2 x Turbo met injectie

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

2 x Turbo met injectie

Bericht door Ellen »

Wow wat een ochtend
Mijn stringetje is al kletsnat voor ik hem uit heb en het squirtvocht loopt al bijna in m'n slippers.

Het vaste ritueel met Turbo 1 in de heterozaal was erg heftig voor mij. 2x kort achter elkaar en ik zag sterretjes. Heb nog even met mijn hoofd getest of het deugdelijk metselwerk was.

Even bijkomen op de bank en ik wou graag in de sling. Daarom Rick al pijpend geil aangekeken en dan kun je toch geen nee meer zeggen :P

De temperatuur is gezakt en dat kon ik merken aan Rick. Die schakelde de turbo in de hoogste versnelling. Ik kwam weer in topsnelheid. Toen Rick pauze wilde nodigde hij R uit het over te nemen. Nog zo'n lekkere jonge knaap met hetzelfde tempo en ritme Turbo 2. Ik vloek niet snel maar wat hebben ze me diep en hard genomen. Af en toe squirte ik ze eruit. Door die 2 flinke pikken en hun energie voelde ik me echt hun pitspoesje.

Uit de sling. De pauze had bij Rick de accu weer opgeladen en ik werd staand geneukt vanachter naast het grote bed. En weer zo hard en diep. Ik voelde al mijn spieren en ik kan er niks aan tegenhouden. Ik voelde dat ik squirte en hoorde later dat het inderdaad langs zijn benen liep.

Op mijn buik op het bed neukte hij me terwijl hij mijn billen vast houdt. Oef en nog eens ik voel alles kloppen in mij. Alles klopt ook aan ons samenspel. Ik voel dat R mijn hand om zijn pik legt en ik voel hoe groot deze is. Tjeeses en die heb ik in de sling al in me gehad.

Rick op z'n rug en ik pijp hem. R ramt afwisselend hard en kort dan weer lang en diep in mijn poesje.

We naderen de finish en ik krijg mijn spetterende einde. 2 flinke pikken die zich boven mijn ogen afdekken. Afwisselend pijp ik ze tot ze zich leeg spuiten over en in mijn mond.

Samen douchen hmmmmmm
Gigant
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: 2 x Turbo met injectie

Bericht door Gigant »

Mooi verhaal weer Ellen je hebt echt weer genoten lees ik
Met die lekkere Turbo's
Dave is oke
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: 2 x Turbo met injectie

Bericht door Dave is oke »

Hey Ellen & Rick,

Je verslag gelezen Ellen tijdens mijn vakantie.

Altijd weer lekker zo'n geile middag in EC.

Inderdaad is het douchen heerlijk aan het eind.

Beter dan dat er overal zand zit.....

Hopelijk deze keer wel op beiden slippertjes naar huis....

Groeten Dave
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten