THE WOMANIZER

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

THE WOMANIZER

Bericht door Benno2 »

Ik heb me erop verheugd om Kiana weer eens uitgebreid te neuken.
J laat weten dat ze er iets na 14 uur zullen zijn. Ik zit in de buurt, dus ik kan zo naar EC fietsen. om 14.20 uur krijg ik bericht: "we zijn er".
10 minuten later kom ik binnen. In de heterocinema staat een behoorlijke groep mannen om het bed heen, waarop Kiana zich bevindt.
Hmmm, drukker dan ik had verwacht. Eerst maar uitkleden. Bij de lockers schudt ik J de hand.
Ook zijn daar Bisteldev zich zojuist aan het aankleden. Die hebben hun portie kennelijk al gehad.
Eenmaal uitgekleed begeef ik me naar daar waar de actie plaatsvindt.

Kiana staat voorovergebogen bij het bed in de heterocinema en wordt spetterend gevingerd.
Voor haar op het bed zit Rogier die een samenzweerderig gebaar naar me maakt en me wenkt.
Later hoor ik dat Kiana tegen hem gezegd heeft: "Als het goed is komt Benno zo". Ik kruip langs de mannen heen op het bed om haar een kus te geven.
Ze wordt op dat moment door een man geneukt, dus ik zal even moeten wachten :mrgreen:
Als de man klaar is en ik Kiana beetpak, zegt ze: "Niet voordringen". Kennelijk moet ik eerst een nummertje trekken (de dubbele betekenis daarvan is volledig onbedoeld).
Kiana heeft eerst een jongeman gespot, die ze bij zijn pik wil pakken. Ze vraagt of hij een condoom heeft, maar dat heeft hij niet. Dus trekt en likt ze hem tot hij klaarkomt.
Ondanks dat er nog een flink aantal andere mannen zijn, ben ik hierna gelukkig wel aan de beurt :D
Kiana gaat voorover op het bed liggen en ik neuk haar staand, waarbij mijn pik er een aantal keer door haar samentrekkende squirt-kutje uitgeperst wordt.
Daarna draai ik haar om en neuk haar op het bed, net zo lang totdat ik oververhit ben en even moet pauzeren.
(dat doet me denken aan die keer onlangs dat ik E aan het neuken was. Na een flinke portie keihard neuken, neem ik wat gas terug en neuk haar met langzame halen. Kennelijk valt het op, want E zegt: "Zit je stiekem uit te rusten?" :lol: :lol: :lol: )
Ik ga water drinken en klets wat met J.

Niet veel later komt Kiana weer terug om zich kort af te spoelen onder de douche en ook even te pauzeren. Niet voor lang, want even daarna loopt ze in de gang weer in. Ik volg haar... gewoon omdat ik haar onweerstaanbaar vind. Op de gang staat ze door het raam naar de ruimte met de stoel en de gloryholes te kijken als ik haar beetpak.
"He, ik heb een volger", zegt ze.
"Ja dat klopt", zeg ik, "Ik krijg er geen genoeg van om jou te neuken".
"Waar zullen we dat dan eens doen?", zegt Kiana.
"Waar hebben we het nog niet gedaan?", zeg ik.
Inderdaad heb ik haar al op alle denkbare plekken in EC geneukt.
"Hier in de gang heb ik het nog nooit gedaan", zeg ik.
Op het moment dat ik net mijn pik in haar wil steken omt J er net aan met een klein wit apparaatje in zijn hand. Het is de Womanizer, hun nieuwste aanwinst op het gebied van seksspeeltjes.
Toch maar even naar de gynaecologenstioel dan maar. Met vereende krachten en zo goed en kwaad als het maar kan verstellen we de stoel totdat Kiana er goed in ligt.
"Zijn de batterijen vol?, vraagt ze.
"Niet helemaal", zegt J.
Ze ligt er zo lekker bij, met haar benen wijd en haar kutje open, dat ik het niet kan laten om haar even te likken.
"Om batterijen te sparen", zeg ik.
Hierna zet ze de womanizer op haar clit en zet het apparaatje aan. Het licht rood op en maakt een zacht zoemend geluid. Het duurt niet lang of Kiana raakt er van in extase.
Ik klim op de stang onder op de stoel en steek mijn pik in haar kutje om haar te neuken terwijl de womanizer Kiana's clitje voor zijn rekening neemt.
Ik ga lang door haar zo te neuken. Het wordt een natte boel, want door de dubbele stimulatie spuit het er regelmatig uit bij Kiana.
Ik krijg tussendoor even kramp van het staan op de stang en laat mijn vingers het even overnemen terwijl ik mijn kuiten rust gun. Daarna weer verder.
"Ik ben benieuwd", zeg ik "wie het langer volhoudt, de batterijen in dat ding of ik".
Kiana daagt mij uit om die challenge aan te gaan, maar ik ben bang dat ik dat toch ga verliezen...
Even later moet ik in elk geval weer even pauzeren.

In de heterocinema zit een net binnengekomen nieuw stel. Ze hebben zojuist een rondleiding gehad.
Kiana zei nog toen ze langskwamen: "Even een showtje geven, zodat ze een goede indruk krijgen". Waarna ik er flink op los neuk :mrgreen:
Samen met J maak ik een praatje met hen. Ze heten J en J (veel J's vandaag) en zijn jong en mooi. Ruim onder de 30, schat ik in.
Ze blijven echter niet lang, waarschijnlijk omdat het een beetje te veel is allemaal en misschien hadden ze ook gehoopt meer leeftijdsgenoten tegen te komen.
Er komt ook nog een ouder stel binnen, dat er wel vaker is (Paulus de boskabouter en zijn kaboutervrouwtje, noem ik ze).

Later in de algemene ruimte zit Kiana op de banken legt ze uit hoe de womanizer werkt.
Er zit een soort rond, zacht mondstukje aan, dat je op je clitoris zet. Ze laat het voelen. Het voelt alsof het mondje zich vastzuigt.
De womanizer is geen traditionele vibrator die trilt. Er komen een soort ultrasonische trillingen aan te pas, of elektromagnetisch, of biodynamisch... weet ik het.
Ze heeft de womanizer pas net en het is meteen een favoriet speeltje.
"De bedoeling is dat hij zich vastzuigt op je clit"zegt ze, "maar Benno stootte er de hele tijd tegenaan, dus dan is het moeilijk om m op z'n plaats te houden".
"Sorry hoor".
Kiana plaatst de womanizer nu precies goed op haar clitje. Dat kun je zien doordat de extase op haar gezicht af te lezen is.
Nu niet meteen je pik erin stoppen, denk ik. Want dan stoot ik dat ding weer van zijn plek.
Maar het kan geen kwaad om wat inwendige stimulatie toe te voegen aan het genot dat ze beleeft. Dus steek ik twee vingers in haar kutje en masseer haar g-spot.
Het heeft het gewenste effect, want het vocht spuit er weer uit.
Als ik vervolgens toch aanstalten maak om haar ook te gaan neuken, blijkt er toch iemand te zijn die een nummertje eerder heeft dan ik.
Dat is Bigballs, die naast haar op de bank zit. Hij wordt uitgebreid verwend met handen en mond. Daarna neukt Bigballs haar op het matras.

Inmiddels is er nog een nieuw stel binnengekomen, dat op de andere bank een spel begint. Eerst met elkaar en daarna met zo'n beetje alle overige aanwezige mannen.
Ik heb echter nog een nummertje voor een nummertje met Kiana. Dus als Bigballs is klaargekomen ben ik aan de beurt.
Ik neuk Kiana lang en hard, nog steeds om de batterijen challenge te winnen, wat natuurlijk een hopeloze zaak is.
Brullend kom ik tenslotte klaar, waarna ik door Kiana's kutje naar buiten wordt gestuwd, samen met een squirt. Heerlijk!!!
"En meteen nog een keer", spoort J mij aan.
Dacht het niet. Ik moet eerst weer een tijdje aan de lader voor ik weer opgeladen ben.
Dus ga ik douchen en aan kleden. Het is inmiddels ruim twee uur later en thuis om naar huis te gaan.
Kiana stapt net in haar schoenen met hoge hakken.
"Bah, ze zijn weer nat van binnen", zegt ze, "Ik zou er eigenlijk Tena Lady's in moeten stoppen".
"Heb je er weer in gelekt?", zeg ik.
"Als deze schoenen konden praten", zegt ze, "Die hebben heel wat meegemaakt..."
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 17:05, 4 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
CenE
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: The Womanizer

Bericht door CenE »

Wat een pracht verhaal weer Benno.
Ik heb stukjes voorgelezen aan E, ze ligt nu nog in een deuk. :D :D

groet en tot snel C
Nee heb je......
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ik zorg dat ik tegen die tijd de batterij weer opgeladen heb ;)
Anders gaat E weer klagen als ik moet pauzeren.

CenE schreef:Ik heb stukjes voorgelezen aan E, ze ligt nu nog in een deuk. :D :D
groet en tot snel C
Rogier
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Rogier »

Benno laat even weten als de 'batterij challenge' vervolgt word
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ik ga het echt niet tegen een womanizer op batterijen opnemen.
Toevallig heeft E het een poosje terug uitgeprobeerd op een Sybian. Die gaat zelfs op netspanning en kan zo hard als je maar wil.
Toch zei ze na afloop dat ze er liever een van vlees en bloed had.
Dus...
Rogier schreef:Benno laat even weten als de 'batterij challenge' vervolgt word
bigballs
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door bigballs »

Mooi verslag Benno.

groet, Bigballs
191M + 19 cm.
stel74
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door stel74 »

Wat ontzettend geil om terug te lezen.
Ik heb geen Heleen van Royen meer nodig.
Geef mij Benno maar!
Je kan zo een verhalenbundel uitgeven.

Dank je voor deze gedetailleerde middagprogramma.

Kus Kiana.
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Mooi compliment Benno

Zou mooi zijn als Heleen van Royen het leest , en met jou eens komt kijken in EC

Kiana geniet van je klitzuigertje

Gr. Jack
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Verhalen schrijven is heel leuk... maar het in het echt beleven vind ik toch het leukst.
Het was een heerlijke middag met je, Kiana
XXX Benno
stel74 schreef:Wat ontzettend geil om terug te lezen.
Ik heb geen Heleen van Royen meer nodig.
Geef mij Benno maar!
Je kan zo een verhalenbundel uitgeven.

Dank je voor deze gedetailleerde middagprogramma.

Kus Kiana.
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »