helaas zonder Pleasure ...

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
wijstel9774

helaas zonder Pleasure ...

Bericht door wijstel9774 »

Al even in de planning een leuk feestje in de EC in Amersfoort. Het is altijd leuk om van te voren iets te plannen en om lekkere stoute ondeugende plannen te smeden in aanloop naar zo'n dag.

Samen met Guilty Pleasure smeden we zo het plan om onderweg naar de EC elkaar ergens te treffen waarbij de dames een opdracht mogen uitvoeren. We gaan er nu niet verder op in. Helaas bleek GP fysieke klachten te hebben vandaag en kon niet komen. Een afmelding was het gevolg, wij hebben desondanks besloten de EC te bezoeken.

Wij komen rond half twee de EC binnenlopen en horen direct een dame die het hoorbaar naar haar zin heeft. Dat komt vast niet van de tv-schermen, haha. Het is altijd even wennen bij binnenkomst aan het licht, maar zodra we voorbij de gordijnen zijn die de gang van de grote centrale ruimte scheiden zijn we Benno en E en nog een aantal aanwezigen waarvan we de namen niet kennen heerlijk van en met elkaar genieten.

Wij begroeten allen, de één uitgebreider als de ander, en beginnen onszelf om te kleden, ofwel uit te kleden. Eenmaal gewend aan het licht en omgekleed komt Eddie op me af, die had ik nog niet gezien. We begroeten elkaar en ik laat hem kennis maken met m'n blonde schoonheid.

Wij nemen even plaats op één van de banken rondom het grote bed en genieten van het schouwspel dat E met de overige heren opvoert. Heerlijk om een leuke dame zo te zien en horen genieten. Ondertussen speel ik een beetje met m'n meissie en zijn er een aantal heren die dit niet onopgemerkt blijft. Aandacht voor de blonde schoonheid is er altijd genoeg, maar sorry mannen, wij zijn wel wat meer kieskeurig dan menig ander en laten enkel af en toe een alleen gaande man toe in ons spel. Zodra E verhuisd naar de darkroom besluiten wij dat het even tijd is voor een rokertje.

Uitgerookt, tijd voor actie. Maar helaas net als we actief willen worden, komt B naar ons toe gelopen en houdt ons even bezig ... Even de zinnen opnieuw verzetten,tijd voor actie dus, haha. Langzaam begin ik Roos haar tepels te verwennen, ze is hier zo gevoelig voor en binnen de kortste keren merk ik dat het vochtig tussen haar benen wordt. Ik verplaats haar naar het matras waar E inmiddels ook weer ligt te spelen en ga verder met waar ik gebleven was. Roos geniet hier heerlijk van en ondanks een enkele toenadering van de heren kan ze zich ontspannen. (kritische noot aan de mannen, mannen met kleding die aanraken zeker niet gewenst, mannen zonder te vragen ook niet! zo moeilijk lijkt het ons niet, maar het blijkt iedere keer weer lastig)

Benno ziet inmiddels de schone blonde ook naast zich liggen en bedenkt zich geen moment als ik hem wenk. Hij begint te voelen en strelen maar al snel likt hij erop los als lassie om vervolgens als het volleerde konijn dat hij is de lekkere jonge blonde schoonheid te vullen met zijn vier overeind staande gereedschap. Ja ja, het blijft een lekker jong ding en ze weet wat ze wil en geeft zich daar voor sommige heren graag aan over. Benno geeft haar wat ze nodig heeft en ik merk aan alles dat het haar goed bevalt. Inmiddels is ook Eddie in beeld verschenen, hij vraagt nog voordat ik hem uberhaupt toestemming geef zelf of hij Roos mag aanraken en dat mag hij van haar, haha geilpoets, die zag ik mijlenver aankomen .... Ik geef Eddie aan dat hij best iets groffer te werk mag gaan met Roos maar gentleman als hij is blijft het toch nog redelijk voorzichtig, dat gaan we vlot eens overdoen.

Zodra Benno even aan een pauze toe is geef ik Eddie aan dat hij ook wel even zichzelf van zijn beste kant mag laten zien ... Roos ligt er tenslotte nog helemaal klaar voor en kan nog wel wat hebben voor de volgende pauze. Eddie geniet eerst even met zijn vingers en ook even met zijn tong van de natte doos van Roos maar vind het dan toch echt tijd om haar anders te vullen. Snel geef ik Roos even opdracht om te proeven aan de lolly die haar zeer binnenkort zal penetreren ... Ze gaat zo op in haar genot dat ze dit soort zaken nogal eens vergeet, dan is een opdrachtje helemaal niet verkeerd hetgeen ook voor de heren natuurlijk "best" lekker zal zijn toch?

Eddie geeft zich vol overgave over aan de blonde schoonheid en zal ongetwijfeld genoten hebben van de blauwe geile kijkers die hem heerlijk doordringend hebben aangekeken tijdens zijn inspanningen. Met een brul van ontlading komt er zo een einde aan de eerste ronde ... Tijd voor een korte pauze.

Na de pauze vernemen we van Eddie dat er een stelletje is binnen gelopen. Ze zijn in de "gay cinema" gaan zitten en Roos en ik besluiten erop af te gaan. We veronderstellen dat het een stel uit Arnhem is waarvan we gehoord hadden dat ze nog zouden komen en zijn zeer benieuwd. Op de voorste rij bij het bed zien we inderdaad de contouren van een man en een vrouw. We lopen erlangs op en merken op dat het het stel is waarmee we vorige week donderdag al even gezellig zijn samengeweest (zie ook ons verslag). We begroeten elkaar en beginnen een leuk gesprek. Ze waren enthousiast geworden door onze verhalen over de EC in Amersfoort en konden vandaag een mooi combi bezoek brengen .... Zo praten we even als we gevieren besluiten dat het tijd is om naar de centrale ruimte te gaan om daar even te gaan spelen .... Heerlijk ontspannen genieten we zo met z'n vieren van en met elkaar. De dames tasten elkaar voorzichtig af, de mooie brunette is nog een beetje zenuwachtig of nog niet helemaal op haar gemak maar laat het haar goed bekomen. Ondertussen breng ik Roos voor de zoveelste keer deze middag naar een squirtend hoogte punt en zie ik de heer van het andere stel ook verwoede pogingen ondernemen er een kletsnatte boel van te maken.

Eddie zit inmiddels te genieten langs de zijlijn, maar ik ben zo langzamerhand wel even klaar met mijn inspanningen dus ik verzoek hem erbij te komen en de blonde schoonheid nog even een handje, mondje en meer te helpen. Dat slaat hij uiteraard niet af. Binnen no time heeft hij zijn plek ingenomen en geniet met volle teugen. Ik vraag Eddie of hij zijn squirt diploma al wel heeft, maar geeft hij aan dat is nog niet het geval. Duidelijk oefening baart kunst dus gaan met die banaan Eagle .... Hij neemt mijn plaats in en doet zijn opperste best hetgeen ook duidelijk aan de geile kreten merkbaar is die uit Roos haar mondje komen. Hij komt heel dichtbij, maar is helaas nog altijd te voorzichtig, volgende keer betere kerel, als ik hem toch maar even aflos en Roos al spuitend over onze handen benen en buiken laat klaarkomen. Dan vraag ik hem of hij opgeladen is voor ronde twee? Daar heeft hij zeker oren na en dus geef ik Roos nogmaals de opdracht om van te voren "little Eagle" even klaar te stomen voor een nieuwe ronde rijplezier. Roos gaat op haar knietjes en neemt de genotsstaaf gretig in haar mond, lekker stijf laat ze hem achter zodat hij er vlot ander werk mee kan verrichten.

Eerst op haar rug vol overgave maar Eddie heeft zin in meer en laat Roos even op haar knietjes voor hem gaan zitten. Dit is zeker het favoriete standje van Roos dus daar geeft ze graag gehoor aan. Bijzonder geil om haar zo te zien zitten terwijl ze nog altijd een beetje speelt met de mooie brunette naast haar terwijl ze keihard genomen wordt door de "Eagle". Roos geniet weer volop en zelf maak ik van de gelegenheid gebruik om ook een beetje mee te genieten van de lekkere brunette naast ons. Eddie laat het geheel zich ook niet onberoerd en komt wederom met een oerbrul klaar. Ja ja, het is niet elke dag dat je een mooie geile blonde van net geen 21 lentes jong onder je hebt liggen he vent?

Moe maar voldaan praten we even na. Het stel naast ons is iniddels geschrokken van de tijd en moeten vlot maken dat ze wegkomen om niet veel te laat op hun vervolgafspraak te komen. We nemen afscheid en geven elkaar te kennen dat we hopen er vlot een vervolg aan te geven ... Roos en ik roken er nog ene, gaan dan ook douchen en aankleden en rijden terug naar huis om later vanavond weer langs Amersfoort te komen onderweg naar de Showboat in Zaandijk voor het tweede feestje van de dag .... (zie ons verslag op www.samenswingen.nl)

Alle aanwezigen vandaag weer van harte bedankt voor jullie "input" .... Wij komen vlot weer eens aan. Wat een heerlijk begin van een geile zaterdag en een nog geiler weekend ....

Groetjes,
Roos en Mich
Guilty Pleasure
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 aug 2017 14:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: helaas zonder Pleasure ...

Bericht door Guilty Pleasure »

Leuk verslag geworden en goed om te lezen dat jullie toch een leuke middag hebben gehad. Volgende keer zijn we er graag bij.

groet
G
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: helaas zonder Pleasure ...

Bericht door Benno2 »

De titel van dit onderwerp doet vermoeden dat er geen pleasure aan te pas is gekomen, maar niets is minder waar.

Vooraf had ik met een flink aantal stellen contact gehad over hun eventuele aanwezigheid op zaterdag 11 augustus. Een aantal zeiden al meteen niet te kunnen, maar er was een respectabel aantal dat er wel oren naar had.
Helaas lieten gisterochtend twee stellen weten het niet te gaan redden en zijn er nog twee stellen die wel zouden komen, niet komen opdagen. Maar dat alles mocht de pret niet drukken.

Om half 2 kom ik binnen en zie dat E al bezig is met Martijn en Geilneef. Eddy is er ook. Snel uit de kleren, zodat ik me meteen in het feestgedruis kan storten. Ik word al gauw vakkundig door E gepijpt terwijl Martijn haar hard van achteren neukt. In diverse combinaties wisselen we elkaar af totdat vooral E het heel erg warm heeft (oké, ik zelf ook wel). Terwijl we bezig zijn komen Roos en Mich binnen. Ze gaan eerst even rustig op de bank zitten en wij spelen door op het bed. Dan zegt E: "ik wil in de sling". Zo gezegd zo gedaan. Na haar een tijdje in de sling te hebben geneukt moet ik even bijkomen en neemt Geilneef en later Martijn het weer over. Ik ga wat kletsen met Roos en Mich (sorry dat ik jullie zo liet schrikken met mijn verhaal).

Later zijn we met z'n allen op het bed. Mich zegt dat Roos al lekker nat is en of ik even mijn konijnen-act wil opvoeren. Dat laat ik me geen twee keer zeggen. Al eerder heb ik het genoegen gehad om Roos te neuken en dat is beslist goed bevallen. Ik lik even haar kutje en doe dan een condoom om en steek mijn pik in haar strakke spleetje. Terwijl andere mannen zich er omheen verzamelen, neuk ik haar in hoog tempo. Met mijn duim stimuleer ik haar clitje en ik merk dat ze er goed op reageert. Haar toch al strakke kutje trekt regelmatig nog strakker om mijn pompende pik heen, wat een heerlijk gevoel geeft. Mich en Eddy bewerken haar gevoelige tepels en Roos kreunt van genot. Ik neuk haar zolang ik het volhoud, totdat ik volledig bezweet ben en buiten adem. Dan geef ik het stokje graag door aan Eddy.

Met E ga ik daarna nog even naar de koelere heterozaal, waar zij mij zalig klaar pijpt. Als ik ga douchen wordt E meteen in beslag genomen door een horde mannen die ook wel zin in haar hebben.
Ondanks de beperkte stellen-opkomst heb ik me uitsteken vermaakt en heb ik volop genoten. Dank aan alle aanwezigen voor de gezellige middag.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: helaas zonder Pleasure ...

Bericht door EddieEagle »

Het was weer een erg plezierige zaterdag in de ec Amersfoort. Vorige week ook al lol gehad met E daar. Het was toen al een hele poos geleden dat we elkaar gezien hebben en we moesten toch maar even gaan kijken of 'het' nog paste. Eerst leek het even niet meer te passen in de doggy positie, maar E even op haar rug gelegd en toen gleed ik veel makkelijker naar binnen. Heerlijk stevig geneukt toen in allerlei posities en veel genoten.

Deze zaterdag is E er ook weer. Enkele mannen gaan al met haar aan de gang, maar ik moet er nog een beetje inkomen en sla alles gade vanaf de bank. Ook altijd leuk.
Benno had me uitgenodigd voor vandaag, hoewel ik de ec toevallig al in mijn agenda had staan ;-) Er schijnen enkele stellen te komen, maar ik heb geen idee wie en ik vind het ook wel spannend om het een verrassing te laten zijn. Er komt een stel binnen: Mich en Roos. Leuk! Mich ken ik al een poosje van de ec en ik was al benieuwd naar Roos, dus het is een mooie verrassing dat zij er nu zijn.

Roos is een mooie blonde jonge meid en heeft natuurlijk veel ogen op haar gericht. Toch is het misschien niet heel handig om achter zo'n meisje te gaan staan en dan zomaar aan haar te gaan zitten. Dit komt wat creepy over denk ik. Beter om even te vragen of het mag (maar dan loop je natuurlijk wel het risico dat er 'nee' gezegd wordt). Die middag moet Roos af en toe nog wel eens een ongevraagde hand wegduwen en soms wordt een ongevraagde lul in haar gezicht geduwd; men is deze middag een klein beetje opdringerig.

Dit drukt de pret maar een heel klein beetje. Ik zie dat Benno op het bed Roos lekker onderhanden neemt en flink van haar geniet. Ik kom bij Roos staan en mag haar aanraken. Haar borsten masseer ik zachtjes, maar ik krijg te horen van Mich dat ik er best wel wat harder in mag knijpen, dus ik doe mijn best.
Als Benno klaar is, mag ik neuken. Jammie! Roos pijpt me lekker stijf, het condoom gaat om en ik ga bij Roos naar binnen. "Eddie heeft ook voor konijn gestudeerd," zegt Mich. Hahaha. Ja, ik ben zelfs 'cum load' afgestudeerd. Roos heeft een heel lekker nat knijpkutje en ik moet goed uitkijken dat ik er niet uitgeknepen wordt. Inderdaad Mich, de mooie blauwe ogen van Roos kijken me geil aan en helpen mij een daverend orgasme te bezorgen.

Ik hoop ook dat het andere stel (zij is een mooie brunette ;-)) lekker heeft kunnen genieten. Het was misschien vrij intimiderend voor jullie met al die mannen om het bed heen. Ik kijk vanaf de bank hoe Roos de mooie borsten van de brunette streelt; Roos kan een dame erg waarderen. Mich wenkt me om weer naast Roos te liggen en haar borsten onder handen te nemen. Even later blijkt dat ik mijn squirtdiploma nog niet in ontvangst mag nemen. Volgende keer beter misschien. Roos trakteert me nog even op een lekkere pijpbeurt (het is zo lekker als je in m'n ogen kijkt tijdens het pijpen) en ik neem haar van achteren. Ik heb een geweldig uitzicht op haar mooie kont en aan haar knijpende kutje te vernemen, is het genot wederzijds. Ik pak Roos bij haar schouders, stoot zo diep mogelijk in haar en kom heerlijk klaar.

Ik heb genoten! Geweldig dat jullie er waren.
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten