Feestje in EC

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plumberjack
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Feestje in EC

Bericht door Plumberjack »

1 van Mn vriendinnen heeft deze week een vrije dag
Ze is er aan toe , om eens flink geneukt te worden .
Ik heb helaas zelf geen tijd om daarbij aanwezig te zijn .
En heb daarom wat mannen uitgenodigd .
Nu is het zo , dat er nog meer vriendinnen van me er ook graag bij willen zijn , dus die komen ook
Dus dat wordt een feestje zonder mij .
Ik heb aan Zaadstra gevraagd om een Beetje op te letten ,
Zodat de dames volop kunnen genieten .

Even een paar regeltjes voor de nieuwkomers .
Behandel de dames met respect , nooit neuken zonder condoom
Mocht je 1 van de dames anaal geneukt hebben , doe altijd een nieuw condoom om
Neuk nooit met 1 condoom 2 dames .
Vinger je 1 van de dames , zorg dat je nagels geknipt zijn en gevijld
Er zijn te veel dames die beschadigd raken inwendig , doordat mannen met scherpe ongeknipte nagels
De dames proberen te laten spuiten , doe dit voorzichtig aub
Geef elkaar de ruimte , en geen haantjes gedrag
Bij Pixie deze keer geen sperma in haar mond .
Willen de dames met elkaar spelen geef ze dan even de ruimte
En blijf even van ze af
Ook jij Benno.

Mannen die ik heb uitgenodigd
Veel plezier en schrijf even een klein verslagje
Hoe je het beleefd heb , vinden de dames geil im terug te lezen .

Meiden geniet ervan

Gr. Jack
Dave is oke
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Feestje in EC

Bericht door Dave is oke »

Hey Jack,

Ik weet dat je er deze week niet bij bent, soms komt het niet uit, herkenbaar probleem voor veel EC vrienden.

Succes deze week , ik zal zeker een verslag schrijven....

Groeten Dave
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Plumberjack schreef: Ik heb aan Zaadstra gevraagd om een Beetje op te letten ,
Zodat de dames volop kunnen genieten .

Willen de dames met elkaar spelen geef ze dan even de ruimte
En blijf even van ze af
Ook jij Benno.

Hahaaaa, Zaadstra, goed opletten dat ik niet een van de dames van achteren pak terwijl ze met elkaar bezig zijn :lol: :lol: :lol:
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plumberjack
Contacteer:

Laten jullie me even weten hoe het was

Gr. Jack
Laatst gewijzigd door Plumberjack op 14 mei 2018 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
TheS
Leeftijd: 39
Contacteer:

Bericht door TheS »

Geweldig geil feestje vanmiddag!
Ik kwam eind van de ochtend binnen en toen was er al behoorlijk wat actie gaande. Ik ben 1 van de nieuwelingen ;-) en vond het ontzettend spannend allemaal. Kleren uit in de tas en eens rondkijken. Op het grote bed lagen Pixie en Ellen(begreep ik later..) heerlijk te genieten waarbij Ellen soms moest wegduiken voor een rondslingerende hak. In de heterocinema was ook een dame heerlijk geil bezig met een aantal mannen, zelfs in de Gay-cinema was een dame ontzettend lekker aan het genieten, ook werd ze heel geil aangemoedigd door haar partner. Een stelletje was ook met elkaar heerlijk aan het stoeien op de bioscoopstoelen. Er was teveel actie om hier op te schrijven, maar dit zullen anderen nog wel toelichten.
Ik ging terug naar het grote bed en spotte Ellen, een heerlijke dame en deed voorzichtig steeds een stapje dichterbij :oops: Toen ik zo goed als naast haar stond ging ze net even pauzeren en de overige ruimtes inspecteren. Helemaal goed natuurlijk. Later trof ik haar in de sling, en probeerde het opnieuw toen er een plekje vrij kwam om haar te neuken en vroeg ik of ze geen bezwaar had(vond ik wel zo netjes) Helaas had ik condoom al even om en lukte het niet goed 'm in haar te krijgen. Dan maar verhuizen naar de bank waar ze van achteren heerlijk werd genomen en ondertussen met haar mond een andere man bevredigde. Het plekje achter haar kwam vrij en snel kroop ik achter Ellen en neukte haar in deze positie. Al snel kreeg ze lichte kramp in haar nek vanwege de niet zo gemakkelijke positie en schoven we een stukje door zodat ze ontspannen verder kon gaan met neuken en pijpen. Ik ben in deze positie een tijdje heerlijk doorgegaan, waarna ik mijn plek weer afstond aan een andere heer. Ondertussen was er nog steeds overal volop actie, wat een geile bedoening hier zeg! In de hetero cinema was inmiddels nog een dame gekomen die zich ook prima vermaakte met een aantal heren, dan was er nog een stel binnengekomen wat ook met elkaar aan het genieten was. Kortom overal was actie, geweldige middag in de EC! Ik weet zeker dat ik de helft niet heb meegekregen en ben heel benieuwd naar alle andere verhalen uiteraard, maar ik wil nog wel even zeggen dat ik ervaren heb dat de sfeer erg goed was, ontzettend relaxed. Ik heb heel veel leuke dames gezien waarvan ik niet alle namen weet, maar zeker wel van heb genoten om jullie zo geil bezig te zien en ik denk jullie ook. Ellen dank het was heerlijk alle aanwezigen dank voor deze middag!
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Ellen »

Fijn S dat jij het spits af bijt om iets te schrijven.
Ik heb hetzelfde als jij er gebeurde zoveel. Zoveel lekkers om naar te kijken. 7 vrouwen die alles gaven. En nog veeeeeeeel meer mannen die niet van ons af konden blijven.
Ik heb ooit een verhaal geschreven over koude komkommertjes. Die heb ik nu ook weer nodig. Wat heb ik het lekker gehad met een heel aantal heren.

De volgorde kan ook lekker door elkaar lopen nu. Ik was als eerste binnen. Heerlijk rustig omkleden. Zaadstra en pixie kwamen ook al snel. Daarna ben ik het al kwijt. Pixie nam de grote matras. Ik de matras in de bios. Ik herinner me nog 1 jonge knaap die me zeker 3x die ochtend goed heeft geraakt. Knap hoor en telkens zag ik hem nog lopen met zn grote pik nog fier overeind turbotje. N geeft mij veel seks maar ook veel tederheid. Inmidels verhuist naast pixie. B geeft mij even een super befbeurt. En Benno nu had ik toch de eer om hem.die ochtend te mogen ontmaagden. Ik pijpte hem stijf waar ik nog nooit de kans voor heb gehad. Maar iedereen die Benno kent weet dat er na kort likken geneukt moet worden. En weer kom ik klaar. Ergens kwam de wehkamp boy ook binnen. Hij had mij ooit een foto gestuurd waarvan ik dacht dat hij uit een folder kwam. Zo mooi! Wat jammer dat je me vanachter neukte doen we nog een X over en dan wil ik je koppie zien. Zo naast pixie en ontwijk af en toe haar schoen. Ook topsport. 1x was ik te traag. Echt die mannen hebben er wat af geneukt. Ron heeft even goed geraakt terwijl ik Dave pijpte. Was de special act van de ochtend Dave. Topper. En inderdaad soms even pauze sorry mannen. Ik hoop dat ik het goedgemaakt heb. Even kijken bij de andere dames. Wat een geile donders. Dan ben ik nog wel braaf hoor. Ehum.

De sling nog even gehad. Was op dat moment ook het enige vrije. De turbo jongen neukte me even diep zal ik wel verdient hebben nadat ik hem diep gepijpt heb.

Ik beland op de bank en pijp diverse mannen. Zo lekker. Keer op keer voel ik een andere ook vanachter. Wel even kijken af en toe wie er zo zijn best doet voor mij. Voor S was deze hoogte ook beter als de sling. Maar al snel voel ik de turbo weer. Die vult me echt tot aan de rand.

De laatste schot zonder kilt heb ik weg moeten geven aan É. Mooie jongen met donker krullen maar de komkommertjes waren erg rauw geworden. Gelukkig heb ik hem revanche moeten toezeggen op een volgende date. E heeft hem trouwens heerlijk verwend hoorde ik onder de douche. Girl power.

En het spijt me mooie lieve mannen dat ik niet iedereen omschreven heb. Vul maar aan. Ik ben stukjes kwijt. Weer die seksroes maar dan zonder kater.
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door xsjuicyxs »

Same here!! Veel in een roes beleefd, veel gezien, gevoeld en vooral erg genoten.. wat een geil feestje weer!!

Zo wil ik elke week wel beginnen. Met zulke mooie en lekkere dames.. én een cinema vol leuke, respectvolle en geile mannen.
Eenmaal binnen in de cinema is het feest al in volle gang. Pixie ligt op het matras bij de lockers met een man of tien er omheen. Wij, Buurman en ik, kussen Pixie uitgebreid gedag en we merken dat de sfeer relaxt is. Ik herken een paar mannen, maar zie erg veel nieuwe gezichten (voor mij dan, ik ben er niet heel vaak bij) Ik kleed me uit en houd een setje en kousen aan. Na een toiletbezoek zie ik dat Benno is binnengekomen en we kussen elkaar gedag. Buurman en ik zoeken eerst even de rust op in de hetero cinema. De cinema is helemaal leeg. Maar dat duurt niet lang. Buurman legt mij op het matras en begint me gekmakend te likken en te verwennen. In no time staat er acht man om ons heen en neemt er een aantal plaats in de stoelen. Al snel krijg ik twee lekkere pikken voor m'n gezichtje en ik begin ze te trekken en te pijpen.

Ik heb Buurman lang (oke, een weekje maar, maar voelt als een eeuwigheid) moeten missen en we gaan heerlijk in elkaar op. Geil zoenen, likken, pijpen, neuken.. hij is er ook duidelijk aan toe. Buurman stoot flink en trekt lekker geil aan m'n haren wanneer hij mij voorover gebogen tegen het matras hard neukt. Hier ben ik echt aan toe. Het idee dat er zoveel mannen staan mee te genieten vind ik nog geiler. Benno vindt geloof ik dat Buurman mij voor zichzelf houdt, want hij staat te popelen.. ongeduldig???! Haast?? Hahaha

Buurman is al lekker bezweet van de geiligheid en neemt even pauze. Benno's geduld wordt beloond en hij staat dan, zoals we van hem gewend zijn, al vooraan klaar. Ik zit op mijn knieën en voel Benno in mij komen. Voor mij pijp ik de lekkere pik van iemand die ik al meerdere keren ben tegengekomen. Vergeef mij, ik ben je naam/alias vergeten. Benno likt en neukt afwisselend en overal voel ik handen over mijn lichaam. Ondertussen maak ik oogcontact met Zaadstra, die ken ik nog niet. Wanneer ik weer op mijn rug gedraaid wordt kruipt Zaadstra tussen de andere mannen en maak ik kennis met hem én zijn lekkere pik. Ik lik hem en neem hem rustig in mijn mond. Het is werkelijk een verwennerij zo.. een pik in mijn kutje, één in mijn hand en één in mijn mond en tussendoor vingers op mijn klitje, handen over mijn benen, borsten...te lekker gewoon.

Dan ineens komt Buurman weer in beeld en "hey.." nog een bekende. Het is Elke. Ze ziet er geil uit en eindelijk kan ik ook haar mooie gezichtje zien. Vorige keer was ze geblindoekt namelijk. Elke zakt door haar knieën en begint mijn kutje lekker te likken. Ze wordt geneukt van achteren en ik voel haar mond en tong bij iedere stoot tegen m'n klitje duwen..mmm.. geil. Al gauw wordt Elke weer in beslag genomen door anderen.

Buurman gaat op zijn rug liggen en ik kruip lekker op hem. We neuken geil totdat hij mij naar boven trekt zodat ik met mijn kutje op zijn mond zit. Hij likt mijn inmiddels kletsnatte kutje weer overheerlijk en ik beweeg mijn kutje lekker over zijn mond en tong heen en weer. Ondertussen pijpt Elke Buurman. Buurman geniet intens, likt me steeds wilder en geiler. Dan is het voor hem niet meer te houden, Elke pijpt hem hemels lekker en hij komt luid klaar. Ik geniet ervan hoe hij geniet. Buurman spuit zijn zaad in Elke's mondje waarna Elke mij aantikt. Hmmm... ik krijg een lekkere tongzoen van haar en Mmmm.. Buurman zijn zaad!! Good job girl, Buurman wordt gek van deze geilheid.

Daarna is het mijn beurt om nog even met Elke te spelen. We zoenen en ik leg haar op het matras. Ik kruip tussen haar benen en lik haar lekkere kutje. Ik duw een paar vingers erbij en word ondertussen zelf weer flink geneukt.
Ik voel me oververhit en we besluiten even te pauzeren en weer richting lockers te gaan. Daar aangekomen ligt Pixie te genieten van o.a. Zaadstra en nog een aantal mannen. Voor ik er erg in heb staat Benno achter mij. Pixie ligt er uitnodigend bij. Eén pik in haar mond, één pik in haar hand, maar haar kutje is helemaal vrij. Ik wil haar likken en buig voorover. Benno wil mij neuken, maar dat gaat lastig zoals ik er nu bij sta en hij zegt dat ik misschien beter op het matras kan gaan zitten/liggen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik kruip tussen Pixie haar dijen en lik haar klit. Lekker wat vingers erbij en ik laat me niet storen. Ondertussen in Benno blijkbaar een manier aan het zoeken om mij te neuken, want zoals ik er nu bijzit kan hij er blijkbaar nog niet bij. Volgens mij wordt er een hele studie van gemaakt, maar ik laat me niet storen hoor haha.. Dan zijn ze er toch uitgekomen en voel ik uiteindelijk weer een lekkere harde pik in mijn kutje stoten. "Zie je wel" denk ik.. laat ze het maar even uitzoeken die mannen, dat komt vast wel goed haha.

Ik kom weer overeind.. en kijk even om me heen naar al dat lekkers. Niet veel tijd krijg ik daarvoor, want dan komt Zaadstra voor mij staan. Hij houdt zich aan de stangen boven zich vast en hij duwt zijn lekkere pik in mijn mondje. Ik pijp hem. Tussendoor neem ik even zijn ballen in mijn mond en trek en pijp weer lekker verder tot hij zijn lekkere warme zaad in mijn mondje spuit. Zijn kloppende pik lik ik nog even na, zo geil dit.

Daarna laat Buurman mij weer lekker spuiten terwijl ik op mijn rug op het matras lig. Al mijn juicy sappen vliegen in het rond. Daarna word ik overheerlijk gelikt door een leuke man met een fijn accent. En weer voel ik al die lekkere handen overal. Ondertussen pijp ik pikken om me heen en geniet met mijn ogen dicht van dit alles.

Buurman houdt de tijd goed bij.. we moeten er al weer bijna vandoor. Maar eerst gaan we samen nog heel even lekker liggen op de bank. Even nog een intiem moment samen. Buurman zoent me, vingert me en ik kom overheerlijk klaar....
Dan is het echt tijd om te douchen.. lekker insoppen, Buurman heeft genoten en roept nog even om de aandacht van Pixie die nog altijd op het matras nonstop ligt te neuken en pijpen.. Onverstoorbaar trouwens haha

We kleden ons aan en ik merk nu Ellen pas op. We waren allemaal in een andere ruimte en langs elkaar heen gelopen of ik had er gewoon niet opgemerkt onder al die mannen ;). We kletsen even, zij en de andere dames blijven nog heerlijk genieten. Voor ons zit het er helaas weer op. Maar genoten hebben we van deze super horny monday.
Plumberjack
Contacteer:

Ik heb wat verslagen gelezen , en diverse berichtjes gehad van de dames en wat mannen .

De dames hebben het allemaal super naar hun zin gehad , het was geil gezellig en spontaan
Dit is de eerste keer dat ik iets organiseer terwijl ik er zelf niet bij ben .
Heel fijn om dan te lezen dat het zo goed gelopen is .
Vaatstra bedankt voor het opletten op de meiden .

Ik hoop nog wat verslagen te lezen van de mannen die ik uitgenodigd had .
Van de dames zijn er al een paar , en er komen er nog .

Heb wel wat gemist , donderjuu .

Gr. Jack
Robertino
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Robertino »

De oproep van Jack of er mannen zijn die houden van een geil feestje kon ik niet weerstaan. Een bericht terug met plaats en tijd. Erg kort dag, ik kan niet maar regel uiteindelijk toch een lange lunch.

Even voor 12 kom ik aan in de EC en val ik met mn neus in de boter. Ik ben een nieuwkomer maar herken al snel de namen. Pixie, Ellen, Juicy wat een heerlijke dames. Snel mn pak uit, ik kom tenslotte net mn mn werk en ga aan het werk!

Pixie werd gelikt op het grote matras en Ellen zat met haar lekkere kont omhoog ernaast. Snel erachter gekropen en een condoom omgedaan. Ellen lachte naar me en ik wist dat het goed was toen in mn pik in haar natte kutje schoof. Wat een genot! Te veel zelfs, even terugtrekken anders kom ik wel erg snel. De temperatuur in mn pik is wat gedaald en ik ga vrolijk weer verder met stoten. En dan hou ik het niet meer en kom grommend klaar.

Even afkoelen en na wat opfrissen kom ik in de hetro cinema waar Juicy en Elke alle aandacht opeisen. Ook die van mij. Juicy wordt geneukt voorover op het bed tot de man wegstapt en ik zijn plaats inneem. Condoom om en terwijl ik liefdevol aan Juicy’s haar trek neuk ik haar stevig. Lekker haar ranke lijf. Weer even pauze en bijkomen.

In de gay cinema zie ik Elke op de pik van een man klimmen. Na een tijdje wijst ze naar achter. Dat wordt een DP’tje denk ik als ik mn hand over haar rug en kont laat glijden. Ze grijpt naar mn pik. “Wil je mn pik in je kont lief?” Vraag ik hoopvol. Een volmondig “ja” en ik zit mn pik al achter haar sterretje. Na enkele bewegingen waar Houdini jaloers op zou zijn schuift mn stijve pik heen en weer in het strakke kontje van Elke. “Neuk me, neuk me”, zegt ze. En dat doen we. In een ritmisch samenspel neuk ik haar vol overgave totdat ik mn zaad in haar kont spuit (technisch gezien in het condoom maar dat klinkt minder geil ;-).

Weer even opfrissen en vooral bijkomen. Op de grote matras wordt Juicy inmiddels door Benno geneukt (geen enkele sprake van voordringen) terwijl ze het kutje van Pixie verwent. Pixie heeft maar een pik tot haar beschikken dus ik schik mij in mijn rol en kom op mn knieën naast haar hoofd zitten. Even manueel aftasten en dan vol overgave pijpen tot gevolg. Om en om worden we verwend. Het zicht op een mooie dame die je pik helemaal doorslikt is hemels. Als de setting even veranderd vraag ik Pixie of ze even wil draaien zodat ik haar kan neuken. Het standje wordt kunstig als Pixie de pik naast zich pijpt en hij over haar heen buigt om diep te gaan. Vol overgave echter neuk ik door, aangemoedigd door “zo, zo, ja, ja, zo is ie lekker”. Maar ik moet uiteindelijk gaan, mn lunchafspraak zit erop!

Dit smaakt naar meer, dames!

Bowski
Laatst gewijzigd door Robertino op 15 mei 2018 06:16, 4 keer totaal gewijzigd.
Aduh
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Aduh »

OPEN KUTJES DAG

Een swipe naar rechts…20 graden en warmer, zonnig…phew! Een perfecte zomerdag…warme lucht…heldere hemel. De EC verwelkomde mij met een wijd geopende deur en de altijd vrolijke personeel. Ik stapte de cinema binnen en trof een kudde van mensen. Ze waren alvast met het feestje begonnen. Drukke hetero cinema…check, drukke cruising ruimte…check, 4 dames…check!

Ik kleedde mij uit en bijna huppelend, liep ik richting de hetero cinema. Een mooie jonge blonde dame werd stevig geneukt. Juicy had ik later begrepen. Wat een mooie vrouw met een goddelijk slank lijfje. Een pik in haar mondje, een pik in haar kutje en een in haar handjes. Liggend op haar rug met benen wijd en open kut, werd zij achter elkaar geneukt. De geiligheid die in de lucht hing, was zowat tastbaar. Gekreund en gehijg overheersten de ruimte. Ik schoof een condoom om mijn harde pik en zag dat er een schone kans was om Juicy te neuken. Zelf verzekerd drukte ik hem in haar glad geschoren en strakke kut. Het voelde zacht en warm. Met lange halen heb ik haar een tijdje geneukt. Haar benen over mijn schouder. Lange diepe halen weer. Heerlijk vochtige kut. Ik moest mijn best doen om niet te vroeg klaar te komen. Pfff…even lucht happen…

Inmiddels had Elke de cinema betreden. Zoals altijd, kleedde zij zich heel uitdagend. Zij paradeerde met een kort leren rokje zonder slip en zowat blote bovenlijf. Mooie pronte borsten! Een mooie verschijning en vooral lust opwekkend om te zien. Zij speelde af en toe met Juicy en natuurlijk met een paar mannen. Vakkundig had zij een aantal pikken gepijpt. Sommige konden het niet meer inhouden en spoten hun zaad in haar mondje. Staand pijpte zij een man en stak haar kontje heel uitdagend naar achteren. Een man schoof zo zijn pik in haar. Wat een uitzicht! Toen hij zijn pik uit haar kutje haalde, schoof ik mijn al steigerende pik in haar! Mijn hemeltje lief! Wat een lekkere krappe kut. Ik neukte haar staand en steeds harder stootte ik mijn pik diep in haar kut. Met man en macht probeerde ik deze keer weer om niet te vroeg klaar te komen. Het lukte mij net omdat ik mijn pik op tijd uit haar kutje haalde. Voor het zingen…

Goed hydrateren om te kunnen presteren. Zeer toepasselijk als je aan dit feestje wilt deelnemen. De dames verwacht een Olympische prestatie van de mannen want daar kwamen ze voor.

Cruising ruimte. Vol. Mannen. Twee dames. Ellen en Pixie. Twee hele mooie en geile dames met ondeugende blik. Pixie lag sinds het begin van het feestje allee maar op haar rug en stelde haar kutje beschikbaar aan aanwezige mannen met oorlogsklare pikken. Ik speelde even Ellen en liepen samen naar de darkroom. Ellen wou de sling proberen. Met benen wijd en open kutje, nodigde zij een jonge man uit. Hij drukte langzaam zijn stijve pik diep in haar. Zij werd stevig geneukt. Kreunend en glimlachend genoot zij van zijn goedgeschapen pik. Toen ik de kans kreeg om haar te neuken, deed ik dat met plezier. Door mijn lengte moest ik op mijn tenen staan waardoor ik niet te lang kon volhouden. Ellen stelde voor om naar een andere ruimte te gaan. Alle ruimtes waren vol. Elke centimeter van elke ruimte werd benut. Toen ik een bank in de cruising ruimte vrij zag, vroeg ik aan Ellen of we die plaats ook konden “benutten”. Zij pijpte mij heerlijk en in no time is mijn pik klaar om haar te neuken. Zij ging op de bank op haar handen en knieën, stak haar volle billen naar achter en stelde haar kut beschikbaar voor mijn pik. Ik drukte hem erin en oooh..! Heerlijk strak en warm weer. Ik neukte haar stevig en hard. Een man bood zijn pik aan haar en zonder aarzeling nam zij het in haar mond. Ik werd afgelost door een man en deze keer schoof ik mijn pik weer in haar mond. Deepthroat…heerlijk! Ik deed weer een condoom om en neukte Ellen nog een keer. Deze keer liet ik alles gaan. De tintelingen op mijn eikel, warme gevoel over de schacht, de kriebels in mijn benen…kreunend spoot ik mijn condoom vol! Een hele lading…pfff…weer even een lucht happen en natuurlijk…hydrateren!

Hetero cinema. Half vol. Eva de blonde MILF werd gevingerd. Mooi lichaam, volle borsten, zachte billen en geile blauwe ogen. Zij pijpte een man die op een stoel in de cinema zat. Staand met haar kontje naar achteren. Heel verleidelijk om zo mijn pik in haar kutje te drukken. Zonder aarzeling, schoof zo een man zijn stijve pik in haar. Zij genoot er zichtbaar van. Next man up! Nog een andere pik in haar kutje. Wow! Dit gebeurde alleen in porno film, dacht ik. Ik werd als maar geiler en geiler. Mijn pik werd steeds harder en zodra de andere man zijn pik eruit haalde, drukte mij pik in haar kutje. Man man man! Wat een heerlijk kutje weer. Ik stootte hard en de man die zij pijpte, moedigde haar aan om hem dieper te pijpen en moedigde mij aan om haar diep en hard te neuken. Daar gaf ik zeker een gehoor aan. Mijn pik schoof diep en hard in en uit haar MILF kutje. Ik trok mijn pik eruit en bood het aan haar mondje aan. Zij wou zaad hebben en pijpte mijn pik gulzig. Ik spoot haar mondje vol. Spelend zoog zij mijn gevoelige pik af. Geen druppel zaad werd verspild en zij slikte alles netjes door. Zij bleef nog een tijdje spelen met mijn pik. Likken…zuigen…geile blik…phew! Wat een vrouw!

Het werd tijd om naar huis te gaan. Ongeveer de helft van de bezoekers waren al vertrokken toen ik de douche instapte. Aan alle aanwezige dames, bedankt voor de super geile porno gangbang/orgie feestje. Mijn dank gaat ook naar de organisator(s) en de aanwezige mannen die het feestje mogelijk hadden gemaakt. Tot volgende keer…
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 4 gasten