Benno stond al ongeduldig te wachten. In de gang komen ons de oe's en de ah's al tegemoet. Hey pixie en jack zijn er ook. Ik word voorgesteld aan Dave buurman en zaadstra. Snel nou ja het kon Benno niet snel genoeg worstel ik me in mijn pakje.
Het bed is best vol want bi-stel-dev lag er ook ergens onder. En pixie trekt altijd veel mannen. Daarom warmen wij even op bij en in de sling. Even lekker pijpen voor ik erin ga liggen. Benno likt me even maar gelukkig begint hij me snel te neuken. Hoppa 1e keer voor mij. Bi stel dev kwam mij kussen en werd daarbij even stevig van achteren genomen. Oei dat is ook wel lekker. Ze kreunt dat ze klaar komt. Ik word nog even tot 2x toe licht vochtig. Ja na vanmiddag zeg ik dat dit licht was. Maar daarover verderop meer.
Ik wil ook meer actie dus ik verhuis naar het bed op pixie in 69. Dit keer mag ik boven waardoor ik beter op haar klitje kan zuigen en knabbelen. Zij doet hetzelfde bij mij maar ik ben volledig verdiept in mijn eigen ontdekkingsreis in haar kutje. Tja....en dan komt er toch weer dat moment dat er een pik in moet. Ik kus pixie met deze melding en zij wil dat ook graag. Hmmm. Pixie heeft me ook nog bijna gefist maar voor vandaag nog te weinig ontspanning of nog te krap. Next time Pixie.
Ik word heerlijk gelikt en geneukt en krijg allemaal lekkere jongens in mijn mond. Jack stelt een dp voor maar de meneer onder mij had het even zwaar. Dan maar even erbij staan. En ja hoor mijn trainingen zorgen voor een redelijk soepel ontvangst van de mr.big. van Jack in mijn sterretje. Hij werd overgenomen door volgens mij Dave maar dat gebeurde achter mij dus is een beetje vaag. Dit ging iets minder soepel en ik moet even pauze.
Er is een moment dat Jack Pixie en mij vraagt voor de bukake. Ik kon niet antwoorden had wat in mijn mond maar ik steek mijn vinger op van ja ja ja graag. Vorige keer wilde ik pixie haar borsten likken die drupten van het zaad en vandaag haar heerlijk gelikt. Maar ik kreeg van haar mond toch een kwakkie stijfsel, het waren 3 ladingen zei ze. Ik verslikte me bijna maar ik kreeg direct weer iets om op te zuigen. Met 3 dames hebben we even aan Dave gesabbelt die was nog op volle sterkte.
Op het bed neemt buurman even de leiding over en boort bij mij een waterleiding lek. Crisis ik weet niet waar het allemaal heen spoot maar mijn eigen gezicht zat ook onder. Oa Pixie en Jack gingen weg en iedereen had even een break.
Met Sem Zaadstra Dave en nog 2 waarvan ik geen naam weet. 1 noem ik voor nu even oogdouche. Je snapt zelf wel waarom. Heb inmiddels de lenzen weg gedaan. Zaadstra neemt nog even mijn sterretje die inmiddels weer wat rust had gehad. Ondertussen inspecteer ik met mijn mond en tong nog een keer of Sem alles nog heeft ballen pik en ik zuig overal waar ik bij kan. Tattoo man staat ook al een tijdje op sterkte naast me. Ik pijp hem ook even stijf. Dan neemt hij mijn kutje onder handen en hij heeft een lekker effect op mijn klitje. Dan neukt hij me even stevig door. Even omdraaien voor gelijkmatige spierpijn morgen en Dave rost zijn stevige pik nog even flink in me tot hij klaar komt. Ik weer bijna dus ik draai me om en vinger me......
Buurman maakt zijn naam waar want tot 3x toe kon ik zeggen Buurman wat die je nu? Ik spuit voor de 2e keer in het rond. Ik voel het zelfs weer op mijn tieten. En Sem is jouw wens nog uitgekomen? Kwam het over je pik? Anders doen we het snell nog een over. Je neukte wel mijn kletsnatte kut. Wow wat een soppen. Ik werd erg gevoelig en eigenlijk kon ik niet meer maar daar namen jullie geen genoegen mee. Buurman liet me nog een keer spetteren terwijl ik kreunde van nee ik kan niet meer. Ik voel nu met jullie ballen mee want wat moeten die leeg zijn na zo n middag. Sem neemt me nog even in mijn sterretje en zo zit in nu met KOUDE KOMKOMMERTJES op mijn lipjes om 20.00 uur in bed na te genieten.
Allen ik hoor graag jullie verhalen. Ik vond het geweldig vanmiddag. Bedankt allemaal weer. En ik hoop dat ik weer mag komen en nog een keer en nog een keer!!!
Kusjes Ellen
Koude komkommertjes
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Koude komkommertjes
Hey Ellen,
Je bent niet alleen perfecto op het matras maar je hebt nog een kwaliteit, die van het schrijven van een heerlijk verslag.
Ik lig ook met een voldaan gevoel op de bank na zo'n heerlijke middag.
De belevenissen passeren de revue nog eens tijdens het lezen.
Waar je het verslag mee beëindigd, zeker voor herhaling vatbaar..
Groeten Dave
Je bent niet alleen perfecto op het matras maar je hebt nog een kwaliteit, die van het schrijven van een heerlijk verslag.
Ik lig ook met een voldaan gevoel op de bank na zo'n heerlijke middag.
De belevenissen passeren de revue nog eens tijdens het lezen.
Waar je het verslag mee beëindigd, zeker voor herhaling vatbaar..
Groeten Dave
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 38
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Mmhh Ellen....heerlijk en ja super genoten.
Niet alleen Benno was ongeduldig, ik ook...bij de sling lekker opgewarmd en op het matras heerlijk van alles gebeurd...
Zo maar heerlijk genoten van je warme mond terwijl mijn hele onderkant werd gelikt en gezogen door je...
Zo maar het vingeren en fisten door Pixie heerlijk meegemaakt want op dat moment zat mijn pik in je mondje en kon ik 1e klass mee kijken en pixie helpen door haar lekker aan te kijken en je kutje lekker open te houden voor haar....
Super genoten...geen koude komkommer maar wel een lekker gevoelige en tintelende pik in de avond...kloppend bij al dat geile mooies in mijn gedachten
X Sem
Niet alleen Benno was ongeduldig, ik ook...bij de sling lekker opgewarmd en op het matras heerlijk van alles gebeurd...
Zo maar heerlijk genoten van je warme mond terwijl mijn hele onderkant werd gelikt en gezogen door je...
Zo maar het vingeren en fisten door Pixie heerlijk meegemaakt want op dat moment zat mijn pik in je mondje en kon ik 1e klass mee kijken en pixie helpen door haar lekker aan te kijken en je kutje lekker open te houden voor haar....
Super genoten...geen koude komkommer maar wel een lekker gevoelige en tintelende pik in de avond...kloppend bij al dat geile mooies in mijn gedachten
X Sem
-
- Leeftijd: 64
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Hoi Ellen
Wat ben jij een lekkere meid. Ik had je nog niet eerder mee gemaakt in de ec. Ik trof je aan in de darkroom waar je in de sling lag en lekker geneukt werd. Op een gegeven moment was er even plek tussen je benen en heb ik je heerlijk kunnen beffen. Hierna ben ik naast je komen staan en heb toen heerlijk aan je borsten kunnen likken en zuigen. Na de pauze ben je op het grote bed gaan liggen en heb je mij heerlijk voor de tweede keer klaar laten komen in je mond en op je gezicht, ik veegde je gezicht schoon maar volgens mij vond je dat jammer dat ik dat deed. De volgende keer zal ik het laten zitten.Ik wil je bedanken voor de gezellige middag en hoop je snel weer te ontmoeten in de ec.
Stampertje59
Wat ben jij een lekkere meid. Ik had je nog niet eerder mee gemaakt in de ec. Ik trof je aan in de darkroom waar je in de sling lag en lekker geneukt werd. Op een gegeven moment was er even plek tussen je benen en heb ik je heerlijk kunnen beffen. Hierna ben ik naast je komen staan en heb toen heerlijk aan je borsten kunnen likken en zuigen. Na de pauze ben je op het grote bed gaan liggen en heb je mij heerlijk voor de tweede keer klaar laten komen in je mond en op je gezicht, ik veegde je gezicht schoon maar volgens mij vond je dat jammer dat ik dat deed. De volgende keer zal ik het laten zitten.Ik wil je bedanken voor de gezellige middag en hoop je snel weer te ontmoeten in de ec.
Stampertje59
- Ellen
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Zo leuk al jullie reacties. Ik zit gelijk weer met een dikke glimlach op mn gezicht. Ik hoop dat ik jullie nog vaak mag treffen want jullie zijn geweldig. Jullie halen een kant in mij boven die ik nog niet kende van mijzelf. Ik denk niet dat ik deze verder hoef uit te leggen. De aanwezigen begrijpen het vast.
X Ellen
X Ellen
-
- Leeftijd: 42
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ben heel nieuwsgierig naar die kant ! Wanneer ga je weer Ellen ?
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 10 gasten