ONTMOETING MET MARK EN MADDY

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ONTMOETING MET MARK EN MADDY

Bericht door Benno2 »

Al een tijdje ben ik aan het corresponderen met Mark en Maddy. Vooral Maddy kan er wat van: hele lappen tekst kan ze zonder blikken of blozen eruit laten stromen. M en M zijn al een hele tijd gelegenheidskoppel en sinds kort bezoeken ze EC Hilversum. "Kom ook eens in Amersfoort kijken", zei ik. Daar hadden ze wel oren naar. Vandaag was het zover. Klein probleempje: ze konden er pas 13.30 uur zijn en ik had tot maximaal 14.15 uur. Het zou dus een korte kennismaking worden. Maar aangezien we al behoorlijk uitgebreid via mail hadden gebabbeld, zou dat geen probleem moeten zijn.

Dus vandaag om 13.30 uur wandel ik EC binnen. Ik moet me bijna een weg banen tussen alle travestieten. Helemaal vergeten dat het vandaag TV dag is. Ook is er een dame die door drie blacks te grazen wordt genomen. En een ouder stel dat er wel vaker is. Als mijn ogen aan het donker zijn gewend zie ik Z en daarna ook Mark en Maddy. Ze zijn al uitgekleed, dus dat doe ik ook snel. Daarna geef ik ze een rondleiding door alle ruimtes. Ik ben immers ambassadeur van EC en die taak neem ik zo nu en dan op me. :lol:

We eindigen in de darkroom, waar we vervolgens beginnen elkaar af te tasten... letterlijk. Maddy is een BBW met een flink stel tieten, waarvan Z en ik er allebei een van voor onze rekening nemen. Terwijl Maddy zojuist nog zei dat ze wel even moest wennen, zegt ze nu al vrij gauw dat ze wel opgewarmd is. We begeven ons naar het grote bed, waar Maddy op haar rug gaat liggen. Ik kruip tussen haar benen om ook daar even kennis te maken (lees: haar kutje te likken). Mark en Z nemen aan weerszijden van haar hoofd plaats, zodat ze hen om beurten kan pijpen. Omdat ik weinig tijd heb, laat ik er geen gras over groeien. Condoom om die pik en neuken! Maddy heeft vooraf laten weten dat ze het heerlijk vindt om flink hard geneukt te worden, dus hard geneukt zal ze worden. Ze gaf ook aan dat ze het extra geil vindt om daarbij de pik van Mark zo diep mogelijk in haar keel te voelen. En dat is te merken. Elke keer als de wortel van Mark tot aan de wortel in Maddy's mondje verdwijnt, wordt die van mij bijna tot moes geknepen door haar kutje.
De pik van Z krijgt dezelfde behandeling en als we even later van positie wisselen maakt ook mijn eikel kennis met de huig van Maddy.

Even later ga ik verder met neuken. Weer stevig. Zo stevig dat Maddy er de blauwe plekken van op haar benen heeft staan (kan ook dat ze die al had...) . Ik krijg het flink warm. Dan gaat Maddy op haar knieën zitten en neuk ik haar op z'n hondjes. Uiteraard blijft ze fanatiek pijpen aan de voorzijde, terwijl ik tegen de achterzijde aan ram met volle kracht. Met een brul kom ik klaar, waarna ik amechtig hijgend in elkaar zak. Hahaha. Zo erg is het nu ook weer niet, maar er moet wel een snelle douche aan te pas komen, voordat ik fatsoenlijk op mijn werkafspraak kan verschijnen. Nog net even tijd om wat na te kletsen en dan moet ik er vandoor. Aan Z de taak om het ambassadeurschap voort te zetten voor deze middag.
Mark en Maddy bedankt en wellicht tot een volgende keer.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ontmoeting met Mark en Maddy

Bericht door arnhemse teaser »

Hoi m en m en b en z,
Lekkere verslagen
Gelukkug niet te merken dat M moest wennen, maar bellen vij grote bed is not done...
Mooi te lezen dat jullie en beide heren genoten hebben....
Groet Sem
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Erotic Cinema vrienden,

Top om de belevenissen weer te lezen in de perfecto geannalyseerde verslagen.

Heerlijk om te lezen wat jullie hebben meegemaakt..

Groeten Dave
Benno2
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Geilstel11 schreef:Benno deed “een soort van voor” hoe of je in de sling ligt :lol:

Maar ook niet meer dan "een soort van", want ik ga er echt niet in liggen :lol: :lol: :lol:
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 8 gasten