kleine Trevifontein
Ik had de mannen en Patricia het kamernr gegeven , en die kwamen 1 voor 1 binnen
Die ontmoeting liep fantastisch , het was voor Helena haar eerste gangbang met 4 mannen en haar eerste bi ervaring
Die zelfde avond stuurde ze via kik een berichtje naar me .
Ikke vinden het loik bij julie , mooie mannen , ikke wille meer.
Joost stuurde ook een berichtje , wat een mooie dame die Patricia kan ik haar een keer van je lenen
Mag jij Elena meenemen , ik ga het vragen aan Patricia zei ik
Ik legde het uit aan Patricia en die wilde daar wel aan meewerken .
Elena ging al snel met mij mee naar de EC , en naar ons eugen feestje
Ze vond alles leuk en genoot van onze mannen .
Patricia had contact met Joost , maar dat liep niet zo lekker , Patricia zei,
Hij doet allemaal rare voorstellen , ik zie het niet meer zitten en vind hem eng
Dus Patricia heeft het afgekapt met hem , maar wij hadden wel Elena erbij
Ik heb Joost opgebeld , en hem erover gesproken .
Hij zei je mag Helena hebben , ik stop met haar , ik wordt dat dweilen zo zat .
Ik zei tegen Elena , blijf maar lekker bij ons , en spuit alles maar lekker onder .
Elena was bezig met een study en had voorlopig geen tijd voor onze uitstapjes .
Ik had wel regelmatig contact met haar , tot ze 2 weken geleden zei , ik heb weer tijd
Kan jij wat regelen , natuurlijk zei ik haar .
Ik wilde het de eerste keer klein houden , zodat ze alle aandacht kreeg .
Ik had Benno Martijn en Ricardo uitgenodigd en buurman een berichtje gestuurd of hij met Juicy kwam
Elena belde smorgens , ze had geen auto , dan haal ik je op zei ik haar
Maar ik kon het door Mn werk niet inlopen , ik belde Bert en vroeg of hij haar wilde halen .
Ik zei hem dat hij onderweg maar even moest kijken of ze al een nat kutje had
Toen ik om half elf naar EC reed , belde Bert en kreeg ik haar aan de telefoon
Er zat al een natte plek in de bank van Bert zn auto
Ze hadden plezier samen
11 uur kwamen ze samen ec binnen lopen .
Lekker rustig en ontspannen , ze had nog amper een knoopje van haar broek los
Of Martijn zn vingers zaten al in haar kutje
Haar broek op haar knieën hoorde ik al snel , dat ze alles onder ging spuiten
Stoppen Martijn zei ik , ze moet terug bij mij in de auto met een droge spijkerbroek , hij luisterde gelukkig
Onder haar spijkerbroek droeg ze zwarte kousen en een garetel zoals ik gezegd had
Martijn ging op het bed zitten , en gelijk viel ze aan op zn pik , Benno had al een condoom om zn pik
En ramde hem er gelijk achter in
Ik had net Mn kleren uit en in de locker gedaan en ging me even wassen , ik weet dat ze veilig is bij hun
Toen ik terug kwam , was ze Bert aan het pijpen , die was onderweg al zo geil geworden , dat hij gelijk haar mond volspoot , ze slikte alles weg
e ging op het bed liggen en Martijn die vingerde haar , het duurde niet lang , er spoot een straal water uit , die kletterde net voor de lockers op de grond
Er moest even gedweild worden Joost.
Ik kroop op het bed en elena pakte Mn pik en pijpte me gelijk heerlijk diep , ze zat op haar knieën en Martijn kroop achter haar , ik zag haar ogen groter worden en ze keek even moeilijk .
Hij zit in je kontje zeker vroeg ik haar , jaaaa kwam er alleen maar uit .
Ontspan je , ja , het is al lekker zei ze , ze pijpte me verder en Mn pik was knoerthard , kruip er maar snel op , ze wipte Martijn eruit , en kroop boven op Mn pik .
Als een amazone zat ze er op en begon te rijden .
Martijn zat nog achter haar , ik trok haar voorover , zodat hij zijn pik goed voor haar kontje kon krijgen .
De rest kan je wel aan Martijn over laten , We hebben samen al zo vaak een dp gedaan
Hij schoof hem naar binnen , en neukte er op los
Wat u’s dit lekker , wat is dit lekker , meer kon ze niet uitbrengen , de rest was onverstaanbaar .
Martijn wisselde met Benno , en daarna nog een man , ze kwam klaar en bleef klaar komen
Ik voelde haar kutje leeglopen , tussen Mn bennen door
Even rust hierna , dweilen en een bekertje water , met een grote glimlach zat ze op het bed
1 van de mannen lag op het bed , en ze begon hem te pijpen , een ander kroop achter haar en neukte haar kutje
Toen kwamen buurman en Juicy binnen
Gezellig , Juicy kende ik al , van een paar weken geleden , mooi lief meisje en gek op pik , en nu ook op meisjes , zoals jullie in haar eigen verslag gelezen hebben .
Elena heeft nog in de sling gelegen , en is daar flink geneukt in al haar gaatjes
Diverse keren hebben we moeten dweilen .
Net voor we gingen douchen , deed ik Mn locker open , en zag ik Mn zweep liggen .
Ik pakte hem , en zette Helena voor het bed , zachtjes liet ik de zweep over haar lichaam gaan , als ik bij haar billen kwam , sloeg ik iets harder .
Durf je dut ook vroeg ik aan Juicy .
Als je het zachtjes doet , wil ik het proberen .
Zachtjes ging ik over haar mooie lijfje , toen bij haar kontje .
Buurman stond al die tijd al in de douche te wachten .
Ik gaf als laatste een flinke mep op haar kont , en daar sprong ze gelijk van overeind
We zijn gaan douchen , hebben daarna nog koffie gedronken en zijn naar huis gegaan
Ik de auto kwam ze strak tegen me aan zitten , en zei ,
Ikke vinden het loik bij jullie.

Gr. Jack
bang40
Contacteer:

Bericht door bang40 »

Wat een lekkere verslagen van dit feestje!
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

@Plumberjack: bedankt voor het fijne verslag met achtergrondgeschiedenis.
Ik was er niet bij die keer met Elena in het hotel. Heb haar wel in diezelfde tijd een keer ontmoet toen ze met Joost voor het eerst naar EC kwam.
Meteen een geweldige kennismaking met Elena, de heerlijk Trevifontein :lol:
Heb het even opgezocht. Verslag erover staat hier: viewtopic.php?f=9&t=29009&p=82993#p82993
Plumberjack
Contacteer:

We gaan elkaar weer heel snel zien Benno
Met deze dames erbij , en nog een paar , en dan gaan we elke haar fantasie uit laten komen .

Gr. Jack
liklekker
Geaardheid: bi
Leeftijd: 49
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door liklekker »

Hallo dames en heren.

Bedankt voor jullie mooie verslagen, gewoon heerlijk en op waarheid berust!

Benno heeft gevraagd aan de anonieme heren om ook een reactie te geven.
Wel bij deze, een verlate reactie. Wat een show van Elena en Juicy, fantastisch. Naar Juicy heb ik heerlijk gekeken, wat een actieve meid is dat. Maar Elena is een ander verhaal. Op uitnodiging heb ik haar meermalen mogen nemen, discussie loos save natuurlijk. In de relatief korte tijd heb ik drie ladingen in haar mogen lozen. Na de eerste keer (staand bij het grote bed), heb ik haar na mijn lozing (natuurlijk) bedankt, een verrassende reactie, verrast maar zichtbaar ook blij voor het bedankje… Daarna nog een goed spel in de sling, zelfs op uitnodiging van Elena. Die kleine, die wil ik riep ze in haar opwinding. Ja, heren met die kleine bedoeld ze mijn jonge heer. Mijn modale maat lijkt zeker klein bij sommige heren. Maar hij is altijd vrolijk en kan ongeremd een uur of twee (zonder hulpmiddelen) doorgaan met al het heerlijke plezier. Als laatste heeft ze mij ook nogmaals heerlijk klaar gepijpt terwijl ze nog in de sling hing. Top verwennerij dus.
Zelf heb ik nog wel wat last van de etiketten, wat is wenselijk en wat niet. Ik kom (helaas) niet wekelijks in EC. Maar ben wel ervaren in deze erotische spelletjes. Een DP, heerlijk, laat mijn ’kleine’ maar in het kleine gaatje en de lange/dikke het andere gat vullen, plezier voor drie gegarandeerd. Een bef-sessie, zeker een succes, mede door mijn medische achtergrond met anatomische kennis. Voldoende basis om heerlijk maximaal mee te draaien. Toch durf, en wil ik niet als een dekhengst aanvallen. Veel te veel respect voor wat er gebeurt. Maar ik denk en verwacht dat mijn seksuele prestaties, zeker de algehele feest vreugde kunnen verhogen. Alleen, heb ik dus geen idee, hoe mijzelf te presenteren.
Maar hoe dan ook ik heb genoten. Elena en/of Juicy misschien kan en mag ik jullie nog eens tegenkomen en iets meer van mijn talenten met jullie delen. XX
Plumberjack
Contacteer:

Ja Liklekker.

Ik weet het nog , ik neukte Elena in de sling en jij stond rechts
Ze pijpte je , ik vroeg wie wil haar neuken
Ik wil dit kleintje riep ze spontaan , ik schoot in de lach .
Op de terugweg in de auto begon ze erover .
Ikke schaam me zei ze , ik zei tegen die man naast de sling ,
Ik wil jou kleintje .
Geef niets hoor zei ik haar , het kwam er spontaan uit , en die man had er geen moeite mee.
Hij heeft je heerlijk geneukt

Gr. Jack
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Getrouwde50er, kinkygast en 7 gasten