BELLA EN PRINS, EEN SPROOKJE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

BELLA EN PRINS, EEN SPROOKJE

Bericht door Benno2 »

Op een middag (vandaag bijvoorbeeld) besluit ik mijn neus weer eens achterna te gaan richting EC. Als ik om 14.00 uur binnenkom, zijn er een hoop mannen. Er was oorspronkelijk een aankondiging van een stel, maar die hadden vanochtend afgezegd. Aangezien niet iedereen het forum zo scherp in de gaten houdt, zijn er toch flink wat mannen op die oproep afgekomen. Maar helaas geen vrouwen.

Het is koud buiten, dus ik blijf nog even aangekleed. Ik kijk wat rond in de verschillende ruimtes. Er zijn zowaar een aantal jongeren (het is immers jongerendag), maar de meerderheid is vrij oud.
Dan komt er opeens een stel binnen. En wat voor een stel! Zowel de jongen als het meisje zijn jong, mooi en donker van kleur. Ze heten Prins en Bella. Bella is superslank en heeft een grote bos lang haar. Haar gezicht is een plaatje en als ze zich uitkleed zie ik de mooie donkere huid op haar benen, billen, armen. Haar bovenlichaam blijft vooralsnog verpakt in een een lingeriesetje. Ik maak kennis met hen en hoor dat ze er voor het eerst zijn. Mijn kleren doe ik uit en in mijn locker. Ik steek een condoom bij me voor het geval dat.

Er is ook een blanke man bij hen en daarmee is kennelijk een afspraak gemaakt, want als ze even later naar de heterozaal gaan, gaat Bella naast deze man zitten op de eerste rij en neemt Prins plaats op de stoel achter hen. Ik kies strategisch een stoel van waar ik alles goed kan zien. Bella begint de man naast haar te trekken totdat hij goed hard is. Dan doet zij een condoom om zijn pik en gaat op haar knieën tussen zijn benen zitten om hem te pijpen. Het is goed te zien dat ze uitstekend kan pijpen en de man moet haar een paar keer tegenhouden om niet te snel klaar te komen. Prins heeft inmiddels zijn broek ook uit en gaat naast de man zitten. Hij geeft Bella af en toe een goedkeurende tik op haar billen. Dan begint Bella Prins te pijpen, terwijl ze de andere man blijft trekken. Ik zit er een meter vanaf en kan goed zien hoe ze de grote zwarte pik van Prins in haar gulzige mond laat glijden. Het is echt te geil om naar te kijken. De hele heterozaal zit vol met mannen die hun adem inhouden en afwachten wat er verder gaat gebeuren.

De blanke man gaat Bella nu neuken op het matras voor het filmdoek. Ze gaat op haar knieën op het matras en hij gaat achter haar. Aan de voorkant pijpt ze Prins. De man brengt zijn pik bij Bella naar binnen, maar hij is kennelijk zo geil (begrijpelijk) dat hij zijn kruid al snel verschiet. Hij gaat van het matras af om te gaan douchen. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren en sta met mijn pik paraat om bij te springen, mocht de situatie daarom vragen. Om de situatie een beetje te helpen, vraag ik Prins of hij denkt dat ze nog meer geneukt zou willen worden. Hij zegt dat hij dat niet weet, maar dat hij het haar zal vragen. Intussen pijpt ze hem en streelt hij haar kleine kontje en kutje. Achter haar vraagt een man of hij haar kutje mag likken. Prins zegt: "Nog niet".

Het is spannend. Er staan zo'n 10 mannen omheen en de sfeer is gelukkig ontspannen, maar er hangt geilheid in de lucht. Iedereen wil wel meedoen, maar vooralsnog is het kijken, kijken, niet aankomen.
Dan zegt Prins dat de man, die daarom gevraagd heeft, Bella's kutje mag likken. Tegen mij zegt hij, dat ik een condoom om moet doen. Twee seconden later heb ik een condoom om :D En voor ik het weet wordt ik zalig gepijpt door Bella. Ze kreunt en kronkelt onder het likken van de man achter haar. Afwisselend pijpt ze mij en Prins. De rest van de mannen mogen alleen maar kijken.

Als de likkende man stopt met likken, voel ik aan Bella's kutje. Het voelt zacht en heerlijk nat en ik wil haar heel graag neuken nu. Natuurlijk vraag ik het netjes en nu krijg ik een bevestigend antwoord. Ik neem achter haar plaats en steek mijn kloppende pik in haar kutje. Ze heeft echt een heel klein kontje en haar hele lijf is slank en petite. Terwijl ik haar stevig vasthoud, neuk ik haar ook stevig. Doordat ik me de hele tijd ontzettend heb staan opgeilen aan haar en aan de hele situatie houd ik het minder lang vol dan gebruikelijk, maar toch wel een poosje, voordat ik luid kreunend in haar klaarkom. Ik blijf nog een tijdje hard en neuk daarom ook nog even door. Als ik uit haar ga, zegt ze: "Dat was lekker. Dank je wel".
Ik vond het ook lekker, Bella. En Prins, je bent een topper! Ik hoop dat jullie vaker naar EC komen.

Meteen hierna is het feest afgelopen. Prins en Bella gaan zich aankleden en vertrekken, de aanwezige mannen in verbazing en verlekkerd achterlatend.
Er wordt wel gezegd: When something looks too good to be true, it probably isn't.
Well, think again! Dit sprookjespaar is helemaal echt en zo goed als het maar kan.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Benno2
Contacteer:

Re: Bella en Prins, een sprookje

Bericht door Benno2 »

Hi prachtige Pixie,
Het is echt een heel leuk en lekker stel. Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent.
Ik heb ze verteld dat ik een verslag zou plaatsten en dat ze dat hier kunnen lezen.
Misschien sturen ze een berichtje en dan nodig ik ze uit als jij ook komt :D
XXX Benno
nylons lover
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

Benno.......blanke man mag niet meer. :lol: :lol:
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

nylons lover schreef:Benno.......blanke man mag niet meer. :lol: :lol:

Oh shit! Hoe moet ik het dan noemen?
En hoe noem ik mezelf? :roll:
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hoe dan ook hoop ik dat Prins en Bella een profiel aanmaken op dit forum.
Kunnen we ze volgende keer uitnodigen voor een geil feestje.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten