Nieuwe dame met meester

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Michael43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Nieuwe dame met meester

Bericht door Michael43 »

Zoals we wel eens vaker zeggen: je kan het treffen ;-) ….. Ik liep zo rond 13.30 de EC binnen en ondanks de oorverdovende stilte zag ik op het grote bed een waanzinnig mooie blonde dame met haarzelf spelen. Met behulp van haar meester bracht ze zich naar een heerlijk hoogtepunt.
Ik stond in een cirkel om het bed en het viel mij op dat iedereen keurig afstand hield en genoot van het mooie uitzicht.
Nadat de (jonge)dame nog een keer kronkelend klaarkwam en door haar meester werd opgevangen keek ze de cirkel rond.
Met een handgebaar wenkte ze twee leuke jongemannen en mij op het bed. Ze ging voorover zitten en pakte de mooie pik van mijn buurman vast en nam hem in haar mond.
Zoals hij al voorspelde (ik kom snel) gebeurde, hij kon het niet tegenhouden en dat was logisch. Want we hadden een heerlijk uitzicht op haar lange blonde haren en geweldige kont. Daarna kwam mijn andere buurman aan de beurt, ook hij kon het niet te lang tegenhouden en ook hij spoot haar mond vol. Dank je wel, zei ze steeds keurig als ze een lading ontving.
Ik was de laatste die aan de beurt kwam en ik zat prima op mijn knieën en pakte haar hoofd goed beet en kon het tempo aangeven.
Als je dan zo naar beneden kijkt voel je je wel geweldig kan ik zeggen, zo een lekkere meid die met mijn grote pik bezig was.
Na een tijdje kon ik het ook niet tegenhouden en kwam met een grom overvloedig klaar. "bedankt" zei ze en ik keek haar aan en zei: jij bedankt!
Nadat ik klaar kwam ging zij met haar meester lekker douchen. Ik kon nog even gezellig napraten met een paar bekenden, gezellig om ook wat te kunnen kletsen in de EC.
Toen ze zich gingen aankleden, vertelden wij nog even hoe ontzettend mooi ze was. Het was mijn eerste keer hier vertelde ze, en het smaakt naar meer.....
Hopelijk kom ik haar en haar meester nog eens tegen.....wederom een topdag
Evy
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Re: Nieuwe dame met meester

Bericht door Evy »

Michael43,
Wat leuk dat je zo'n mooi verslag hebt geschreven. Dank.
Het is heel leuk om te lezen hoe je het ervaren hebt.
Ik voel me gevleid door je woorden ^^

Ik ben al de hele avond aan het nagenieten van vandaag..
Dave is oke
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Nieuwe dame met meester

Bericht door Dave is oke »

Hey Michael43,

Ik was een van de bekende zoals je beschreef in je verslag.

Leuk je weer eens gesproken te hebben, was lang geleden.

Mooi verslag geschreven......

Goed weekend.

Dave
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 8 gasten