KENNISMAKEN MET ELLEN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KENNISMAKEN MET ELLEN

Bericht door Benno2 »

John had afgesproken met Ellen en had mij gevraagd of ik ook mee wilde doen. Een fijn plan.
Om een paar minuten voor 11 kom ik aan bij de EC, die nog gesloten is. vanuit de tegengestelde richting komen John en Ellen aangelopen. Ellen is een lekkere volle vrouw met lang donker haar. Ze vertelt dat ze al twee keer in Arnhem is geweest, maar dat ze hier voor het eerst is. "Welkom in Amersfoort", zeg ik. De deur gaat open en we mogen naar binnen. We zijn de eerste bezoekers van de undercover-dag.

John en ik kleden ons uit bij de lockers. Ellen gaat zich op het toilet omkleden, omdat ze ons dan kan verrassen. Hmm, spannend. Ik heb er zin in. John en ik kletsen wat bij terwijl Ellen zich omkleed. En ja hoor, daar is ze. hakken, kousen, jarretels, een body met gaten waar haar mooie grote borsten doorheen te zien zijn en een zijden jurkje, dat snel weer uitgaat. Ellen gaat op haar knieën op het grote bed zitten en we gaan elkaar wat verder verkennen. John en ik betasten haar lichaam. Terwijl John haar aan het kussen is, voel ik dat haar kutje al lekker nat is. John gaat op het bed staan en Ellen pijpt hem. Ik wil haar graag neuken, dus vraag ik of ze voorover wil gaan en John in die positie verder wil pijpen. Zo kan ik haar op z'n hondjes neuken. Lekker is dat. Ze heeft een goeie kont en ik hou me stevig vast aan haar billen en heupen terwijl ik met harde stoten tekeer ga. Uiteraard wil John het op een gegeven moment van mij overnemen.

Ik ga even water drinken en als ik terug kom, zie ik dat John Ellen flink aan het neuken is. Hij kondigt aan dat hij gaat klaarkomen ook. Als hij zich terugtrekt, neem ik direct zijn plaats weer in. Ellen ligt nu op haar rug en ik neuk haar nu in de missionarishouding. Met mijn duim stimuleer ik haar clit. Dat neemt ze van me over en ze vingert zichzelf terwijl ik haar neuk. Ik vind het enorm geil om te zien hoe een vrouw zo klaarkomt. Het duurt daarom niet lang of ik kom ook. Tijd voor een pauze.

Ellen is niet alleen lekker, ze is ook erg gezellig om mee te kletsen. Maar na een kop koffie is het weer tijd voor actie. "Ik heb nu 1 ruimte gehad", zegt ze. "Zullen we je nu de andere ruimtes laten zien", zeg ik. We gaan naar de darkroom. John laat de verschillende attributen zien die daar aanwezig zijn: het Andreaskruis, de stalen dildo aan de muur en de sling. "Die ken ik wel", zegt Ellen, "dat vind ik heerlijk". Dus gaat ze in de sling liggen. Een goed moment om haar kutje eens lekker te likken. Maar niet te lang, want ik wil haar graag in de sling neuken. Ik ben vandaag behoorlijk goed op dreef, want ik sta al meteen weer paraat. Ik neuk haar lang en stevig. John gaat op het blok staan om zich door haar te laten pijpen. Ellen heeft in elke hand een pik vast om te trekken. Een omstander helpt haar te vingeren, terwijl ik door blijf neuken. Ellen komt weer klaar. Het is goed om te zien dat ze zo lekker kan genieten. Ik weet niet hoe vaak ze vandaag is klaargekomen, maar ik ben de tel kwijt geraakt. John en ik wisselen elkaar af. Ook enkele van de omstanders neuken haar of komen op haar borsten klaar. Ook John spuit een volgende lading over haar heen. Zelf kom ik daar niet aan toe. Ik neuk haar nogmaals zo lang als ik kan, maar dan zit mijn tijd erop. Het is inmiddels haf 1 en de plicht roept.

Ellen en John, bedankt voor de geilzellige ochtend. Laten we het gauw weer eens overdoen.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Kennismaken met Ellen

Bericht door Ellen »

Benno
Wat schrijf je toch mooi! Ik voel me net jullie prinses vandaag. Zijn je batterijen al weer opgeladen inmiddels. Man wat een uithoudingsvermogen heb jij. Enne....ik ben zelf de tel ook kwijt geraakt hoe vaak ik klaar gekomen ben. Een record was het zeker. Thuis kriebelde het namelijk nog zo na dat ik spontaan weer kwam. Dat beeld in de sling van jou tussen mijn benen en jouw handen om mijn borsten. Oh
John wat ben jij een heerlijke genieter. En een fantastische acrobaat zoals je in de sling het voor elkaar kreeg om je door mij te laten pijpen.
Andere mannen bedankt voor jullie tongen,handen en aanwezigheid die ik lekker vast mocht houden.
Wat voel ik me vandaag een rijke vrouw! Ik ga dit gevoel van rijkdom nog graag met jullie delen.
Xxx
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Mazzel zou ik het niet willen noemen... dit was gewoon van tevoren afgesproken... maar het is natuurlijk altijd mazzel als je een lekkere vrouw mag verwennen.
Mazzel is als je op goed geluk de EC binnenloopt en er is een leuk stel en je mag meedoen.
Mazzel is als je een oproep ziet op het forum en je gaat er heen met het idee dat je 1 van de 10 mannen bent die om een dame heen te dringen staat... en je bent opeens de enige.
Mazzel is als je wel met 10 man er omheen staat en de dame kiest jou uit om mee te spelen.
Mazzel is als je een berichtje krijgt: we zijn er over een uur. Kom je ook?
Enfin, zo kan ik nog wel even doorgaan. Ja, ik heb inderdaad best vaak mazzel... :D
Laatst gewijzigd door Benno2 op 28 feb 2018 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
sparkleeye
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door sparkleeye »

.
Laatst gewijzigd door sparkleeye op 11 jun 2018 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
leukstebuurman
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door leukstebuurman »

Hahaha Benno en Ellen,

En dan nodig je mij weer niet uit Benno dat is wel weer jammer!
Leuk Ellen ik hoop je een keer te ontmoeten!!

Blijf genieten allemaal!

de Buurman
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ha die Buurman,
Ik was zelf uitgenodigd door Sparkleeye. Het was niet de bedoeling dat ik nog meer mensen zou uitnodigen, geloof ik...
Maar nu ik Ellen heb leren kennen, vindt ze het vast goed als ik jou (en Juicy) er de volgende keer bij uitnodig.

Tot gauw,
Benno

leukstebuurman schreef:Hahaha Benno en Ellen,

En dan nodig je mij weer niet uit Benno dat is wel weer jammer!
Leuk Ellen ik hoop je een keer te ontmoeten!!

Blijf genieten allemaal!

de Buurman
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Ellen »

Als Benno denkt dat ik daar klaar voor ben. Ha ha
Heb nu nog wel iets spierpijn van dinsdag. Maar o wat voelt deze spierpijn lekker.
Ik begrijp nu pas dat jullie elkaar allemaal kennen. Gezellig stel bij elkaar!

Enne.....ron77 over mazzel gesproken. Dat had ik. Jammer dat je er niet was had je dat kunnen zien.

Buurman volgens mij heb ik nog wat van jou tegoed of niet?
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Geile dinsdag met Ellen

Ze heeft genoten .
Zie dat Ellen hetero is , ben benieuwd hoelang nog .

Hoop je snel eens te ontmoeten

Gr. Jack
hobbit69
Leeftijd: 48
Contacteer:

Bericht door hobbit69 »

Mooi verslag. Wanneer ben je in Arnhem Ellen, ik zou je daar graag ontmoeten.
leukstebuurman
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door leukstebuurman »

Klopt helemaal Ellen.

Fijn dat je je weg weet te vinden.
X
Plaats reactie