zaterdag 30 juni

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stel74
Berichten: 92
Lid geworden op: 27 sep 2012 23:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

zaterdag 30 juni

Bericht door stel74 »

Komen zaterdags naar de ec, hopelijk komen er veel leuke jonge mannen om het vrouwtje eens flink te .....
We hopen dat het een geile zaterdag gaat worden en dat de airco's de boel kunnen koelen.
vrouw geeft aan wie er mee mogen spelen.
Gigant
Berichten: 109
Lid geworden op: 21 jul 2016 11:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: zaterdag 30 juni

Bericht door Gigant »

Leuk dat jullie weer komen buiten is het heet en dat zal het wellicht binnen ook gaan worden zie jullie morgen xxx
Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: zaterdag 30 juni

Bericht door geertje69 »

Ik kom!
Misschien met partner, spannend!
rubenkarels
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 jun 2017 22:41
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: zaterdag 30 juni

Bericht door rubenkarels »

Vanaf hoelaat zijn jullie er?

Groeten Ruben
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: zaterdag 30 juni

Bericht door Benno2 »

Als Kiana aankondigt om naar EC te komen, begint mijn bloed altijd al sneller te stromen. Gek genoeg stroomt het allemaal naar een bepaalde plek...

Om 12 uur kom ik binnen en zie haar al in de heterocinema zitten met Ricardo, een vriendelijke, Italiaanse jongeman, die maar een beetje Nederlands spreekt. Hij is lekker bezig met Kiana en voorlopig kijk ik alleen maar toe. Ik klets met haar partner J en met G, die er ook is.Verder is het erg rustig We hebben bericht gekregen van Geert, die gezegd heeft met zijn Braziliaanse vriendin Lianna te zullen komen. Daar ben ik uiteraard benieuwd naar, maar die zijn er dus nog niet.

Kiana is lekker geil bezig met Ricardo en ik heb erg zin in haar. Als Ricardo klaar is, begin ik alvast met haar te kussen en strelen, maar ze wil eerst even wat drinken. In de centrale ruimte komen net Geert en Lianna binnen. Ik begroet ze hartelijk en stel me voor. Lianna is een prachtige vrouw met lang haar en een fantastisch lichaam. Ze is heel licht getint en heeft curves in all the right places. Maar ze reageert onverwachts wat raar op mijn begroeting. Ze denkt eerst dat ik misschien personeel ben, ofzo. Daarna zegt ze dat ze het maar vreemd vindt. Nou ja...

Kiana is inmiddels met een andere jongeman bezig, waarvan ik de naam niet ken. Ze doen allemaal lekkere dingen op de bank en ik vraag of ik mee mag doen. "Nee", zegt ze. Ik moet netjes op mijn beurt wachten. Ik weet heel goed dat Kiana dol is op jonge kerels en ik kan mezelf helaas niet meer tot die groep rekenen. Toch heb ik al best vaak heerlijke seks met haar gehad. En dat hoop ik vandaag ook te gaan doen.

Geert en Lianna kleden zich om en nu zien we meer van Lianna's heerlijke lijf. Ze houdt alleen nog een klein setje turquoise setje aan. Het lijkt er echter niet op dat ze niet echt open staat voor toenadering. Jammer.
Kiana is inmiddels met de jongeman naar de darkroom gegaan waar hij haar staand neukt, terwijl zij met haar handen steun zoekt bij een gloryhole. Zoals gebruikelijk is de vloer nat als de jongeman even later is klaargekomen. Kiana heeft al weer flink staan squirten. Ik vraag haar of ze zin heeft in de sling, maar ze wil eerst even vocht aanvullen. Dat blijkt nodig te zijn.

Ze komt terug en neemt plaats in de sling, waar ik haar meteen begin te neuken. Ik heb er al een uur zin in en nu komt het er eindelijk van.Ik ben niet te houden. Al snel werpt Kiana me er voor een eerste keer uit, waarbij een warme golf over mijn buik sproeit. Er zullen er nog een aantal volgen. Telkens als het gebeurt, steek ik direct erna mijn pik weer terug in haar kletsnatte kutje en neuk onverstoorbaar verder. En verder en verder. Kiana steekt haar vingers in haar mond en gaat er dan haar clitje mee stimuleren terwijl ik onvermoeibaar doorga met neuken. Ik weet niet wat het is bij deze vrouw, maar elke keer weer merk ik dat mijn testosteron er van aanslaat en dat ik ontzettend zin krijg om haar te neuken. Maar ja... onvermoeibaar. Het is wel warm en de inspanning begint zijn tol te eisen. Om even te pauzeren, lik ik Kiana's kutje en daarna ga ik weer verder met neuken. Als Kiana voor de zoveelste keer de vloer heeft ondergespoten, is het voor mij ook tijd om klaar te komen. Daarna help ik haar uit de sling, hop over de plas op de grond heen. We vegen het droog en gaan weer naar de centrale ruimte.

Er zijn inmiddels wat meer mannen bijgekomen, waaronder een nieuwe jongeman, Robin, waar Kiana al snel naast zit. ;) Ik ga snel douchen en het loopt tegen 2 uur als ik met een big smile de EC verlaat.
Thanks Kiana. Je bent heerlijk, zoals altijd :D
XXX Benno
Laatst gewijzigd door Benno2 op 03 dec 2018 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
stel74
Berichten: 92
Lid geworden op: 27 sep 2012 23:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: zaterdag 30 juni

Bericht door stel74 »

Dank je wel Benno voor dit uitgebreide en gedetailleerde verslag.
Ik heb een heerlijke middag gehad. Het is er altijd geilzellig.

Xxx Kiana
Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: zaterdag 30 juni

Bericht door geertje69 »

Ons verslag (wordt nog verder bijgewerkt).
viewtopic.php?f=22&t=36763
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: zaterdag 30 juni

Bericht door Benno2 »

stel74 schreef:Dank je wel Benno voor dit uitgebreide en gedetailleerde verslag.
Ik heb een heerlijke middag gehad. Het is er altijd geilzellig.

Xxx Kiana
Uiteraard doe ik mijn best op een geil verslag met een middagje met jou.
Anders moet je straks weer Heleen van Rooyen gaan lezen ;)
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten