Ketsen en kletsen

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Ketsen en kletsen

Bericht door Ellen »

Wie een kuil graaft voor een ander....wordt er zelf nat van!

Onze vorige date ben ik erg geplaagd wat wel een heftig effect had. Maar plaag je mij dan is dat geleend. Had gisteren al wat verwarrende foto's gestuurd over mijn stoute plannetje. Wat leren riempjes, een vochtig kutje...

We waren heerlijk vroeg en alleen. Fijn anders had ik het lef niet gehad waarschijnlijk. Ik kleede me om. Kousen,hakken,korselet met jarretelles en....vaginaballetjes. Rick mocht lekker op zijn buik gaan liggen en ik ben erop geklommen. Vroeg hem of hij al wat voelde :lol: hij dacht aan die foto van dat vochtige kutje. Nog even sudderen dacht ik. Ondertussen even mijn tieten over die heerlijke billen laten gaan en er zachtes in gebeten. Nooit zo lang naar zijn achterkant gekeken en mijn fantasie begon me parten te spelen. Ik merkte dat ik zo nat werd dat de balletjes eruit floepten. Even terugstoppen en toch maar de opdracht in z'n oor gefluisterd. Ik heb iets in mijn kutje wat je er zonder handen uit moet halen. ....tja dat was niet heel lastig meer. Ze stroomden er nog net niet uit. Maar bekwaam en voorzichtig werden ze verwijdert.

Gelukkig hoefde ik nu niet lang te wachten tot ik hem diep in me had. De tranen stroomden over mijn wangen. Lijkt me best gek maar het is serieus van genot. Niet lang daarna volgde mijn explosie al. Was er in ieder geval 1 geil van geworden van plannetjes smeden. Even bijkomen luieren en heerlijk kletsen. Beetje friemelen en luisteren naar je onrustige hartslag van het ketsen. Of is deze term streekgebonden?

Ondertussen was het wat drukker geworden en de gemiddelde leeftijd steeg rap. Op mijn verzoek mochten ze me niet aanraken. Wat ze netjes respecteerden. Toen we naar huis gingen werden we bedankt voor de geile show.

We verplaatsen ons naar de heterozaal. Ik kan (sinds kort) zo genieten van girls op top. O ga ik dat zeggen ja ik doe het! Ik daag jullie uit met mijn tieten. En aan de reacties te zien niet onverdienstelijk. 1 heer keek vanaf de 1e rij mee en we nodigden hem uit om mee te doen. Rick pijpend speelde hij met mijn pussy. Rick had me al lang en veel laten squirten maar het lukte ook hem nog een handje vol te krijgen.

We verplaatsen ons weer naar de grote matras waar Rick nog weer snel bij zijn vrouwtje voelde of er nog wat over was. Ja hoor handdoekje! Staand even Rick en andere mr even afgetrokken en gepijpt zodat Rick me van achter staand kon neuken. Hij weet dat ik dat heerlijk vind. De meneer voor me pijpend en dan voelde ik weer een scheut man wat doet hij met me? De boodschap of hij zijn benen droog wou houden werd abrupt beantwoord met z'n pik uit mij. Oei dat was even een raar gevoel eruit vlak ervoor. Zal wel zelfde effect zijn als voor het zingen de kerk uit. Meneer had condoom om en zei dat het niet ging lukken maar hij was al lang binnen. Ik zat op m'n knietjes ik kon dus niet zien of hij het fijn vond. Ik had mijn ogen erg dicht bij die heerlijke paal van Rick maar kon er niet bij. Nog zo'n frustratie momentje....maar ik had vandaag de ogen toch wat vaker los. De mond om Rick te pijpen ook. Zo lekker.

Wat afgesloten werd met nog een laatste heerlijke neukbeurt op m'n rug. En zijn zaad over mijn kutje en het laatste druppeltje eruit gezogen. Nu moesten we ook nog voor het eerst samen douchen. Wat een straf.
casanova22
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Ketsen en kletsen

Bericht door casanova22 »

Was wederom een geweldige ochtend/middag met je lieve, lekkere Ellen!

1e half uur helemaal alleen in EC geweest, was een bijzondere ervaring. Konden helemaal in elkaar opgaan en samen genieten.. geeft het allemaal nog iets extra's! Uiteindelijk twee uurtjes heerlijk genoten van elkaar.. perfecte tijd samen gehad.

Hmm nu nog lekker aan het nagenieten. Gelukkig zien we elkaar snel weer ;-)

X Rick
Jonge jongen met sportief lichaam en lekker groot geschapen staat open voor leuke avonturen.
Patrick666
Leeftijd: 47
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

Klinkt inderdaad als een lekker showtje, de volgende keer koop ik ook een kaartje voor de 1ste rij :)
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Ellen »

Die was helemaal vol net als vandaag :lol:
Als je niks aan de benen hebt kun je er altijd bij komen staan!!!
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Staanplaatsen zijn net zo duur als op de 1e rij.
Helaas hebben ze bij EC geen seizoenskaarten, anders had ik die zeker gekocht.....

Misschien schrijft Ellen nog wel een geil verslag.....

Groeten Dave
Rogier
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Rogier »

Ja ellen we wachten op geil verslag