Ik ben een actieve EC-bezoeker (zoals sommigen wel weten) en ik doe graag mee aan allerlei geile activiteiten, maar doelgericht een vrouw laten squirten, daar heb ik weinig kaas van gegeten.
Dus heb ik E gevraagd of ik met haar mocht oefenen. C vond dat ook een goed idee en gaf nog wat nuttige tips mee. Ook Plumberjack stuurde nog wat praktische aanwijzingen en wenste mij succes.
Om 3 uur kom ik bij EC. E blijkt al naar binnen te zijn, dus ik ga haar snel achterna. Er zijn een stuk of wat mannen in da house, maar niet veel bekenden. We kleden ons uit en besluiten op het grote matras te beginnen. Eerst pijpt E mij op volle sterkte. Terwijl ze daar mee bezig is probeer ik haar kutje vast te stimuleren. Ze draait zich om tot ze bovenop me ligt. In negenenzestig houding sabbelen we elkaar tot we allebei megageil zijn. Daarna neuk ik haar langdurig en stevig op z'n hondjes. Vervolgens gaat E op haar rug liggen. Ik neuk haar ook in deze houding een flinke tijd en in hoog tempo. E is nu goed opgewarmd en ik besluit om mijn oefensessie te laten beginnen. Ik steek twee vingers in haar kutje en met wat aanwijzingen van E doe ik zo goed mogelijk dat wat me uitgelegd is. E reageert er lekker op, maar tot spuiten komt het niet. Dat ze het wel degelijk kan heb ik meerdere keren gezien. Haar eigen man C, die haar door en door kent, kan het moeiteloos, maar ook anderen heb ik het zien doen. Het is dus gewoon een handigheidje dat je onder de knie moet hebben.
We nemen even een pauze en gaan dan weer door. E is mij alweer aan het pijpen.Wat kan ze dat toch fantastisch! Vervolgens stel ik voor dat zij op mij komt zitten. E heeft haar bedenkingen, maar doet het toch. Dan blijkt dat ik er de hele tijd uit geduwd wordt door E's knijpende kutje. "Dat dus", zegt ze. Dus ga ik wederom voor een uitgebreide doggy style sessie. Daarna nog een praktijkoefening, die wederom niet slaagt. Maar niet getreurd. Terwijl ik naast haar knielend aan het "oefenen" ben , wordt ik door E verder gepijpt. Op de bank zitten de hele tijd een aantal mannen toe te kijken, waaronder A. Ik ken A wel van eerdere feestelijke bijeenkomsten in EC en weet dat hij een expert is in het foefje dat ik hier probeer onder de knie te krijgen. Hij komt zich er daarom een beetje mee bemoeien. Het is duidelijk dat hij weet waar hij mee bezig is, want E reageert er goed op, hoewel het nog niet direct spuiten geblazen is. A is echter volhardend en dan begint het voorzichtig.
Inmiddels heb ik er weer een condoom bij gepakt om E nog een laatste ronde te neuken. Met hernieuwde energie ga ik er helemaal voor, totdat ik uitgeput op het bed zak. "Nu is het mijn beurt", zegt E. Ze buigt over mij heen en begint me vol overgave te pijpen. A gaat achter haar zitten en zegt: "Eens kijken of ik je hiermee afleidt". Hij steekt zijn vingers in E's kutje. "Nee hoor", zegt ze, "Dat block ik gewoon". Ze probeert onverstoorbaar verder te pijpen, maar zoals ik al zei, is A een echte expert. Dus het duurt niet lang of E moet haar pijpactiviteit even onderbreken om haar kousen helemaal onder te squirten. Daardoor moet ze later met blote voeten naar huis. Maar niet voor dat ze mij naar een zalig hoogtepunt pijpt. En niet voor dat A haar nogmaals laat spuiten. "Nog een keer?", vraagt A daarna. "Nee, nu is het genoeg", zegt E, maar ze blijft met haar benen wijd en haar uitnodigende, natte kutje voor het grijpen, liggen en ze protesteert niet als A haar nog een keer begint te vingeren. Deze keer spettert ze het hele matras onder met iedereen die erop ligt. Enfin, tijd om te gaan douchen.
Het was een interessante les. Ik heb zelf kunnen oefenen en kunnen toekijken hoe het moet. Dank voor de hulp, A. Mijn grootste dank gaat uit naar E, die zich onbeperkt beschikbaar stelt als oefenmateriaal.
Hopen dat C de volgende keer mee komt om mij de fijne kneepjes van het vak bij te brengen.