Om half 4 kom ik de winkel binnen. Achterin de zaak zijn een jongen en een meisje bij wat vitrinekasten aan het kijken. Zouden dat ze zijn? Ja, blijkt even later. Mike en Sara zijn een jong en mooi koppel. Ik stel me aan hen voor en trek mijn kleren uit, want het is warm binnen. Mike en Sara gaan eerst met kleren aan op de voorste rij van de heterozaal zitten. Al snel zijn ze aan het zoenen en heeft zij zijn pik uit zijn broek gehaald. Er zijn maar enkele mannen en ondanks dat we allemaal onze ogen niet van het stel kunnen afhouden, gedraagt iedereen zich netjes. Mike en Sara gaan ook in wat andere zalen kijken en kleden zich dan ook verder uit, tot aan hun ondergoed. Sara is een prachtige meid met blond haar, precies zoals je van een Zweedse mag verwachten. Ze heeft een perfect lijf, slank, maar met mooie rondingen. Mijn pik begint ervan te steigeren.
In hun ondergoed gaan ze weer in de bioscoopstoelen zitten. Sara gaat Mike pijpen. Het ziet er fantastisch uit. Dan doet zij haar benen een beetje uit elkaar en vingert hij haar, waarbij hij haar slipje opzij schuift. Af en toe houdt hij er even mee op, maar telkens duwt ze zijn hand weer in de richting van haar smachtende kutje. Het ziet er naar uit dat Sara erg geil is. Ze hijgt en kreunt en stuwt haar kruis tegen Mike's hand. Dan fluisteren ze tegen elkaar, staan op en lopen naar de algemene ruimte. De mannen volgen op gepaste afstand. Op het grote matras trekt Mike Sara's slipje en bh uit. Ze trekt haar benen op en hij steekt zijn harde pik in haar. Het is duidelijk dat ze er aan toe is, want ze kreunt heel geil terwijl hij haar diep penetreert. De aanwezige mannen staan er omheen te kijken en we genieten van dit heerlijke schouwspel.
Dan haalt Mike zijn pik uit Sara's kutje en biedt haar aan. Drie keer raden wie er vooraan staat om deze zalige Zweedse te neuken... Jawel, mr. Mazzelpik weer. Ik kan niet anders zeggen dan dat. Ik kan mijn geluk niet op als ik snel een condoom omdoe en mijn al van anticipatie kloppende pik in haar schuif. Ik neuk haar terwijl ik met mijn rechterduim haar clitje stimuleer. Ik voel dat ze kort schaamhaar heeft, maar het is bijna niet te zien omdat het zo blond is. Het voelt heerlijk. Ik moet Sara's kutje ook even likken. Met twee vingers in haar kutje lik ik gulzig haar clitje. Ik voel het van binnen samentrekken en Sara kronkelt met heel haar lijf. Dan ga ik verder met neuken. Het is allemaal zo geil dat ik niet lang daarna moet klaarkomen. Misschien maar goed ook, want Sara is zo lekker, dat ik eigenlijk niet wil stoppen met haar te neuken. Er zijn echter nog andere liefhebbers aanwezig. Zoals Michel, die lekker in haar mondje klaarkomt.
Als ik van het bed afstap, zie ik dat Martijn net is binnengekomen. Hij is al uitgekleed en is de perfecte kandidaat om het over te nemen. Hij begint meteen en geeft haar flink van jetje. Zodanig dat Sara daarna aan een pauze toe is. Die pauze duurt echter niet lang en voor je het weet is Mike al weer bezig met zijn vriendin. Hij heeft haar nu op haar knieën op het bed gezet en neukt haar op z'n hondjes. Daarbij zijn Martijn en een andere man bij haar hoofd geknield. Ze worden gulzig gepijpt door Sara. Als Mike even later stopt sta ik alweer paraat om haar lekker op z'n hondjes te nemen. Ze heeft een heerlijk kontje, waar Mike net nog een flinke klets op heeft gegeven. Ik grijp haar billen stevig vast terwijl ik in flink tempo doorneuk. Daarna sta ik mijn beurt weer af aan Martijn, die Sara wederom zo uitput, dat ze daarna weer een pauze nodig heeft. Voor mij is het helaas tijd om te gaan.
Een te gekke kennismaking met een erg leuk stel. Mike en Sara, veel plezier morgen. Dat gaat vast goed komen.